Gullmyntproduksjon

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ok, her er ett kjekt script, og det blir bare smartere desto flere byer man får....

Det går enkelt og greit ut på at man er inne på gullmyntproduksjon på akademi og aktiverer scriptet, scriptet vil da legge max antall gullmynter til produksjon, greia er at det lar det være igjen ressurser til 3 stk gullmynter i hver by (om mulig) slik at det alltid vil være ressurser igjen til troppebygging osv....Som sagt, blir bare mer genialt ettersom man får flere byer, slipper å gå inn manuelt på hver by og velge mindre enn maks antall.....

Såpass lite og ubetydelig at jeg syntes det kan godkjennes på .no ^^

Kode:
javascript:function selectAllMax2(form,textMax,textNothing){for(var i=0;i<form.length;i++){var select=form.elements[i];if(select.selectedIndex!=null){if(max){if(select.length>4){select.selectedIndex=select.length-5;}else select.value=0;}else select.value=0;}}max=max?0:1;anchor=document.getElementById('select_anchor_top');anchor.firstChild.nodeValue=max?textMax:textNothing;anchor=document.getElementById('select_anchor_bottom');anchor.firstChild.nodeValue=max?textMax:textNothing;changeBunches(form);}if(document.URL.match('screen=snob')&&document.URL.match('mode=coin')){selectAllMax2(document.forms['villages'],'Choose maximum amount','Select nothing');}else{alert('Script only works on academy store page');}
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ok, her er ett kjekt script, og det blir bare smartere desto flere byer man får....

Det går enkelt og greit ut på at man er inne på gullmyntproduksjon på akademi og aktiverer scriptet, scriptet vil da legge max antall gullmynter til produksjon, greia er at det lar det være igjen ressurser til 3 stk gullmynter i hver by (om mulig) slik at det alltid vil være ressurser igjen til troppebygging osv....Som sagt, blir bare mer genialt ettersom man får flere byer, slipper å gå inn manuelt på hver by og velge mindre enn maks antall.....

Såpass lite og ubetydelig at jeg syntes det kan godkjennes på .no ^^

Kode:
javascript:function selectAllMax2(form,textMax,textNothing){for(var i=0;i<form.length;i++){var select=form.elements[i];if(select.selectedIndex!=null){if(max){if(select.length>4){select.selectedIndex=select.length-5;}else select.value=0;}else select.value=0;}}max=max?0:1;anchor=document.getElementById('select_anchor_top');anchor.firstChild.nodeValue=max?textMax:textNothing;anchor=document.getElementById('select_anchor_bottom');anchor.firstChild.nodeValue=max?textMax:textNothing;changeBunches(form);}if(document.URL.match('screen=snob')&&document.URL.match('mode=coin')){selectAllMax2(document.forms['villages'],'Choose maximum amount','Select nothing');}else{alert('Script only works on academy store page');}

Dette kan du gjøre ved å bruke grupper. ;)
 

Herbalife

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg synes skriptet bør kunne brukes da det allerede er en tilsvarende knapp fra før for de som har premium.

Eneste forskjellen er at den bruker opp ALLE res.

Ved å bruke grupper får man luket ut byene som man kan og ikke kan lage gullmynter for alle ressusjene. Det er jo alltids greit å ha noe ressusjer i resserve tilfelle en skal lage en aldesmann, noen kommer åriver muren din, eller naboe byen trenger ressusjer.

Med vennlig hilsen

Herbalife
HVE
 

DeletedUser

Guest
Da synes jeg man heller kan ha en liten boks på akademiet der man kan velge antall gullmyneter som skal produseres i alle byene.
Altså man velger f.eks 3, da endres antall gullmynter fra maks i alle byene til 3 eller færre gullmynter i alle byene.
 
Reaksjonspoeng
1
Feigt og feigt finnes andre metoder og fake på som nesten er like raske som script men er en smule mere arbeid.

Jeg anbefaler deg å gjøre dette:
1) Les min post
2) Les Royals post
3) Les din post
4) Innse hvor tullete din post var.
Hvis ikke nummer 4 gjennomføres er du en idiot.

..støttes.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner ikke at noen faktisk klarer å lage slike script...dette er gresk for meg, men testet det, og siden den ikke lagde noen gullmynter (har ikke nok til 4 allikevel) så funker det sikkert- men har det egentlig noe for seg???
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner ikke at noen faktisk klarer å lage slike script...dette er gresk for meg, men testet det, og siden den ikke lagde noen gullmynter (har ikke nok til 4 allikevel) så funker det sikkert- men har det egentlig noe for seg???

