Gramatikk

DeletedUser

Guest
Er det mulig å opprette en tråd der det er lov å klage på gramatikken?
Blir helt oppgitt til tider. Eller, jeg vil ikke ha mulighet å klage på gramatikk,jeg vil ha mulighet å hjelpe folk med gramatikk uten å få infr./ban for det. Både på norsk og engelsk. Og det er ikke for å være kjip,skriver feil til tider jeg også. Men å ikke kunne si ifra når det går over stokk og stein er frusterende.
 

DeletedUser

Guest
det kan no sikkert funke.. men det e jo masse dialekt skriving og.. som meg for eksempel.. :p
 

DeletedUser

Guest
det kan no sikkert funke.. men det e jo masse dialekt skriving og.. som meg for eksempel.. :p

Dialekt er greit,og kult! Har dialekt sjøl jeg. :) Men er generelt muligheten til å si i fra til folk som skriver bokmål uten dialekt jeg mener.
 

DeletedUser

Guest
we obv shud all b3 tlking lyke dis as dis is our we tlk where i iz fr0m u know, u can maybe type lyke me 2 if u relly tried u know...

Bla bla, nothing wrong with my grammar, just how we speak where I am from. :)
 

DeletedUser

Guest
we obv shud all b3 tlking lyke dis as dis is our we tlk where i iz fr0m u know, u can maybe type lyke me 2 if u relly tried u know...

Bla bla, nothing wrong with my grammar, just how we speak where I am from. :)

i dun hav t tray, i du tihs automathically.
 

DeletedUser

Guest
Dialekt er greit,og kult! Har dialekt sjøl jeg. :) Men er generelt muligheten til å si i fra til folk som skriver bokmål uten dialekt jeg mener.

er enig der.. ser skrivefeil av og til eg og.. og har det sikkert sjøl, men merker det mest på andre liksom.. men det e jo fint å få veta ka som e feil.. du lærer av feil som de sei:)
 

DeletedUser

Guest
gramatikk, grammatikk... Hmmm... Får jeg infraction nå?
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vet om hvertfall en feil jeg har XD

Hvem film skal vi se? :p

Men kanke noe fordet, klarernte å avenne meg den uvanen med å skrive og si det..
 

hadenmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og hva betyr dette?

OK JEG SKAL IKKE TE'A OG ANGRIPEHAN DET ER SLEMT AV EN SOM ER MED I STAMMEN SÅ VERSEGOD FORLAT STAMMEN HAN BESTER'MER SELV OG JEG SKLAL VDERE SNILL:confused:

Og dette betyr?

Fikk dette i en mail, det er ikke lett å svare når man ikke er synsk
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Er det mulig å opprette en tråd der det er lov å klage på gramatikken?
Blir helt oppgitt til tider. Eller, jeg vil ikke ha mulighet å klage på gramatikk,jeg vil ha mulighet å hjelpe folk med gramatikk uten å få infr./ban for det. Både på norsk og engelsk. Og det er ikke for å være kjip,skriver feil til tider jeg også. Men å ikke kunne si ifra når det går over stokk og stein er frusterende.

Kan være folk har som dysleksi osv som ikke tar det så knallbra at folk påpeker masse skrivefeil uansett hvor pent du ordlegger deg.
 

DeletedUser

Guest
Er det mulig å opprette en tråd der det er lov å klage på gramatikken?
Blir helt oppgitt til tider. Eller, jeg vil ikke ha mulighet å klage på gramatikk,jeg vil ha mulighet å hjelpe folk med gramatikk uten å få infr./ban for det. Både på norsk og engelsk. Og det er ikke for å være kjip,skriver feil til tider jeg også. Men å ikke kunne si ifra når det går over stokk og stein er frusterende.

send meg post for å hver skrivefeil jeg skriver;)
 

DeletedUser

Guest
gramatikk, grammatikk... Hmmm... Får jeg infraction nå?

He He er det bare du og Grim som har oppdaga at jeg konsekvent skrev gramatikk i stedet for grammatikk? Men som Hanse sier, folk som har dysleksi kan føle seg støtt ved at folk som jeg påpeker det,så ideen var kanskje ikke så god egentlig.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
He He er det bare du og Grim som har oppdaga at jeg konsekvent skrev gramatikk i stedet for grammatikk? Men som Hanse sier, folk som har dysleksi kan føle seg støtt ved at folk som jeg påpeker det,så ideen var kanskje ikke så god egentlig.

Ingen idéer som er dumme, bare noen som er mindre gjennomtenkt ;)
 
Reaksjonspoeng
1
90% av de som sier de har dysleksi har det egentlig ikke, bare bruker det som unnskyldning.
--
Noen dialekter er greit, men noen ganger forstår jeg ikke bæret av hva Kemp sier. Da er det godt å ha DarkMoon på msn :cool:
 
Topp