H.V.E - Con!

Hvem vinner?

  • H.V.E

    Stemmer: 87 56,1%
  • Con og Conp

    Stemmer: 68 43,9%

  • Totalt antall stemmer
    155

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ser ikke ut som de prøver en gang =(

Dette er eneste gangen de grønne er over røde:

image.php
 

DeletedUser

Guest
vet ikkje om jeg tørr å si at jeg heier på H.V.E (jeg har litt for mange fra CoN
rundt meg:(
 

DeletedUser

Guest
ja men H.V.E brøt no avtalen og har dermed tapt... ikke coN så der har de en GOD unskylding!... så H.V.E børr passe seg.. de har også slått seg sammen med en annen for å kunne klare å overleve selv om de hadde bare 1 mill mindre poeng..
 

DeletedUser

Guest
ja men H.V.E brøt no avtalen og har dermed tapt... ikke coN så der har de en GOD unskylding!... så H.V.E børr passe seg.. de har også slått seg sammen med en annen for å kunne klare å overleve selv om de hadde bare 1 mill mindre poeng..

Mener du gamle TEOD?

"plystreplystre"...Jeg hadde ikke noe med dette å gjøre:rolleyes:

For det andre ser jeg ikke helt problemet med det, de var jo faktisk under i antall selv om de merga:confused:
 
Sist redigert av en moderator:

Vaginass

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi slo oss ikke sammen med TEOD for å overleve en krig mot CoN.
Vi gjorde det fordi vi fikk forespørsel om vi var interessert i en merge og etter å ha mistet mange medlemmer til IBB så så vi på det som en mulighet til å bli litt store igjen.

Og IB valgte selv å angripe dere. Selv om vi er allierte så kan ikke en liten stamme som H.V.E stanse store i IB i å gjøre som de vil.

Og alle våre adlinger er før IB kom på banen minus de 5-6 siste adlingene. De meldte seg på for 2 dager siden så har ikke hatt noe å si for CoN's del.

Men utenom det så har vi ikke brutt avtalen. Og i de tilfellene vi har hatt noen i stammen som har bedt om støtte utenfra så har lederen deres, standley alltid sagt ifra til meg og vi har ordnet opp i de problemene.

Men alle adlingene vi har på de statestikkene jeg la ut tidligere har ingenting med IB å gjøre.
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men dere merget uansett!

Det er feigt på ene eller andre måten!

Du kan ikke si noe imot det :mad:
 

DeletedUser

Guest
nemelig.. og lurer egentlig koffer dere setter coNC inn i denne krigen:S den er imellog coN og H.V.E ikke søsterfamilien.. btw så slo vi oss sammen med en klan i krigen med det gjalt ikke krigen eller noe sånt .. vi har ikke angrpt dere for å si det sånn... men mange har valgt om å gå over til coN når de har pasert 80k poeng for å hjelpe coN for de føler at dere har vært litt urettferdig fks...:rolleyes:
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
ja men H.V.E brøt no avtalen og har dermed tapt... ikke coN så der har de en GOD unskylding!... så H.V.E børr passe seg.. de har også slått seg sammen med en annen for å kunne klare å overleve selv om de hadde bare 1 mill mindre poeng..
Folk gikk over til IBB(ma), og andre kom inn, spiller det noen rolle?
 

Vaginass

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men dere merget uansett!

Det er feigt på ene eller andre måten!

Du kan ikke si noe imot det :mad:

Før mergen var CoN overlegne i antall medlemmer i forhold til H.V.E.
Eter mergen ble vi ca like store både poengmessig og og i antall medlemmer som CoN.
Hvis du har ett problem med det så er det ikke så mye jeg kan gjøre for å fikse det :p
Og som sagt så merget vi ikke pga krigen mot CoN. Vi merget pga vi så en mulighet til å bli større etter en periode der vi mistet mange medlemmer til en alliert stamme.
Får ikke akkurat dårlig samvittighet heller pga du mener det er feigt ;)
 
Reaksjonspoeng
1
Men dere merget uansett!

Det er feigt på ene eller andre måten!

Du kan ikke si noe imot det :mad:

Jeg kan si noe mot det: Stammen de merga med sugde ganske hestebjelle. Seriøst, forumet var sånn "Skal vi få en til akademistamme?" "nei" "Hvorfor ikke?" "Vi har nok stammer allerede" "JO FLERE JO BEDRE!!!!!" "JA JEG SYNES OG VI TRENGER ENDA EN STAMME!!!" "MERG LOL ROFL ROFL LOL" "ALDRI TRYKK INSERT DA BLIR PCEN DIN ØDELAGT" (dere som er i stammen vet hva jeg mener)
 

Vaginass

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nemelig.. og lurer egentlig koffer dere setter coNC inn i denne krigen:S den er imellog coN og H.V.E ikke søsterfamilien.. btw så slo vi oss sammen med en klan i krigen med det gjalt ikke krigen eller noe sånt .. vi har ikke angrpt dere for å si det sånn... men mange har valgt om å gå over til coN når de har pasert 80k poeng for å hjelpe coN for de føler at dere har vært litt urettferdig fks...:rolleyes:

Denne krigen er mellom H.V.E og HELE CoN-familien. Vi har bare ikke prioritert dere i de mindre stammene ennå for dere har aldri utgjort noen trussel mot oss ;)
Med tiden vil dere også forsvinne :D

Hvis dere merget med en stamme og mange av de spillerne igjen gikk over til CoN for å krige mot oss så vil jeg ikke påstå dere er noe bedre enn oss.

