Gråbyhoring? meh, så kjedelig

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Gråbyhoring? meh, så kjedelig

Yepp, Gråbyer er og blir kjedelige, så jeg foreslår at vi i, ihvertfall v1, fjerner alle gråbyene :eek:
Etter at en massiv horde av store spillere sluttet for litt siden så har jo det ikke vært stort annet en stor kjedelig krig om å ta gråbyene.
Yeyyyy, vi tok gråbyen før deg. Yeyyy, derfor vinner vi. -.-

Jeg vet at dette har vært diskutert en god del på .net angående flere verdner der, så hvorfor ikke gjøre det her også? :)

Hvorfor fjerne alle gråbyene? spes på v1?
hmmm, rett og slett fordi det er altfor mange av dem og de er kjedelige. Spillet heter da tribalwars og ikke tribalhugs som alle de fleste som er igjen i v1 er. Nettopp, tribalhugere :)

La v1 få litt kamp inn i bilde igjen og fjern gråbyene.
Er jo ingen igjen der som skaper action etter at jeg forsvant :rolleyes:
......Så hvorfor ikke? :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fordi noen trenger de til..

Farming
Vokse
clustere
"status"
forflytte seg
enkelt å ta

Noen grunner til å beholde? ;)
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke de troppene fjernes før eller siden uansett da?

Ikke til farming da. Hvis jeg skal miste masse tropper hver bidige gang jeg farmer så blir jeg lei meg. :p

Troppene skal bort når byen adles...
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig driter han i OD. For en utrolig stupido ting å si-.-

Helt enig med brann.

Jeg synes det blir kjipt å bare fjerne masse byer midt under et spill, men på verden 1 ser jeg en god grunn til det.
På verden 2 og 3 ser jeg ingen grunn til å fjerne dem.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hmmm, er det noen her på en størrelse 2MiL ++ som kan greie å påstå at de enda farmer aktivt gråbyer?
Ja, da vil jeg påstå at dere ikke har et liv as :p

Farming er veldig nødvendig i starten ja, men det er langt ifra nødvendig for å opprettholde en konto høyt oppe.

Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke har farmet annet enn fiendebyer de siste månedene da jeg lå på toppen. :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg farmer på v2... ikke på fast basis, men i enkelte tilfeller når jeg ser at en by trenger ressurser.
 
Topp