Gullmyntproduksjon

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ehhm.. når du nuker en fyr så mister du ofte troppene dine. Og da må du lage tropper i den byen, dermed må du drive å redigere gruppene dine hele tiden. Det er stress det!

Scriptet STØTTES !

Hvorfor er det stress? Er jo egen link til det på byene..

» Midtstill kart
» Send tropper
» Send ressurser
» Landsbyoversikt
» Legg til favoritter
» Rediger gruppetilhørighet

Går jo bare på rapporten, så på byen du sendte i fra, og bytter fra bygg gullmynter, til lag tropper, eller noe sånt i den duren. Men hvert til sitt, dette er tross alt ett strategi spill. Så vi har nok alle litte ulike strategier.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dette scriptet gjør sånn at du med enkelhet kan lage masse gullmynter uten å bruke opp alt a ressurser, i tilfelle du trenger dem til å bygge opp tropper som dør rett etterpå...

Ser ikke ut til at du, Gomp... har forstått hvor genialt dette scriptet egentlig er; og jeg forstår ikke hvordan du klarer det. :p

Dette scriptet støttes av meg.
 

DeletedUser

Guest
Dette scriptet gjør sånn at du med enkelhet kan lage masse gullmynter uten å bruke opp alt a ressurser, i tilfelle du trenger dem til å bygge opp tropper som dør rett etterpå...

Ser ikke ut til at du, Gomp... har forstått hvor genialt dette scriptet egentlig er; og jeg forstår ikke hvordan du klarer det. :p

Dette scriptet støttes av meg.

Nei, jeg ser virkelig ikke vitsen med det. :) Men er nok p.g.a. gruppe systemet jeg bruker.
 

DeletedUser

Guest
gomp: la nå de få noen scripts da^^ vi har jo fått en ledelse som gir oss lov og bruke scripts. det blir det samme som når man får en ny og bedre bil, man er nødt til og teste ut alt så fort som mulig jo :-D
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg ser virkelig ikke vitsen med det. :) Men er nok p.g.a. gruppe systemet jeg bruker.

Lol, skjønnar ikkje at du ikkje klarar å fatte poenget med dette scriptet:p
Men om du er nøgd med systemet ditt, så for all del hold deg til det ;)
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei, jeg ser virkelig ikke vitsen med det. :) Men er nok p.g.a. gruppe systemet jeg bruker.

om du noen gang hadde spilt med litt mer enn 10 byer hadde du nok forstått vitsen med scriptet... du vet aldri når du kan gå på en smell med en eller flere nukes mistet, og da er det enormt gøy om du allerede har ressurser klare til å sette i gang produksjonen igjen ;) om du ikke har mer ressurser fordi byen nettopp var full og du lagde gullmynter der, må du innom en gang i timen og sette på ny produksjon fordi du ikke har nok ressurser til å få i gang skikkelig.
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg ser virkelig ikke vitsen med det. :) Men er nok p.g.a. gruppe systemet jeg bruker.

Gruppesystem har da ikke noe med dette å gjøre.

Dette scriptet gjør sånn at man i stedet for å velge hvor mange mynter man vil ha manuelt, eller bruke opp ALLE ressursene bare kan bruke scriptet og allikevel ha noe ressurser igjen i tilfelle man mister tropper i nær framtid.
 

DeletedUser

Guest
Bare jeg som har lagt merke til at alle scriptene som blir postet her "støttes", men blir avslått allikevel?
 

DeletedUser

Guest
kan man redigere dette scriptet så man har mer ressurser igjen etter at det er brukt? Hadde vært greit å få med:)
 

Katsper

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja det er mulig, men dette scriptet er enda ikke godkjent.
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jo - det kopierer alle gullmyntene dine og sender dem ut som spydmenn fra alle byene dine! :eek::eek::eek:. GLad jeg har mange mynter :rolleyes:.

Støttes .
 

DeletedUser

Guest
Støttes muligens...

Går det ann å få det til å bare være noh ress til 2 gullmynter igjen?

På grunn av all spammen, ble dette aldri besvart dessverre, og det er meget relevant.
Dette lurer jeg også på. Kanskje kun 1 gullmynt også? Dette kan man jo øke ved behov? Noen som vet hvordan?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp