Hårsårt

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg må spørre, er det veldig lav terskel her inne?

Jeg fikk en advarsel på spam pga jeg skreiv *pling*poeng* i en debatt, fordi jeg syntes personen jeg siterte hadde et poeng, også får jeg varsel om skrivesperre :eek:

Er dette normalt her inne?
 

DeletedUser

Guest
Ja. Det er det. Jeg har fått en advarsel for spam en gang, fordi jeg ba folk om å holde seg til temaet.
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Normalt så er det alt for mange som kommer med slike unyttige komentarer i seriøse diskusjoner, derfor må det bli slått strengt ned på.
 

DeletedUser

Guest
Tja. Ingen går vel fri, men skjønner på en måte at det må styres også, selvom det er endel jeg heller ikke er enig i. Uansett: Hvis ikke modsene hadde grepet inn her, så lurer jeg litt på hvordan det hadde sett ut..hehe. Litt slakk og tabbekvote bør vi vel nesten gi de også.
 

DeletedUser

Guest
Når du skal skrive i ein debatt eller nokke. blir det spam om du ikkje diskuterer videre, eller om du har andre ting du vil legge inn.. visst ikkje, så lar du berre være å skrive.. korte svar blir til spam.. reglene e sånn.. les de og følg de ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener også det burde vært en OT tråd i hver verden, og ikke bare en generell. Det hadde kanskje løst endel?
 

DeletedUser

Guest
Jeg spammer utrolig mye, men får ikke advarsler for all spammen min. Heldigvis. Ellers ville jeg ha blitt banna for lengst.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, da får jeg være forsiktig med å si at jeg er enig i ting på den måten, da har jeg blitt litt kjent her ;)

Skjønner jo at man må moderere, men det å sitere noen med å si at man syns dem har et poeng, kalle det spam var drøyt, for det var absolutt innenfor sakens kjerne for å si det slik... men som sagt, da må man passe seg litt :)

Hmm...*tenke* hvor mange advarsler får man før man blir stengt ute?
 

DeletedUser

Guest
er faktisk veldig mange som gir advarsler uten grun her inne.. alle jeg har fått har faktisk vært grun til da^^ men som regelt ikke spam, mere... hmm, overfølsom for ordbruk og snakk som en forelder til og med sier til sine egne barn-.-
 

DeletedUser

Guest
Dette e tross alt propagandaforum.. klarer du ikkje styre ordene, e ikkje dette plassen for deg.. rett og slett..

(du og deg betyr ikkje deg altså^^)
 

DeletedUser

Guest
Dette e tross alt propaganda.. klarer du ikkje styre ordene, e ikkje dette plassen for deg.. rett og slett..

(du og deg betyr ikkje deg altså^^)

Takk for den siste setningen der, begynte å hisse meg opp her :p *pling*poeng* <----det er ikke frekt ;)
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg får svare her da siden du fikk den advarselen av meg ;)

Greit å skrive litt mer utfyllende svar når man poster her på forumet. Men som mange sier oppi her, vi har våre glemsel- og tabbekvoter vi også.. Likeså har dere.

Dvs. en advarsel gir deg bare en pekepinn. En advarsel setter deg ikke i fare for å få skrivesperre som du mente du fikk. Men derimot en infraction gir deg et poeng som har forskjellige tidsrammer fra 10-15 dager. Får man 3 poeng innefor disse fristene så blir man bannet for 3 dager. Kommer man tilbake og herjer like mye og kanskje er litt uheldig så kan man ende opp med 2 nye poeng som da tilsvarer 5 aktive poeng som = 5 dagers bann..

Regner med at noen av spm som har blitt stilt i denne tråden har blitt besvart nå..
 

DeletedUser

Guest
Må innrømme at jeg har satt meg alt for dårlig inn i reglene rundt dette, og da tror jeg at jeg snakker for flere. Har liksom mer enn nok med å svare på alt her, populær som jeg er.

For en tid tilbake var det noe jeg syntes var litt artig i en tråd og lo litt da, (i form av lol) og vips så var det en glittrende lensmann der og jeg var busted. Kunne ikke fatte at jeg ble straffet bare for at jeg var blid. :mad: x 1

Kort tid etter kom jaggu den maskuline delen av politikorpset hoppende frem, og infraction kom over meg som rene stjernedrysset. I dette tilfellet ville jeg ikke gi meg helt uten kamp, og det florerte med velformulerte meldinger begge veier, helt til bandolæret truet med noe som lignet på dødsstraff. Da var det bare liksom å pakke sammen. :mad: x 2

Jeg syntes kanskje at man burde gi noen flere sjangser i form av advarsler, før selve påtalemakten blir benyttet, men for all del. Det er også de som fortjener sitt av oss også. (Ikke jeg nei. ;))
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
I dette tilfellet ville jeg ikke gi meg helt uten kamp, og det florerte med velformulerte meldinger begge veier, helt til bandolæret truet med noe som lignet på dødsstraff.
DET er noe alle har opplevd :p Jeg tror den dagen jeg prøvde meg på en sånn en fikk jeg 6 advarsler og/eller infractions. Toppet det hele med ban.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp