H.V.E - Con!

Hvem vinner?

  • H.V.E

    Stemmer: 87 56,1%
  • Con og Conp

    Stemmer: 68 43,9%

  • Totalt antall stemmer
    155

DeletedUser

Guest
nja ikke eg men coN har sikkert hatt det:p eg har ikke hatt problemer med noen rundt meg:p men se kor lite som er igjen i coN no da:S:D
 

DeletedUser

Guest
tror

jeg tror dere får det lett nå. hvis dere ser på poengene til con
 

DeletedUser

Guest
nå syns eg at denne krigen børr stoppe. nok skade har skjedd + coN har vunne... done e done den burde jo være ferdig no eller hva?:D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Haha ;-). Det er nå den begynner da. Se TWstatsen, ser ikke ut som om dere har vunnet akkurat. Men la gå, tro hva du enn måtte ønske. HVIB er fremdeles en stamme, bare endrett namn, correct me if i'm wrong.
 

DeletedUser

Guest
Så krigen kan med andre ord ta en litt mer interessant venning? artig :D.. litt mer motstand for Con.. dette blir gøy å følge med på.. eller var krigen ferdig? håper ikke det :D.. det er artig å ha noe å følge med på her ^^
 

DeletedUser

Guest
kan du si.. det e cr... 190 mil mot 7 mil poeng... kem tror du vinner no.. H.V.E har først merget en stamme for å ikke tape, deretter ble de sammen i familien med IB slik at de kan bli ferdig fortere med oss. så.. litt uretferdig kamp + begge stammene ble enig om å ikke få hjelp av andre stammer men H.V.E fikk støtte av IB.. og det e jo enno feigere..:mad:

så coN har i vært fall holdt løftene:rolleyes::cool: + respect og når eg mener ib mener eg ikke hele stammen.. men noen i stammen:S
 

DeletedUser

Guest
kan du si.. det e cr... 190 mil mot 7 mil poeng... kem tror du vinner no.. H.V.E har først merget en stamme for å ikke tape, deretter ble de sammen i familien med IB slik at de kan bli ferdig fortere med oss. så.. litt uretferdig kamp + begge stammene ble enig om å ikke få hjelp av andre stammer men H.V.E fikk støtte av IB.. og det e jo enno feigere..:mad:

så coN har i vært fall holdt løftene:rolleyes::cool: + respect og når eg mener ib mener eg ikke hele stammen.. men noen i stammen:S

Mergingen med en annen stamme kan strykes vekk, for det ga dem ikke akuratt noen fordeler.

Resten vet jeg ikke stort om, men merginga har jeg kontroll over (untatt selve forhandlingen som var omtrent det eneste som ikke hadde min inflytelse;)).
 

DeletedUser

Guest
Alt er lov i krig å kjærlighet eller hva? Og hvem gir vel fem flate øre for ære og respekt i krig da?!
 

DeletedUser

Guest
folk som vil ha respect.... kem vil liksom ikke ha respect?... for å si det sånn for de som er under rank 20 har stor respect for de som er over rank 10 (i stammer);)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
For det først så må du prøve og skrive litt mer rett ;-).

For det andre så har du reist ifra CON til TR? Så står du her og pøser ut med ord som skal forsvare CON når du selv svikta dem?

Og sist men ikke minst så er det ikke noe som heter "feigt". Det som faktisk er feigt i denne situasjonen er at du svikter din egen stamme og stikker lodrett ut av den så snart du enser noe som kan tyde på at dere kommer til å tape. Illojalitet er det rette ordet på hva du driver med, Sindick. En nybegynner, eller som reglene tilsier, "n00b" ;-). At du fremdeles whiner på forumet, er irriterendes nok. Hadde det vert opp til meg (som det ikke er), så ville jeg ha sendt HVIB etter deg og tatt ut alt av spillere som joinet/stakk fra CoN.

Så nemner du respekt. For å si det sånn, så viser jeg respekt til folk selv om dem er under rank 100 (for den saks skyld). Sålenge vedkommende klarer å vere hyggelig, og oppføre seg på en respektabel måte, så får han respekt tilbake fra min side. Det handler ikke alltid om poeng og tropper en spiller har, men hvilke egenskaper denne spilleren er tildelt. Når en spiller blir likt for hvordan han oppfører seg, og hvordan han jobber, slutter flere folk seg til stammen hans. Men vis du ser på f.eks en n00b, som bare spiller sånn noe lunde med 0 erfaring som diplomat eller leder, så tror ikke jeg at den stammen kommer så langt ;-).

Ble litt off-topic her nå, så back on track ;)
 

DeletedUser

Guest
det med å bytte stamme var noe vi ble enig om før eg begynte i coN, de fleste fra coNC gikk over til coN med mange av oss bestemte oss for å lage en ny stamme no. så eg gikk over til coN til vi var ferdig med stammen som mange andre gjorde og. og viss du ser skikkelig etter så er det over 13 av de som gikk i coN som gikk over der og derfor heter den TR (The Reunion).;)

ps: vet at eg skriver mange skrive feil, det er for at eg ikke pleier å se etter før eg sender den og da kommer det ofte sånne feil som skilkilig som ska vere skikkelig.:(
 
Topp