Guide til hvordan man sender adelstog - 500ms og mindre

DeletedUser

Guest
Det har blitt slik på .net pga det er mange som bruker bot'er, altså et program som gjør at du er online hele tida, så de oppgraderer alle byene dine hele tiden, mens du sover og sånn. I tilleg sender disse bot'ene tog på under 100. ms, og ingen vanlig person klarer det...

svarer de på mails og? :rolleyes:
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
det går for treigt med Explorer.

------- jeg er så irritert på treige adelstog nå, så jeg får laste ned opera en gang!
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke het tydelig hva det er, men jeg ser at det er en person med et fjell i bakgrunnen. Er det deg? :p
 

DeletedUser

Guest
Noen av dere husker vel kanskje den tidligere tråden min om hvordan man sender adelstog på sekundet med Opera. Antageligvis en god del å dømme etter populariteten i ulike stammeforumer jeg har tittet innom etter at jeg skrev den forrige :p

Last ned Opera her: www.opera.no
Datakyndighet nok til å være i stand til å åpne noen faner er nødvendig, eventuelt tror jeg at jeg faktisk beskrev hvordan i den gamle tråden: http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=1375

Her er en oppdatert versjon. :=)
Om du er en supermann skulle du få til tog på 0.100 sekunder, 0.500 sekunder skulle være en enkel prestasjon med denne metoden.

Først setter du opp angrepene, som dette:
1.jpg


Deretter klikker du «Angrip», og skulle få opp denne skjermen
2.jpg

Om enn uten den svarte firkanten rundt OK. For å få denne skal du høyreklikke på OK. Det som skjer nå er ikke bare en utrolig tøff og fancy svart firkant, men at du kan trykke ENTER istedenfor et museklikk på OK.

Gjør sånn med alle fanene, trykk 2, trykk enter osv.

Om du ikke har 2 satt som innstilling for å bytte faner (altså oppdatert fra Opera 9.2 eller hva nå den gamle versjonen het), kan du se på andre posten i den gamle tråden min som det er linket til lenger oppe.

Resultatet kan du sjekke sånn som dette
4.jpg


De små lysebrune tallene er altså milisekundene. Så jo tettere de er, jo tettere er toget ditt.

Øv i vei, så kjører du bedre enn Gordon.

~Zarazel~

edit:
For å gjøre så du kan klikke 2 for å skifte tabs selv i operaversjoner etter 9.2, gjør som så:
Tools-Preferences-Advanced-Shortcuts-Opera 9.2 Compatible og så OK eller noe sånt.

edit2: Yo, tøft banner yo

det jeg ikke med meg
 
Topp