DeletedUser
Guest
Ok, her er ett kjekt script, og det blir bare smartere desto flere byer man får....
Det går enkelt og greit ut på at man er inne på gullmyntproduksjon på akademi og aktiverer scriptet, scriptet vil da legge max antall gullmynter til produksjon, greia er at det lar det være igjen ressurser til 3 stk gullmynter i hver by (om mulig) slik at det alltid vil være ressurser igjen til troppebygging osv....Som sagt, blir bare mer genialt ettersom man får flere byer, slipper å gå inn manuelt på hver by og velge mindre enn maks antall.....
Såpass lite og ubetydelig at jeg syntes det kan godkjennes på .no ^^
Det går enkelt og greit ut på at man er inne på gullmyntproduksjon på akademi og aktiverer scriptet, scriptet vil da legge max antall gullmynter til produksjon, greia er at det lar det være igjen ressurser til 3 stk gullmynter i hver by (om mulig) slik at det alltid vil være ressurser igjen til troppebygging osv....Som sagt, blir bare mer genialt ettersom man får flere byer, slipper å gå inn manuelt på hver by og velge mindre enn maks antall.....
Såpass lite og ubetydelig at jeg syntes det kan godkjennes på .no ^^
Kode:
javascript:function selectAllMax2(form,textMax,textNothing){for(var i=0;i<form.length;i++){var select=form.elements[i];if(select.selectedIndex!=null){if(max){if(select.length>4){select.selectedIndex=select.length-5;}else select.value=0;}else select.value=0;}}max=max?0:1;anchor=document.getElementById('select_anchor_top');anchor.firstChild.nodeValue=max?textMax:textNothing;anchor=document.getElementById('select_anchor_bottom');anchor.firstChild.nodeValue=max?textMax:textNothing;changeBunches(form);}if(document.URL.match('screen=snob')&&document.URL.match('mode=coin')){selectAllMax2(document.forms['villages'],'Choose maximum amount','Select nothing');}else{alert('Script only works on academy store page');}
Sist redigert av en moderator: