Gratulerer AriCa

DeletedUser

Guest
Hvis det ikke var AriCa, som det er kommet fram, syntes jeg Brann skylder AriCa en stor unnskyldning for anklagen.

Trym

Syns ikke det hørtes ut som en anklage.

Mer som rosing. Men det kan jo ha vært en indirekte beskyldning.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Greit. Case closed.

En unnskyldning fra Brann bør avslutte denne tråden på en fin måte. Så håper jeg den blir låst av moderatorene, men med en liten modifikasjon i overskriften; stor C på kattestammen.

Har du røykt sokkene dine?
 

DeletedUser

Guest
La nå AriCa spille på den måten de vil, selv om det innebærer å ødlegge forumet..(sier ikke at dere gjør det, for dette er for smart til å være dere(tulla, gidder ikke få enda en advarsel av antonine)) ^^
Se positivt på det, jeg fikk meg en god latter, helt til jeg så at det laaaaaange listen min på support ble borte :mad: Da ble jeg trist...
Menmen, er jo morsomt å se et tomt forum også da :) Har ikke opplevd det på 1 år ca :)

LUV TU U ALL :D
 

DeletedUser

Guest
La nå AriCa spille på den måten de vil, selv om det innebærer å ødlegge forumet..(sier ikke at dere gjør det, for dette er for smart til å være dere(tulla, gidder ikke få enda en advarsel av antonine)) ^^
Se positivt på det, jeg fikk meg en god latter, helt til jeg så at det laaaaaange listen min på support ble borte :mad: Da ble jeg trist...
Menmen, er jo morsomt å se et tomt forum også da :) Har ikke opplevd det på 1 år ca :)

LUV TU U ALL :D

*Nå må jeg være forsiktig med å pakke i ordene så godt som jeg kan for ikke å bli anklaget for mobbing etc*

Nei, nå må du slutte å si slike ting. AriCa hadde jo ingenting med dette å gjøre, og hadde du lest denne tråden før du poster i blinde, så hadde du sikkert klart å fått hodet til å koble med det øynene ser.
 

DeletedUser

Guest
*Nå må jeg være forsiktig med å pakke i ordene så godt som jeg kan for ikke å bli anklaget for mobbing etc*

Nei, nå må du slutte å si slike ting. AriCa hadde jo ingenting med dette å gjøre, og hadde du lest denne tråden før i du poster i blinde, så hadde du sikkert klart å fått hodet til å koble med det øynene ser.

Slapp av. Om det var nok informasjon i å lese trådene, ville jeg aldri bommet på en diskusjon:p
 

DeletedUser

Guest
*Nå må jeg være forsiktig med å pakke i ordene så godt som jeg kan for ikke å bli anklaget for mobbing etc*

Nei, nå må du slutte å si slike ting. AriCa hadde jo ingenting med dette å gjøre, og hadde du lest denne tråden før du poster i blinde, så hadde du sikkert klart å fått hodet til å koble med det øynene ser.

Chill.. Forstå en spøk da, vi tror ikke det er dere.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Oki men han er ikke mann nok til å si beklager heller, er vel ikke mange som hadde ventet det og er sikkert ikke så farlig.
 

DeletedUser

Guest
Huff da :eek:

Kan bekrefte at det IKKE var arica som slettet forumet, det var et tidligere medlem som tilfeldigvis hadde en KV med forumrettigheter i stammen fremdeles. Han ble vel noe bitter.

Eneste sammenhengen dette hadde med arica var at han selv påsto han kunne komme rett inn der. :)
 

DeletedUser

Guest
Wowo, trodde noe action skjedde, så kommer glitz <3 å ødelegger bitte litt, Men litt action ble det.
 

DeletedUser

Guest
Huff da :eek:

Kan bekrefte at det IKKE var arica som slettet forumet, det var et tidligere medlem som tilfeldigvis hadde en KV med forumrettigheter i stammen fremdeles. Han ble vel noe bitter.

Eneste sammenhengen dette hadde med arica var at han selv påsto han kunne komme rett inn der. :)

Ja, vi ble kontaktet av denne spilleren. Jeg kan forsikre deg om at han ikke er en kandidat for Aristokattene.

Selv Brann dummet seg kraftig ut her, så skapte han da litt liv i forumet:-D Men savner fremdeles en unnskyldning... ;-)
 

DeletedUser

Guest
Dummet meg ut? meh. Føles ikke sånn ihvertfall :)

Det burde du :)


Jaja

On topic

AriCa = Fail
Shanks & Co= Fail
Law = Fail
Trym & Co = Fail
Elite = Fail
Glitter & Co = Fail

RoEm = Passe Win
Ollis i ledelsen av RoEm = Fail altså er RoEm fail likevell

Hugs = Win
Tribalhugger & Co = Win

GoHugsGo <3
 

DeletedUser

Guest
Det burde du :)


Jaja

On topic

AriCa = Fail
Shanks & Co= Fail
Law = Fail
Trym & Co = Fail
Elite = Fail
Glitter & Co = Fail

RoEm = Passe Win
Ollis i ledelsen av RoEm = Fail altså er RoEm fail likevell

Hugs = Win
Tribalhugger & Co = Win

GoHugsGo <3

Takk for din fantastiske opplyste post :) Det der er jo ren leseglede.

Ja, jeg syntes at brann skylder AriCa en unnskyldning jeg og. Og håper han har fått en lærepenge om at han ikke må slenge ut beskyldninger før noe er klargjort. Ikke det at jeg tror han kommer til å gjøre noe av det, men hvis du tror du ikke har noe å unnskylde så må jeg si at du ser ut som en idiot utenfra.


Og Luxury, det som jeg skrev i avsnittet over, var ikke ment som mobbing og jeg mobbet heller ikke hans skriveforståelse. Jeg henviste til idiot, men utenfra, som i at han ikke er det egentlig, men at det virket sånn i dette gitte tilfellet.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Sjekket det nye medlemmet til Hugerene ell? ;) Nå er det helt sikkert at dem vinner.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil bare få ting klart.. Ble hele forumet deres slettet? Eller var det bare snakk om fora dere deler med deres allierte?
 
Topp