Ja.

Jeg kunne godt tenkt meg et slikt script, hadde vært veldig praktisk av og til.
 

DeletedUser

Guest
Jeg anbefaler deg å gjøre dette:
1) Les min post
2) Les Royals post
3) Les din post
4) Innse hvor tullete din post var.
Hvis ikke nummer 4 gjennomføres er du en idiot.

..støttes.

Skjønner hva dere mener var bare jeg som siktet meg litt for mye inn mot Feigt i det svaret.

Redigert: Er enig med alle som vil ha dette scriptet godkjent er utrolig bra og kunne ha litt ressurser igjen etter at man har laget gullmynter.... Isteden for og trykke på Velg maksimum antall pofff borte.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skjønner hva dere mener var bare jeg som siktet meg litt for mye inn mot Feigt i det svaret.

Redigert: Er enig med alle som vil ha dette scriptet godkjent er utrolig bra og kunne ha litt ressurser igjen etter at man har laget gullmynter.... Isteden for og trykke på Velg maksimum antall pofff borte.

Bare lag gullmynter i byer som du ikke bygger opp, eller lager tropper i.

Skjønner virkelig ikke vitsen med dette scriptet, bare om en ikke bruker grupper.
 

DeletedUser

Guest
Lett da, ha en bygge gruppe. Bygg for alle byene du har som ikke er ferdige. Deretter masserekrutteringsscript og bygge tropper. Så er det bare maks gullmynter:).
 

DeletedUser

Guest
Da synes jeg man heller kan ha en liten boks på akademiet der man kan velge antall gullmyneter som skal produseres i alle byene.
Altså man velger f.eks 3, da endres antall gullmynter fra maks i alle byene til 3 eller færre gullmynter i alle byene.

Dette ville vært en mye bedre ide enn et script.
Foreslår at dette er et bedre alternativ, som kun de med PK får muligheten til å bruke.
 

lillesolstråle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
bra

Ok, her er ett kjekt script, og det blir bare smartere desto flere byer man får....

Det går enkelt og greit ut på at man er inne på gullmyntproduksjon på akademi og aktiverer scriptet, scriptet vil da legge max antall gullmynter til produksjon, greia er at det lar det være igjen ressurser til 3 stk gullmynter i hver by (om mulig) slik at det alltid vil være ressurser igjen til troppebygging osv....Som sagt, blir bare mer genialt ettersom man får flere byer, slipper å gå inn manuelt på hver by og velge mindre enn maks antall.....

Såpass lite og ubetydelig at jeg syntes det kan godkjennes på .no ^^

Kode:
javascript:function selectAllMax2(form,textMax,textNothing){for(var i=0;i<form.length;i++){var select=form.elements[i];if(select.selectedIndex!=null){if(max){if(select.length>4){select.selectedIndex=select.length-5;}else select.value=0;}else select.value=0;}}max=max?0:1;anchor=document.getElementById('select_anchor_top');anchor.firstChild.nodeValue=max?textMax:textNothing;anchor=document.getElementById('select_anchor_bottom');anchor.firstChild.nodeValue=max?textMax:textNothing;changeBunches(form);}if(document.URL.match('screen=snob')&&document.URL.match('mode=coin')){selectAllMax2(document.forms['villages'],'Choose maximum amount','Select nothing');}else{alert('Script only works on academy store page');}


Synes dette er et bra script, men er det mulig å få den til å lage f.eks. 5 gullmynter ?
Er ikke helt inni slike script
 

Katsper

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synes dette er et bra script, men er det mulig å få den til å lage f.eks. 5 gullmynter ?
Er ikke helt inni slike script

Skriptet lager ikke 5 mynter. Det lager så mange mynter som mulig, men lar det bli igjen f.eks 3 gullmynter i hver by slik at byen ikke blir tømt for ressurser.
 

DeletedUser

Guest
Bare lag gullmynter i byer som du ikke bygger opp, eller lager tropper i.

Skjønner virkelig ikke vitsen med dette scriptet, bare om en ikke bruker grupper.

Ehhm.. når du nuker en fyr så mister du ofte troppene dine. Og da må du lage tropper i den byen, dermed må du drive å redigere gruppene dine hele tiden. Det er stress det!

Scriptet STØTTES !
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp