Hansemann - Kaoskongen og v1's Tribalwars Champion

DeletedUser

Guest
Selve intervjuene er lite oppfinnsomme, så jeg ser ikke noen spesiell grunn til at andre kan overta stafettpinnen og kanskje komme med noe mer interessante intervju. Om ikke annet så ville det sett bedre ut om glitter hadde sendt malen sin til en annen person, så hadde det i det minste sett litt mindre suspekt og korrupt ut..

Kanskje noen andre kunne foretatt intervjuene av spillere som er direkte venner med glitter?

Men jeg har kommet med min kritikk nå, orker ikke gi dette intervjuet noe mer oppmerksomhet. Det fortjener det ikke.
 

DeletedUser

Guest
Intervjuene er fine de, får vite mer om spillerene på en artig og fin måte

Hansi fortjener oppmerksomhet, han blei ikkje champion ut av tomme luften
 

DeletedUser

Guest
Hansi fortjene alt det dær. Han e en bedre spiller enn mange (dem fleste) om han orke da.. men, han e lat, ingen tvil om det :p men, en motivert hansi e ikkeno æ villa spilt mot, for å si det sånn! Og shanks da, du treng ikke gjør det så tydelig at du e sjalu..
 

DeletedUser

Guest
Jeg aner ikke hvorfor du er så bitter, eller hvorfor du har jaktet ned bl.a. hansi i hele dag på forumet for å 'skape liv'. Jeg synes det er direkte pinlig å lese innleggene dine, og hadde vært flau om jeg var deg.

Hansemann vant en konkurranse på forumet. Han har vært innom en rekke suksessfulle stammer, og veldig mange på .no har hatt noe med han å gjøre på et eller annet tidspunkt. Flertallet på forumet synes også at han ikke bare har fortjent respekt, men også at han er en dyktig spiller. At du skal klage på dette, og på min evne til å intervjue min eks, synes jeg er på grensen til tragisk.

Spar oss for vandettaen din og prøv å vise respekt for en spiller flertallet her inne synes er eksepsjonell.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skulle jeg være bitter?

Jeg kritiserte ikke Hansemann. Jeg kritiserte deg. Man får vel lov til å legge igjen poster i dette intervjuet, selv om det ikke skryt..?
 

DeletedUser

Guest
Det går ann å ta klagene dine på et mer passende sted. Du må gjerne sette opp tråder for å diskutere min udugelighet så mye du vil, men ikke lag en diskusjon ut av det på en tråd som handler om noe annet enn ditt hat ovenfor meg.
 
Sist redigert av en moderator:

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Selve intervjuene er lite oppfinnsomme, så jeg ser ikke noen spesiell grunn til at andre kan overta stafettpinnen og kanskje komme med noe mer interessante intervju. Om ikke annet så ville det sett bedre ut om glitter hadde sendt malen sin til en annen person, så hadde det i det minste sett litt mindre suspekt og korrupt ut..

Kanskje noen andre kunne foretatt intervjuene av spillere som er direkte venner med glitter?

Men jeg har kommet med min kritikk nå, orker ikke gi dette intervjuet noe mer oppmerksomhet. Det fortjener det ikke.


ehm for en gang skyld får hansi oppmerksomhet og så skal du vere så inni hampen sjalu.

ikke mange ganger nå til dags man snakker om hanseman på forumet vettu. la han nå få nyte dette:p:p:p:p
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er gode åpne spørsmål, som lar Hanse selv få bestemme innholdet i stor grad. Han er så erfaren og har opplevd så mye på TW at han ikke trenger å "ledes" til hvert svar. Det er jo Hanse som er og skal være i fokus i intervjuet, ikke Glitter. Hanse forteller glimrende helt selv, og har en interessant historie. Blir feil om intervjueren skal fortelle halve historien, føler jeg.
 

DeletedUser

Guest
Eg vil tru at det er fleire som satte pris på dette intervjuet enn de som ikkje satte pris på det. så de som ikkje liker det, get out of here!
Hanse er ein artig kar, som berre fortjener det beste. Og btw, han kan faktisk spille tw, og er ein god spiller når han gidd :p
 

DeletedUser

Guest
Hanse, du har vel egentli sagt det sjøl, om eg ikkje huske heilt feil xD
 

DeletedUser

Guest
Overse han da (shanksibåi altså), så slipper alle å whine, så lar vi Tha Hanzor få ha tråden sin i fred. Når ikke jeg en gang spammer den ned så burde dere også klare det.
 

DeletedUser

Guest
Beklager at jeg tok ut min frustrasjon i Hansemann sitt intervju. Men jeg fikk det som jeg ville her (viser til glitters nye tråd her i intervjuavdelingen). Det må være lov å komme med kritikk, når ros godtas på så lav terskel. Hvis ingen sier sin mening, så ender vi opp med å bare høre et fåtalls meninger.

Men det var helt feil av meg å ta dette ut i denne tråden, og det beklager jeg.

En liten digresjon bare, så skal jeg la dette ligge.. Tor Erling Staff i det virkelige livet spiller en viktig rolle for samfunnet Norge. Av og til trenger folket å høre de mest ekstreme meninger for å virkelig kunne ta et oppgjør med sine egne meninger. Samfunnet TW trenger også flere stemmer. Om ikke annet kan dere kalle meg TW-Staff :p Man må ikke være redd for å få kritikk.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Beklager at jeg tok ut min frustrasjon i Hansemann sitt intervju. Men jeg fikk det som jeg ville her (viser til glitters nye tråd her i intervjuavdelingen). Det må være lov å komme med kritikk, når ros godtas på så lav terskel. .

Skal ikke ros godtas på en lav terskel?

"Nei, dette var dårlig ros, dette må du gjøre bedre! Infraction!"

Du er sprø altså.
 

geronimo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ros gjør godt, og bør tas imot med åpne hender. Om det skulle føles ufortjent vil det uansett få deg til å tenke :)

Jeg synes dette er et av de bedre intervjuene jeg har lest, og jeg føler meg hjemme i mange av Hansemanns svar - selv om V1 for min del var en sandkasse, og jeg aldri har spilt i noen av de nevnte stammene.

Hansemann, du virker som en spiller etter min smak, selv om jeg aldri har følt fryden av å spille mot deg :)
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke ros godtas på en lav terskel?

"Nei, dette var dårlig ros, dette må du gjøre bedre! Infraction!"

Du er sprø altså.

Noe som feiler deg? Du vet godt hva jeg mente.

Når utsagn som: "bra intervju", "morsomt lesestoff" kan postes, så må vel også utsagn som: "dette var et dårlig intervju" kunne postes.

Og så burde man ikke kalles "sprø" selv om man har en annen mening. Faktisk er vel det det samme som å si jeg er gal? Det er ikke bare dumt sagt av deg, men det viser at du også er en person som kommer med meninger og utsagn om noe du ikke har peiling på. Du kjenner meg kun gjennom det jeg skriver i forumet.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Noe som feiler deg?

Og så burde man ikke kalles "sprø" selv om man har en annen mening. Faktisk er vel det det samme som å si jeg er gal?

Ye, lurer på om jeg har fått Psoriasis på hånda. Håper ikke det, men symptomene kan tyde litt på det :(

Men "ontopic", så har jeg da vitterlig kalt deg rablende gal flere ganger, så dette er da ikke noe nytt.



Geronimo: Hyggelig :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
du forvirrer meg ekstremt mye av og til shanks, men det er ikke akuratt no nytt heller...

utenom det, go hansi! kaotiske stammer = win
 
Topp