Men den mergen hadde skjedd uansett hos oss. Dere havnet bare i veien på feil tidspunkt ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan si noe mot det: Stammen de merga med sugde ganske hestebjelle. Seriøst, forumet var sånn "Skal vi få en til akademistamme?" "nei" "Hvorfor ikke?" "Vi har nok stammer allerede" "JO FLERE JO BEDRE!!!!!" "JA JEG SYNES OG VI TRENGER ENDA EN STAMME!!!" "MERG LOL ROFL ROFL LOL" "ALDRI TRYKK INSERT DA BLIR PCEN DIN ØDELAGT" (dere som er i stammen vet hva jeg mener)

Uff, det der med enda en akademistamme vil jeg bare glemme, det var 3 persjoner som absout ville ha enda en akademistammme uansett hva man (spess jeg) sa til dem. "Ok, jeg forstår" og 5 sec etterpå: "Kan vi ha enda en akademistamme?":S

Får vell trøste meg med det at de var fra TEOD-A og ikke hovedstammen, en liten trøst som skåner de fleste og gjør meg i litt bedre humør (sukk)...

Aldri hørt mergehistorien, aldri vært snakk om stort innen det som jeg husker. Mergingen med H.V.E var det jeg som fåreslo og la grunnlag for, var aldri snakk om mergingplaner blant offentligheten multi:cool:

Men nok om TEODs historie blablabla...Jeg ser ikke det helt feige innen dette, TEOD var jo spred rundt i K76, K66, K67, K65, K75 etca(greit, spredd rundt blant H.V.E og IBB i hele sør/sørøst), CoN med sitt cluster i (K57?) skal ikke ha noe stort med problemmer innen dette, jeg tror dere møtte 2-3 spillere til mot fronten deres (2 i sør, 1 i nord), sån sett ser jeg ingen problemer. Dere har/Hadde (hvertfall hadde) cirka 40 medlemmer mer etter merginga:rolleyes:


Men jeg kan se det fra deres side også, dere fikk jo faktisk mange spillere mot dere som ikke hadde vært i krig på lenge:)
 

DeletedUser

Guest
du glemte k 72 og k 73:p hehe:p men sånnsett har du jo rett i det du sier, men der er jo noen fra coN som har byer eller kommer fra k 67 og da... og der ligger jo dere og der er det perfekt for å sende noen angrep.. men kun i k 67 :p så der hadde ikke det vært noen problemer siden dere låg så spredd!
 

DeletedUser

Guest
du glemte k 72 og k 73:p hehe:p men sånnsett har du jo rett i det du sier, men der er jo noen fra coN som har byer eller kommer fra k 67 og da... og der ligger jo dere og der er det perfekt for å sende noen angrep.. men kun i k 67 :p så der hadde ikke det vært noen problemer siden dere låg så spredd!

Det var 2-3 persjoner i K67 fra TEOD...og 1 eller 2 av dem hadde ca 10-15 byer:rolleyes:

Fiveljr (lederen for TEOD-A) var der med sine 40-50-60 byer, men det er en persjon, og CoN hadde "litt" mer å stille opp med i K67 hvis man regner med både H.V.E og TEODspillerne i K67 (hakke peiling på hvordan det står til der nå):rolleyes:

Tro meg, jeg lekte meg med mange dristige planer mot alle de sørlige/østelige stammene fra TEOD sin side hvis vi gikk med den og den mot den og den.. Standly husker sikkert den morsomme planen med å merge TEOD/H.V.E, CoN og H.V.E sluttet fred, CoN og CORE medlemmene i øst gikk til massift angrep mot IBB, så 1 eller 2 uker senere skulle H.V.E/TEOD gå til krig mot IBB midt i smørøyet, (H.V.E og TEOD var jo nemlig med hverandre ved sin side stor nok til å ta ut IBB området i Sør med litt hjelp, grunnen til at jeg så på dette var at jeg var redd for at vinneren av denne krigen mellom H.V.E og CoN kom til å bli tatt av IB/IBB etterpå, svake etter krigen som vinneren kommer til å være) og hadde da sammen lagd ett eget dynasti i sør og øst som hadde klart seg mot både IB og IBB;)

Jeg leste kartet så grundig at jeg tror at jeg viste nøyaktig hvor mange spillere CoN og H.V.E hadde og hvor de var, så ikke kom med K67;p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
nice men du glemte forsatt det eg snakket om i k 72 og k 73:p btw.. så er det ikke så mange coN spillere igjen viss du ser det:p:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nice men du glemte forsatt det eg snakket om i k 72 og k 73:p btw.. så er det ikke så mange coN spillere igjen viss du ser det:p:rolleyes:

Ehh, misforto litt:/

Trodde du mente at dere hadde problemer i K67 pga de nye H.V.Espillerne;)
 
Topp