Gir bort stor mengde premiumpoeng

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hei alle medmennesker,

Den siste perioden med Tribalwars for min del nærmer seg sin ende. Jeg har vunnet de to siste HPene og lå lenge høyt på v17. V17 var mye takket premiumbruk, som skapte mye oppstyr på forum etter første dag med vintereventen. Når jeg nå legger skoene på hyllen, ønsker jeg å gi en gave til en heldig vinner på tw.no.

Etter seiere på samtlige HPer og noen store mengder med kjøp av PP, har jeg fortsatt i overkant av 9k premium igjen. Disse ønsker jeg å gi bort i en veldig lett konkuranse.

6d697ebb86c6344cd43ba076dd910f4a.png


Regler er som følger:

Send en melding til meg der du skriver hvordan du oppfatter meg som spiller (IG og bilde du har fra forum og skype) og gjerne med et minne fra du har møtt meg IG eller i en samtale. Personen som klarer å smigre meg mest, stikker av med alle premiumpoengene (Verdi: Ca 700kr). Meldingen kan sendes på:



Lykke til!

Mvh,
Deres alle Ruben
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Kan bekrefte det 2. April også, men konkuransen avsluttes kl. 10.00 i morgen, og anbefaler å være tidlig nok ute :)
 

DeletedUser

Guest
Det ville være høyst uheldig dersom du valgte å sende dine opptjente og kjøpte premiumpoeng til en eller flere spillere. Dette ville høyst sannsynlig stimulere den/de aktuelle til videre spilling. Med tanke på at du selv velger å ikke spille mer tilsier at du, som meg, nå har innsett at aktivitet på Tribal Wars bør bekjempes, ikke oppfordres. Dersom det dog skulle være slik at du ikke makter å la de aktuelle premiumpoengene stå i ro på en konto du selv har kontroll over stiller jeg min konto til dispensasjon. Jeg kan forsikre deg om at de ikke under noen omstendighet vil bli benyttet, således kan du se på det som en banktjeneste (uten renter selvfølgelig).


For Aktiv? (Ikke En Stamme)
Ikke I Bruk
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Spørsmålet her er vel om det er verdt det å ikke skrive fordi du tror det er en spøk, og dermed gå glipp av sjansen på 9k på.


RUBEN ER DEN MEST FANTASTISKE SPILLEREN PÅ HELE JORDA! <3
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Er ikke ofte jeg inrømmer dette, men du er en mye bedre spiller enn meg. Om jeg hadde møtt deg i en kamp, hadde jeg 100% sikkert tapt
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ruben, du er en ræva spiller & viser ingen moralske hemninger når du spiller.

Grunnen for at du burde gi PP til meg er fordi jeg er den eneste som ser deg for den du virkelig er og mann nok til å vise deg hvordan jeg ser deg.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ruben, du er en ræva spiller & viser ingen moralske hemninger når du spiller.

Grunnen for at du burde gi PP til meg er fordi jeg er den eneste som ser deg for den du virkelig er og mann nok til å vise deg hvordan jeg ser deg.

Kan være av den grunn at du er en av få som har sett meg i virkeligheten og dermed kan vite hvordan jeg virkelig er. Hadde du nevnt de gangene jeg har gitt deg penger og jeg plutselig har funnet alkohol rett etterpå (Ingen ulovligheter, altså! Lover.), kunne jeg vurdert å valgt deg. Meeen .. Der var det allerede sagt - av meg. Sååe, dessverre :)
 
Sist redigert:

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Som enkelt kjappe hoder skjønte, var dette en aprilspøk.

Jeg håper dere syns det var noe morsomt. Poster et referat av enkelte meldinger ila. morgendagen. Dette holder jeg selvfølgelig anonymt, så får de som føler seg truffet humre litt av seg selv. Håper dere satte pris på at jeg prøvde å kicke i gang en aprilspøk, selv om den ble veldig spontan. Ha en fin kveld til alle dere som har sendt meldinger om hvor høyt dere setter pris på meg
(party)

Hilsen,
Ruben

 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kan være av den grunn at du er en av få som har sett meg i virkeligheten og dermed kan vite hvordan jeg virkelig er. Hadde du nevnt de gangene jeg har gitt deg penger og jeg plutselig har funnet alkohol rett etterpå (Ingen ulovligheter, altså! Lover.), kunne jeg vurdert å valgt deg. Meeen .. Der var det allerede sagt - av meg. Sååe, dessverre :)

Skal ta blodpris neste gang for å se deg!
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Jeg forsøker meg med et nynorsk-dikt:

Selv om dette sannsynlegveis er ein aprilsspøk
tenker jeg å gjøre eit forsøk
på å hedra tidanes tw-profil
med ein mental tilstand nokså så stabil

For å vera ærleg har eg aldri hørt om deg før
men jeg går ned på mina knær og spør
Om å få 9300 premiumpoeng
som eg slepp å bruko masseveis av peng.

Ifølge forum-ryktat kan du iblant
være ein uslepen diamant
du må utfylle tw-profilen din bedre
slik at jeg kan stalke mere

Finner inga meir info om deg
men du lika sikkert kveg
også er du ein god strateg
Ruby, vil du gifta deg med meg?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg forsøker meg med et nynorsk-dikt:

Selv om dette sannsynlegveis er ein aprilsspøk
tenker jeg å gjøre eit forsøk
på å hedra tidanes tw-profil
med ein mental tilstand nokså så stabil

For å vera ærleg har eg aldri hørt om deg før
men jeg går ned på mina knær og spør
Om å få 9300 premiumpoeng
som eg slepp å bruko masseveis av peng.

Ifølge forum-ryktat kan du iblant
være ein uslepen diamant
du må utfylle tw-profilen din bedre
slik at jeg kan stalke mere

Finner inga meir info om deg
men du lika sikkert kveg
også er du ein god strateg
Ruby, vil du gifta deg med meg?

Det der er bare svada av nynorsk og bokmål.
 
Topp