God jul og godt nytt år

DeletedUser

Guest
Julehilsen fra alle i HFO.


Vi i HFO ønsker alle en fin jul og et godt nytt år, håper neste år blir like bra som 2010 har vært. Vi sender en ekstra hilsen til BOL som takk for et godt samarbeid i 2010, dere har vært en fryd å jobbe med. Gratulerer så mye med 1.plassen på rankingen, den er vel fortjent:jblunk:.

Så sender vi så klart en ekstra hilsen til IB og HVIB og takker for alle byene vi har overtatt og gode kamper!! Vi må være så freidige at vi ønsker dere et spesielt godt nytt år fordi vi tror dere vil trenge det, forsetter stats som de har gjort de siste året så blir det nok et tøft år. (Igjen)



Ellers så ønsker vi alle tw brukere en god jul og god nytt år:jkul::joverrasket::jtunge:
 

DeletedUser

Guest
haha, du klarer ikke å ikke få inn litt propaganda i den posten :p :eek:

Men God jul ja :jsmiley:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
God jul, allesammen :). Takk for et fint år, hehehe.

Gratulerer så mye med 1.plassen på rankingen

- Men det kan vi jo fort fikse på om det er et så stort babbeluba om og holde rank 1? :rolleyes:
 

teacher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Da er gammer`n inne for første gang på ca 12 måneder og ønsker spesielt stammemedlemmer, men også fiender en riktig god jul og et godt nytt år! Ingen propaganda, ingen hets, kun et oppriktig ønske om at alle får en hyggelig høytid. Dette spillet hadde vært jævlig kjedelig, om alle var like kjedelige som meg!;-)
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da er gammer`n inne for første gang på ca 12 måneder og ønsker spesielt stammemedlemmer, men også fiender en riktig god jul og et godt nytt år! Ingen propaganda, ingen hets, kun et oppriktig ønske om at alle får en hyggelig høytid. Dette spillet hadde vært jævlig kjedelig, om alle var like kjedelige som meg!;-)

Dine readlingsforsøk er aldri kjedelig. like spennende hver gang ;)


God Jul, alle sammen! og måtte Teacher vinne ODD :p
 

DeletedUser

Guest
God Jul, og Godt Nytt År :) Flott å høre at ingen er glemt :)

Ønsker også en God Jul til resten av IB-siden. Det har vært moro å angripe dere (selv om det ble knapt med forsvar) og moro å diskutere med dere. Fortsetter vel stridighetene neste år, kan jeg tenke meg :)
 

DeletedUser

Guest
God Jul allje sammen! :)
....*ser te høyre*... Nye smileys!...

Nice.. :jblunk: :jfornøyd: :jforvirret: :jtunge:

Kos dokk med juleribbe, pinnekjøtt, gava, godtfolk å alkohyl!
 

DeletedUser

Guest
Julehilsen fra alle i HFO.

Vi sender en ekstra hilsen til BOL som takk for et godt samarbeid i 2010, dere har vært en fryd å jobbe med. Gratulerer så mye med 1.plassen på rankingen, den er vel fortjent:jblunk:.

Synd den ikke varte til det nye året, da. Godt nytt år folkens , og gratulerer IB. Fortjent. :jfornøyd:
 

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, IB har virkelig gjort den store jobben ved å sende invitasjoner for å komme opp på første plass før nyåret. Kjempebra innsats, imponerende..!

-BB-
 
Sist redigert:
Topp