H.F.O revolusjon!

DeletedUser

Guest
Hva vi skulle gjøre med tanutt var usikkert, skulle lure bgm og glitter med å gi de falsk info hele veien, vi var spionene dems i "HVIB", yeah right.. :p

Ja, vi har satt sammen den perfekte trio. Den består av meg, en som heter Renegade, St Ruben himself og bissiz.

Hvem som er på hvilken konto er top secret, men tror de fleste har skjønt at jeg er på tanutt.

Vel, lykke til H.F.O, vi får se hva som skjer.
Syns vi er modige jeg, som tørr å slåss for sannheten. Hehe, kall meg gjerne gal, jeg tror ikke vi klarer det, men har litt lyst å være en amerikansk actionhelt..

:jkul:

Har ikke lyst å slutte på v5, da jeg vet at bgm fikser det lett med den magiske kjeften sin, og kan bare få litt hjelp av glitter med sin magiske penn og en webside..Men som så det er nå har jeg ikke tid til v5 uansett. Så kontoen går til runar0..



Husk at denne trioen har kontakter som svarte bananer (vil ikke få infraction). Så be carefull..
Også har vi jo en annen konto på teamet..bissiz, han ble kicket fordi han kjenner St Ruben.

[13:41:20] Bgm75: det står mellom to kontoer
[13:41:22] Bgm75: en liten og den
[13:41:27] Bgm75: wf100
[13:41:34] Bgm75: nei
[13:41:36] Bgm75: en til
[13:41:38] Isak J | tanutt HVIB/PMS: ikke den.
[13:42:03] Bgm75: da må eg kun gå ut fra hvilke folk som kjente st.ruben
[13:42:12] Bgm75: bissiz
[13:42:22] Bgm75: da må det være den

Vel..hva skal jeg si? H.F.O blir ikke akkurat sterkere.
Og hvorfor i svarte banan skal St Ruben spille på bissiz når han har tilgang til en konto i H.F.O fra før? :D

Btw bgm: Ikke tro at du ikke har spioner. Du har nemlig kicket nemlig de som var lojale til deg, ikke de som spionerte.
Så kan bekrefte at bgm og glitter har prøvd seg på spioner.

Mvh
tanutt på vegne av meg, Renegade, St Ruben og Bissiz!
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg er skuffet av H.F.O kicke meg for at jeg sa fakta til bgm
han stolte ikke på meg og sånn går det da

Bissiz
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Flott med litt liv på v1, indeed.

Mulig vi dør, men vi gir oss ikke uten kamp.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHA, fail renegade og ko, sier vel mer om dere når dere stikker til HVIB.. eller hva? sjønner godt dere blir kicka når dere viser deres sanne ansikter...
 

DeletedUser

Guest
Vel, æ hadd frykta denj O så skumle planen dokkers bittelitt mer om denj hadd vært gjennomtenkt. Men akk og ve.. Denj e jo like hølat som en rotten sveitserost.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Great jeg er blitt nevnt i en verden jeg ikke spiller på engang.

Det var jo nesten for sjarmerende
 

DeletedUser

Guest
Vel, æ hadd frykta denj O så skumle planen dokkers bittelitt mer om denj hadd vært gjennomtenkt. Men akk og ve.. Denj e jo like hølat som en rotten sveitserost.

Det er ikke akkuratt en plan vi følger heller da:) Blir vel heller splitt og hersk taktikken.
 

DeletedUser

Guest
Hahah. Fin måte å avslutte min TW-karriere, ikke sant?

Men still, dere har ikke noe bevis på at vi er spioner, rett og slett fordi vi ikke er spioner. Eneste er at glitter har fucked opp for alle. Uansett så er det liv på v1, så noen har ihvertfall ofret seg får å holde verdenen i live? :p

I tillegg letter vi press for noen i HVIB så vi er fornøyd.
 

DeletedUser

Guest
Hahah. Fin måte å avslutte min TW-karriere, ikke sant?

Men still, dere har ikke noe bevis på at vi er spioner, rett og slett fordi vi ikke er spioner. Eneste er at glitter har fucked opp for alle. Uansett så er det liv på v1, så noen har ihvertfall ofret seg får å holde verdenen i live? :p

I tillegg letter vi press for noen i HVIB så vi er fornøyd.

Fin måte? Altså, no har ikke æ veldig lyst te å uttal mæ om spionanklagan, da æ rett og slett ikke vet nok, ei heller bryr det mæ særlig my. Om så skjønt at du e uskyldig, e det meget beklagelig. Det æ derimot reagere på, e at du med flere velge å vis total mangel på respekt ovenfor dæm du har kjempa med i ganske lang tid. At du i tillegg velge å stikk te fienden bevise alt ka du står for. Nemlig ikke en shit. Æ bli meget forbause om nånn i det hele tatt velge å ta i dæ med ei ildtang etter det her opprinnet, vær det om du e spion eller ikke.

