God kveld folkens !

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
All credz to you!
Donerer pp til deg nå :)
noen andre som skal det?
hjelpe å bevise at spillerene bestemmer :D
 

DeletedUser

Guest
Vil forsatt si, jo han har gjort det, men igjen, ikke helt hans feil
Håper virkelig tw teamet vårt klarer å få fiksa dette.
 

DeletedUser

Guest

Om de sjeer noe slikt så skal eg ha full tima betaling for arbeidet eg har gjort får min konto. Har tima betaling på 135 kr , og 350 iffjose pr t så eg har brukt 3 timer 1050 kr bare der. Så skal eg ha pengene fra Spendon korte. og de over på minibank kortet mit.


De vil koste dem dette. Og dem kan vel ikke gjør slike ting nå alt ? Da børde dem jaggu jort de på Hp1 også når jeg starta .no Største multisak. Da børde den også restartes.
 

DeletedUser

Guest
Om de sjeer noe slikt så skal eg ha full tima betaling for arbeidet eg har gjort får min konto. Har tima betaling på 135 kr , og 350 iffjose pr t så eg har brukt 3 timer 1050 kr bare der. Så skal eg ha pengene fra Spendon korte. og de over på minibank kortet mit.


De vil koste dem dette. Og dem kan vel ikke gjør slike ting nå alt ? Da børde dem jaggu jort de på Hp1 også når jeg starta .no Største multisak. Da børde den også restartes.

Strengt tatt har du ikke krav på noe som helst. Om verden blir restarta eller noe lignende, får vi heller kalle deg en martyr. Evt at vi oppkaller verden etter deg :p
 

DeletedUser

Guest
Får nok tilbake de pk-ene man har brukt på v11 om det blir restart :)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Restart blir de ikke. Sto de i en annen tråd. Men om eg har denne ledelsen betyr ikke de at eg vinner folkens. stå på :)!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fjern PK funksjonene.. Da vil V11 faktisk bli en meget god verden :). Kreves nok restart sånn at enkelte noobs ikke er X antall større på grunn av alle PK funksjonene.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Restart er ikke mulig, slik som dokapo har sagt, men markeds innstillingen er til 1:1, og brae vente til v12
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Ok folkens la meg få klargjøre dette: det er fortsatt mulig og vinne!!!! Han kan jo bare få byer på maks 200 poeng i starten og siden evig ress tingen er tatt bort kommer det til å ta evig tid å bygge opp disse. Og jeg regner med t det er folk med nok skillz til å overleve lenge nok til å ta han selv om dem er mindre.
Jeg husker godt en sitvasjon på .de hvor jeg ble angrepet av en fyr på 200k og hadde 20k selv, i slutten måtte jeg stacke med off men still, jeg overlevde.



Nikkow
 

DeletedUser

Guest
Hmm, fekk eit innfall om å begynne å spele tw igjen etter å ha slutta for over 1,5 år sidan. Dette nye mikrotransaksjonspisset får meg til å revurdere :(
 

DeletedUser

Guest
Hvor mye penger brukte du egentlig?

Hørte rykter om 24pk eller noe slik. men det er jo rykter da :) ca hvor mye brukte du?
 
Topp