DeletedUser
Guest
Jeg har ikke erklært noen som helst krig, jeg kom inn i EASY to-tre dager etter at krigen var startet
hva slags konto styrer du scar???
tenker vel på oblixx og snosen??? Det er mulig det er fordi de hadde forbindelser i varg???
Og det forundrer meg ikke om du fikk en fra define007 heller XD
lol, vi har nok av erfarene spillere...
Hahaha
Det kan jeg nok tro på men er VARG så mye bedre, har dere mistet mange medlemmer de siste to ukene?
en del har vel moralen på sin side?
Du vet tydeligvis minimalt om Varg. Oppdater deg om sakene før du kaster ut slike påstander.Ja når VARG mister medlemmer går de grå, når GHB mister medlemmer blir de interadlet, våre medlemmer er mer lojal mot stammen på den måten.
Meget mulig. Men det medlemmene har fortalt om stammen er ikke i positiv forstand.Vi har noen unge og uerfarne spillere, husker da jeg begynte på v1 for første gang, byttet stamme hele tiden med kun et mål for øyet og bli med i den beste stammen på v1, vi har nok noen medlemmer som tenker på samme måte som jeg gjorde, at disse medlemmene prøver og søke seg til VARG skjønner jeg godt siden jeg har gjort det samme selv.
For ikke så lenge siden før VARG og EASY brøt alliansen og gikk til krig mot hverandre var begge stammene i krig mot oss, EASY var kun i krig mot oss og dere hadde vell bare BNP og oss? Dere var 10-20 ganger så som oss men vi er her enda
Så Simmo, Fabanx3, sNosen, wizzydizzy, bjoytte og Proletar slettet kontoene sine eller ble inaktiv fordi de elsket Varg?Du vet tydeligvis minimalt om Varg. Oppdater deg om sakene før du kaster ut slike påstander.
Ja ikke så rart det, GHB er en diktatur stamme styrt av 6 medlemmer.Meget mulig. Men det medlemmene har fortalt om stammen er ikke i positiv forstand.
Husker du WON og ÆRE? TEOD var så gått som borte men ITV ble grunnlagt en gang i krigen men de ble ikke så gamleNå er jeg ikke helt sikker på direkte tidspunkt dette var. Men sannsynligvis hadde vi både TEOD og ITV mot oss på den tiden.