Okey, du føle dæ dårlig behandla? Greit nok. De fleste hadd blitt sint, hevngjerrig og irritert. Men folk med litt ære, såfremt det finnes i TW-ordboka, hadd aldri i verden gått over te fienden. Da trur æ de fleste andre heller hadd sletta kontoen, eller kjempa solo.
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
HAHAHA, fail renegade og ko, sier vel mer om dere når dere stikker til HVIB.. eller hva? sjønner godt dere blir kicka når dere viser deres sanne ansikter...

jaså? det er da bgm som har gjort noe vettu:) han klarer ikke og la være.. han må ødelegge alt :)
 

DeletedUser

Guest
Fin måte? Altså, no har ikke æ veldig lyst te å uttal mæ om spionanklagan, da æ rett og slett ikke vet nok, ei heller bryr det mæ særlig my. Om så skjønt at du e uskyldig, e det meget beklagelig. Det æ derimot reagere på, e at du med flere velge å vis total mangel på respekt ovenfor dæm du har kjempa med i ganske lang tid. At du i tillegg velge å stikk te fienden bevise alt ka du står for. Nemlig ikke en shit. Æ bli meget forbause om nånn i det hele tatt velge å ta i dæ med ei ildtang etter det her opprinnet, vær det om du e spion eller ikke.

Okey, du føle dæ dårlig behandla? Greit nok. De fleste hadd blitt sint, hevngjerrig og irritert. Men folk med litt ære, såfremt det finnes i TW-ordboka, hadd aldri i verden gått over te fienden. Da trur æ de fleste andre heller hadd sletta kontoen, eller kjempa solo.

BGM har selv innrømmet at han startet dette på en feil måte, og vi har begge innsett at vi fint kunne unngått dette.

Nei, vi har ingen intensjoner om å ødelegge for H.F.O? Har vi? Skulle kalt dette "bgm revolusjon!". Har bedt Christian Airbourne om å ligge unna mange, så her skader jeg bare de som har skadet meg, dessverre.

Dette kom rett og slett feil ut, og har blitt litt vrengt og vridd på.
Jeg er mester i å drite meg ut, det kan mange bekrefte. Men mange kan vel også bekrefte at jeg rett og slett ikke bryr meg?

Mvh
tanutt.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Interessant.. Spioner er jo en del av gamet, og om en leder begynner å kicke folk han tror saboterer/spionerer er det nokså fail :p Om dette er sant da..
 

DeletedUser

Guest
Uansett om de var spioner eller ei, så virker jo avgjørelsen ret mtp at de gikk rett over til fienden etterpå... trenger jeg si noe mere? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Uansett om de var spioner eller ei, så virker jo avgjørelsen ret mtp at de gikk rett over til fienden etterpå... trenger jeg si noe mere? :rolleyes:

Ja det trenger du. Tanutt gikk ikke rett over til fienden etterpå, men ettersom tanutt fikk incs så forlot han og fikk tilbud om hjelp fra hvib og joinet dem.
 

DeletedUser

Guest
Hvem hadde vel ikke gjort det? :p

skal inrømme at jeg ikke kjenner saken så godt, men hadde jeg blitt kicka pga at noen mistenkte meg for å være spion så hadde jeg forsvart meg, og forklart og bevist at jeg IKKe er spion, å gå til fienden hadde aldri vært et aktuelt tema uansett, og iom at tanutt kom så lett in i HVIb som han må ha gjort så er det vel ganske nærligende å tro at han har hat god kontakt med fienden før han forlott/ ble kicka fra H.F.O ...
 

DeletedUser

Guest
Hmm..

Kom faktiskt ikke så lett inn i HVIB.
Har noen venner som la inn et godt ord for meg, bl.a karmany. Resten var opp til ledelsen der, og de valgte å hjelpe meg, da de visste at jeg ikke var en spion.. :eek:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Uansett om de var spioner eller ei, så virker jo avgjørelsen ret mtp at de gikk rett over til fienden etterpå... trenger jeg si noe mere? :rolleyes:

Jeg hadde selv gjort det samme, hvis jeg hadde lagt ned så mye arbeid i kontoen jeg har nå. Og det er rett og slett fordi jeg vil heller prøve å holde liv i kontoen, en å gå solo, og bli spist opp av både Bol & IB. Rett og slett. Men såklart, hadde jeg gjort det (tror jeg at jeg )hadde jeg skuffet en god del folk her i Bol. Noe jeg ikke vil. Dermed hadde jeg blitt ekstremt forvirret, og gjort noe uten å tenke meg om.

Men nå har jo Tanutt laget en ny stamme, og er ikke mer i Hvib.
 
Topp