G~H~B vs VARG

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke erklært noen som helst krig, jeg kom inn i EASY to-tre dager etter at krigen var startet :rolleyes:
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Tipper dem også snart kommer å skremmer deg litt Scar :D
Om du ikke er fjernet før den tid da :p
 

DeletedUser

Guest
Tjaa.. Vet ikke helt hvor godt samholdet er i det området der ettersom vi stadigvekk mottar søknader derifra : )
 

DeletedUser

Guest
tenker vel på oblixx og snosen??? Det er mulig det er fordi de hadde forbindelser i varg???
Og det forundrer meg ikke om du fikk en fra define007 heller XD
 

tanjak

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det kan jeg nok tro på men er VARG så mye bedre, har dere mistet mange medlemmer de siste to ukene?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det kan jeg nok tro på men er VARG så mye bedre, har dere mistet mange medlemmer de siste to ukene?:rolleyes:

Sånt skjer fra tid til annen av forskjellige grunner. Forskjellen mellom våre stammer er at Væringene står sammen mot store deler av v4. De søker seg ikke inn til andre stammer. Mens GHB lever fint på rimmen med kun en fiende. Likevel så søker medlemmer seg derifra til oss? Hva ville GHB gjort hvis de fikk ordentlig press mot seg ? : )
 

tanjak

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja når VARG mister medlemmer går de grå, når GHB mister medlemmer blir de interadlet, våre medlemmer er mer lojal mot stammen på den måten.

Vi har noen unge og uerfarne spillere, husker da jeg begynte på v1 for første gang, byttet stamme hele tiden med kun et mål for øyet og bli med i den beste stammen på v1, vi har nok noen medlemmer som tenker på samme måte som jeg gjorde, at disse medlemmene prøver og søke seg til VARG skjønner jeg godt siden jeg har gjort det samme selv.

For ikke så lenge siden før VARG og EASY brøt alliansen og gikk til krig mot hverandre var begge stammene i krig mot oss, EASY var kun i krig mot oss og dere hadde vell bare BNP og oss? Dere var 10-20 ganger så som oss men vi er her enda:)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hør her, hadde dere vært en reell trussel, ville fokuset vært mer på dere. Nå som dere går i pluss ganske mye, og vi likevel ikke fokuserer mer på dere betyr at vi fortsatt ikke ser dere som en trussel. Grunnen til det er såre enkelt, om vi vil ta tilbake byene, så kan vi bare gjøre det uten problemer, for vi vet at mange av dere, nesten samtlige ikke har det som skal til for å stoppe oss om vi ønsker byene tilbake ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja når VARG mister medlemmer går de grå, når GHB mister medlemmer blir de interadlet, våre medlemmer er mer lojal mot stammen på den måten.
Du vet tydeligvis minimalt om Varg. Oppdater deg om sakene før du kaster ut slike påstander.

Vi har noen unge og uerfarne spillere, husker da jeg begynte på v1 for første gang, byttet stamme hele tiden med kun et mål for øyet og bli med i den beste stammen på v1, vi har nok noen medlemmer som tenker på samme måte som jeg gjorde, at disse medlemmene prøver og søke seg til VARG skjønner jeg godt siden jeg har gjort det samme selv.
Meget mulig. Men det medlemmene har fortalt om stammen er ikke i positiv forstand.

For ikke så lenge siden før VARG og EASY brøt alliansen og gikk til krig mot hverandre var begge stammene i krig mot oss, EASY var kun i krig mot oss og dere hadde vell bare BNP og oss? Dere var 10-20 ganger så som oss men vi er her enda:)

Nå er jeg ikke helt sikker på direkte tidspunkt dette var. Men sannsynligvis hadde vi både TEOD og ITV mot oss på den tiden.
 

tanjak

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du vet tydeligvis minimalt om Varg. Oppdater deg om sakene før du kaster ut slike påstander.
Så Simmo, Fabanx3, sNosen, wizzydizzy, bjoytte og Proletar slettet kontoene sine eller ble inaktiv fordi de elsket Varg?:rolleyes:

Meget mulig. Men det medlemmene har fortalt om stammen er ikke i positiv forstand.
Ja ikke så rart det, GHB er en diktatur stamme styrt av 6 medlemmer.


Nå er jeg ikke helt sikker på direkte tidspunkt dette var. Men sannsynligvis hadde vi både TEOD og ITV mot oss på den tiden.
Husker du WON og ÆRE? TEOD var så gått som borte men ITV ble grunnlagt en gang i krigen men de ble ikke så gamle:p
 
Topp