H.F.O revolusjon!

DeletedUser

Guest
Kan godt legge til at jeg er spion for BOL :D Men når det er sagt... syns denne saken har fått altfor mye oppstuss som ikke står i stil med hvor bra den er forklart... i hvert fall har ikke jeg helt fått med meg hva som skjer og hvorfor. Men jeg vil bare påpeke at det er dritlett å påstå at en hadde greid seg som solospiller når en beundrer saken fra den vakre og solfylte utsiden ;) Er nok verre å være på innsiden, som -TK- har illustrert for oss :)

Totalwar: Når du sier det ikke var LETT å komme inn i HVIB, tyder dette på at du gjorde en innsats for å greie det... Aner jeg LITT liten lojalitetsfølelse her? :eek: Holder med nait i dette :)
 

DeletedUser

Guest
Vel.

Det var lett når HVIB visste at jeg var falsk beskyldt, jeg har mange venner der og jeg har venner som har lagt inn gode ord for meg.
Men skal man være helt ærlig så er ikke BOL og H.F.O så lojale til ledelsen sin som det tyder på. :rolleyes:

Nå skal det sies at de sliter med å ta bissiz. Jeg er lettere fordi all min støtte var på fronten..

Har noen logger jeg skal dele med dere snart.. :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde selv gjort det samme, hvis jeg hadde lagt ned så mye arbeid i kontoen jeg har nå. Og det er rett og slett fordi jeg vil heller prøve å holde liv i kontoen, en å gå solo, og bli spist opp av både Bol & IB. Rett og slett. Men såklart, hadde jeg gjort det (tror jeg at jeg )hadde jeg skuffet en god del folk her i Bol. Noe jeg ikke vil. Dermed hadde jeg blitt ekstremt forvirret, og gjort noe uten å tenke meg om.

Men nå har jo Tanutt laget en ny stamme, og er ikke mer i Hvib.

Joda.

Teknisk sett er jeg i HVIB.
Tanken er at w og Bgm ikke skal få skryte på seg stats :D :p
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
la meg avbryte denne:Nå skal det sies at de sliter med å ta bissiz. Jeg er lettere fordi all min støtte var på fronten..
det gjør de ikke jeg har snakket med bgm og H.F.O har ikke fått beskjed om og angripe meg det er den eneste grunnen..
 

DeletedUser

Guest
Min erfaring er at BOL er veldig lojale ;) Dersom du mener at du vet bedre, where's your proof mister? :p Jeg vet ikke hvordan det er i H.F.O, da, men lojaliteten er nok prosentvis høyere nå som du er borte :)

Liker ikke holdningen din. Dersom det er sant at bgm ER ute etter å ødelegge for deg, virker det til gjengjeld som om du forsøker å ødelegge så mye du kan for ham også. I så fall bedriver du din parallelle svertekampanje ved siden av hans. Hvis det IKKE er sant som du sier, at bgm er den store stygge ulven her og at vi andre er småulver som dilter etter ham, er det ENDA verre. I så fall forsøker du å sverte ham fullstendig uten grunn. Det er godt mulig at du ikke var spion, men du har i hvert fall gode nok kontakter i HVIB til at du kunne vært det, så jeg forstår bgm's mistanker. Dessuten har du innrømmet at dette kunne være unngått, likevel har du tatt ditt valg og går dine egne veier. Det sier litt om lojaliteten din ;)
 

DeletedUser

Guest
Blir du utsatt for heksejakt hopper du ikke på bålet for å bli brent. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kanskje ikke ^^ Det er fremdeles uklart hvorvidt det ER noen heksejakt som pågår, i den ene eller den andre retningen. Men jeg sa HOLDNINGEN hans, ikke hva han gjør. Dersom han på noen måte er lojal mot H.F.O burde han fikset dette som best han kunne. Det KAN finnes andre måter å unngå å bli brent på ;)

EDIT: Ofte gjenspeiles holdningen vår i hva vi gjør. Slik jeg ser det, ødelegger Totalwar bare mer og mer for seg selv jo mer han skriver :p
 

DeletedUser

Guest
Neh, tror han mente bekjemp ild med ild :p Noen som husker det uttrykket? :p

Heksejakten er bmg's såkalte "svertekampanje" og han hopper på bålet dersom han lar bgm gjøre det, stemmer ikke det? Vel, det blir bare mer ild dersom han fortsetter å fyre opp under bålet ;)
 

DeletedUser

Guest
Blir du utsatt for heksejakt hopper du ikke på bålet for å bli brent. :eek:

Hmmm....heksejakt? Hvem er det som skriker på forum?
Jeg har nevnt tidligere at vi ikke kommer til å kommentere så mye om denne saken FORDI man vil unngå heksejakt...
Snakk om å hoppe rett på bålet!!!
BuRn!!!!
Huff da, snakk om at ordspillene kommer i fleng her :D
 

DeletedUser

Guest
Bare for å si det slik... :)

Dersom det ikke VAR noen heksejakt i første omgang, tenner han praktisk talt bålet selv :D
 

DeletedUser

Guest
Hmm..

Kom faktiskt ikke så lett inn i HVIB.
Har noen venner som la inn et godt ord for meg, bl.a karmany. Resten var opp til ledelsen der, og de valgte å hjelpe meg, da de visste at jeg ikke var en spion.. :eek:

Litt naiv kansje?

men er trist vis det ikke stemmer at du er spion :( men som sakt, har ikke satt meg in i saken, gidder nok ikke heller :p
 
Topp