Hansemann = Mod v3

DeletedUser

Guest
GratZ Hans :)

Til dere spammere :
Hansemann gir infractions uansett om du er aliert, fiende, samme stamme, større enn han, nybegynner osv.. Så pass på :)
 

DeletedUser

Guest
Dear One Hit KO,

You have received a warning at Forum.

Reason:
-------
Inappropriate Language

Heya. I am forced to start giving infactions on people who write english in the norwegian sector of the forum.

Use your own english forum.
-------

Original Post:
http://forum.tribalwars.no/showthread.php?p=51533
Quote:
Quote:
Originally Posted by boshi View Post

I feel you need to be corrected, i am not banned or been disliked by anyone as of yet.
HiHi =)

Well guys you actually bothered to spam down the thread about us aswell, multi account guy/person please get lost and stop spamming.
As of Mario Bro's stop spamming you too!!!

cheers from
-Boshi
I liked your thread. It was funny. Nintendo characters FTW.
Warnings serve as a reminder to you of the forum's rules, which you are expected to understand and follow.

All the best,
Forum

Hansemann is offline
Hansemann
View Public Profile
Send a private message to Hansemann
Find More Posts by Hansemann

*Yawns*
 

DeletedUser

Guest
Isj.. Det måtte en god Mod til for å få stoppa Marioene.. :(
 

boshi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0

ditto... Fikk samme mailen :( litt idiotisk at dem beste på propoganda må oversette det dem egentlig skriver bare for at alle skal forstå det :rolleyes:

Vi får vel bare spamme våre medstamme medlemmer om å oversette det vi vil skrive. Alt jeg kan si er: <3 kompisen min for oversettelse via msn

-Boshi
 

DeletedUser

Guest

ditto... Fikk samme mailen :( litt idiotisk at dem beste på propoganda må oversette det dem egentlig skriver bare for at alle skal forstå det :rolleyes:

Vi får vel bare spamme våre medstamme medlemmer om å oversette det vi vil skrive. Alt jeg kan si er: <3 kompisen min for oversettelse via msn

-Boshi

Er det så idiotisk at det er norsk i det norske forumet?

Uansett...det skrives propaganda, ikke propoganda.;)
 

DeletedUser

Guest
Personlig syns jeg det er greit at folk skriver engelsk.. Er det sånn at det er noen som ikke liker at folk skriver engelsk, eller er det bare en prinsipp sak? alle forstår vell engelsk, og mange ting høres kulere og bedre ut på engelsk...
hadde tenkt å skrive sånn som uoy kcuf you bare rett vei, men da hadde jeg vell blitt bannet for språk bruk, så jeg lar vær :)
 

DeletedUser

Guest
ja jeg forstår jo det, men er det noen som har noe imot at noen skriver engelsk?
 
Reaksjonspoeng
3
Det er altså en prinsippsak.

Men litt enig med reglene. Det er et eget forum for engelsk og man kan vel holde seg til norsk på det norske forumet på norsk TW.

Ingen tvinger utlendingene til å spille .no. Da blir det dumt at de skal ødelegge for de som ikke kan engelsk.
 

DeletedUser

Guest
Norsk server, norsk språk mener jeg.
Så syntes det er bra at det blir opprettholdt.
 

DeletedUser

Guest
ja, er jo forsåvidt enig.. Og skjønner ikke hvorfor folk joiner en server hvor de ikke forstår språket :p Men om ingen hadde noe imot det så hadde det jo godt fint, men om noen har det så er det bra at det blir opprettholdt :)
 
Topp