Hansemann = Mod v3

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Har vært litt diskusjoner rundt det, men reglene er som de er og det må jeg bare følge.
 

DeletedUser

Guest
det siste der hadde vert kulere på engelsk :)

rules are rules my friend :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Altså...Dere skjønner at jeg faktisk må sitte og lese gjennom den skiten dere klarer å lire ut av dere?

Nå er det ikke langt unna at jeg banner de top 5 spammerne her (jada, dere vet hvem dere er).

37,5 timers stilling dette her. Sigh.

edit: Og dere kan slutte å ha rapporteringskriger noen spillere imellom. Som sagt leser jeg alt, rapportering er fint men furterapportering og rapportere halvparten av inleggene til en du krangler med er for dumt.
 
Sist redigert:
Reaksjonspoeng
3
Jeg er enig med Hansemann.

Vi burde vise litt vanlig høflighet for hverandre og lære oss å slutte å skrive ting som:
"Du har fin underskrift" eller "Jeg er bedre enn deg" i en noenlunde seriøs tråd. Jeg håper Hansemann fortsetter å holde den strenge linjen han har startet med på v3 og ikke minst håper jeg at de som ikke klarer å holde fingrene unna tastaturet klarer å holde fingrene unna tastaturet hvis de ikke har noe mer inteligent å si enn "morra di er kul".
 

DeletedUser

Guest
Jeg er faktisk enig jeg å..
Tror faktisk (for en gangs skyld) jeg ikke var en av de nevnte topp 5 spammerne ..?
 

DeletedUser

Guest
Jeg er en av de på toppen, men har lovt å skjerpe meg... (litt?) ;)
 

DeletedUser

Guest
Synes synd på stakkars hansemann jeg.. greit at jeg har spammet litt, men det er da pokker meg grense på spamming og da..

*sender trøsteklem til Hansemann*
 

DeletedUser

Guest
Det burde være en grense på hvor mye man har lov til å moderere... :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hehe

Mer trøsteklemmer mindre spam!

Stolt av deg Darkmoon. Du har vært kjempeflink.
 

DeletedUser

Guest
:cool:I morgen burde du ete noe godt, så rimmer jeg alle de andre spammerne:cool:
 

DeletedUser

Guest
Gadd ikke bytte forum acount ettersom jeg må no Zarasel igjen :)

Toad.
Hans liker vi, så der han er admin spammer vi ikke :), ikke mye iallefall
 
Topp