Gråbyhoring? meh, så kjedelig

DeletedUser

Guest
Hmmm, er det noen her på en størrelse 2MiL ++ som kan greie å påstå at de enda farmer aktivt gråbyer?
Ja, da vil jeg påstå at dere ikke har et liv as :p

Er noen som farmer til mynter etc. Eller når de er manko på ressurser.
Greit å ha en gråby i nærheten du kan ta litt av ;)


Farming er veldig nødvendig i starten ja, men det er langt ifra nødvendig for å opprettholde en konto høyt oppe.

Og for å drive den videre oppover ;)

Gråbyer er kommet for å bli ^-^
 

DeletedUser

Guest
Fjerne alle grå byene vil lage et stort hull i k45. Vil si det ødelegger spillet enda mer enn å beholde de. Om det blir er grå by race den neste månden kan vel ikke skadde?

Er også sikkert en del som sitter på endel adelsmenn som de ikke får bruk. Mange som trenger å komme seg ut av center av sin stamme for å komme i posisjon til neste krig.

For det andre er det allerede folk som har kjempet hardt for disse byene før, at deres fiender slutter kan ikke gå utover dem. Det blir feil og ta bort byer som folk har jobbet hardt for lenge etter min mening.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
greit nok det.. men jeg er enig i at det er for mange av dem.. jeg har nesten bare gråbyer som nabo nå.. det pleida å være masse folk å farme fra.. er ikke noe gøy å bare sitte der å få ressurser rett i fanget, man må kjempe for dem :D
 

DeletedUser

Guest
hva med og ha en time limit på grå byer eller noe ligende? alle mine naboer er enten spillere som blir grå snart, eller i min egen stamme-.- har alerede kicka en ut som jeg skal hente byer fra... flere så begyner folk og ha problemer med og stole på lederskap evnene mine.

eller, der sa jeg meg skjøl i mot.-.- greit, hva med og ha en regel med at det ikke er lov og whine på gråby horing? argh.. trenger farmsan mine.. noen som har noen ideer om dette som støtter selv de nye verdnene?
 

DeletedUser

Guest
utvid!.. det er ikke vere enn å adle noen byer litt unna stammen din :).. så har du plutselig mange fiender å farme av :p
 
Reaksjonspoeng
3
greit nok det.. men jeg er enig i at det er for mange av dem.. jeg har nesten bare gråbyer som nabo nå.. det pleida å være masse folk å farme fra.. er ikke noe gøy å bare sitte der å få ressurser rett i fanget, man må kjempe for dem :D

Så du mener det er bedre å ha ingen som nabo?
Det ville bli altfor store avstander i spillet.
Men gråbyadling er jeg til en viss grad imot.
 

DeletedUser

Guest
Gøy å se hvem som er i mot gråbyer her, og hvordan de spiller på TW stats. Trenger ikke en hjerne kirurg for å se sammenhengen akkurat.. :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er imot fargede byer, de er altfor vanskelige å ta! Fjern alle byer som ikke er gule eller grå på mitt kart så jeg kan få kose meg i fred! :D

Seriøst folkens, gråbyer er fine til mye annet enn det jeg driver med (gråbyhoring), de kan farmes (helt idiotisk spør du meg), kommer ikke på flere grunner til at de er fine å ha (så jeg phailer nok en gang...) bortsett fra at det tydeligvis irriterer størsteparten av spillerne her at de eksisterer.

Folk som aktivt jakter på OD er proffe, bruk troppene deres folkens, ikke spar på dem! Veldig viktig å få flere OD-POENG, de vinner jo kriger for dere! Antallet byer og mynter du har er uvesentlig, så lenge OD-en er bra er det ingen som tørr å angripe deg. ;)
 

DeletedUser

Guest
Gråbyhoring ditt, og gråby datt. For et laat tema, og ganske så sikkert noe annet å snakke om, om noen av TOP stammene hadde prøvd å tatt hverandre ut, en å kjøre safe i 5år.


wow, kanskje du skulle ha gjort noe selv, isteden for å gå den enkle veien av å avslutte konto'n din.
 

DeletedUser

Guest
Å ta en eller fem gråbyer er jeg ikke imot, men når en stamme driver å adler gråbyer, konsekvent, over lengre tid, inne i kirkeradiusen din, kan det bli plagsomt:/



Så ta dem tilbake da !

Så mange som preiker om at, da er det vanskligere å forsvare seg, men teknisk sett så er det vanskligere å forsvare seg selv dersom man tar en annas spiller, fordi da har du gjerne brukt noen nukes, også kanskje han angriper tilbake, så sender du omtrent 2-3 byer på den nye byen din som du tok fra han.


OG vips, så har du brukt omtrent 6-9byer på å få 1.
Når en har sjanse på å utvilke seg, og ikke er omgjort av fiender, så er det lurt å vokse når man først kan.
 
Topp