Har på...

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
He på følelsen av at claimlister snart er i historiebøkene, men eg veit ikkje heilt koffor.
Kan det ha nokke med at et claimsystem kjem i v6.0?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Her er et bilde:
img13.jpg
 

DeletedUser

Guest
Kunne den ikke kommet rundt 17:00?
Når det blir 10:00-15:00 er det litt kjipt hvis den starter i den tiden.. :(
Ellers spammer jeg innogames altså!
 

jonaks97

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg har faktisk skole fra 08.25 til 14.15, setter pris på litt seinere innføring, noe mange andre sikkert også gjør...
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
jeg har faktisk skole fra 08.25 til 14.15, setter pris på litt seinere innføring, noe mange andre sikkert også gjør...

Skulk da vettu...

Må si at claimingsystemet som var i Elite var mye bedre. Der hadde tobben (tror jeg) laget et eget claimingsystem utenfor spillet hvor vi hadde en bruker.

BOL på v1 bruker vel fortsatt det systemet...
 

DeletedUser

Guest
Hvis jeg ikke husker feil, var det arnaadl2 som laget claiming-systemet.
Han hadde ihvertfall ansvaret for det :eek:
 

DeletedUser

Guest
...

Sweet, blir morsomt med forandringer, takk Innogames. Var lei av å skrive liste opp og liste ned med byer til andre spillere!
Synes tidspunktet for start av Verdenen er helt ypperlig, så får alle starte samlet random i midten (mener det er slik det foregår) før jeg kommer hjem fra jobb. Deretter kan jeg og mine starte ute på kanten samlet.

Mener at det er slik fra .se, men er ikke 100% sikker.
 
Reaksjonspoeng
3
Tror ikke det er så mange stammer som kommer til å bruke claimsystemet aktivt. Vertfall senere i spillet så blir det alt for mye stress å claime på den måten. Tror jeg ihvertfall. Men så har de fleste stammer jeg har vært i, vært små og søte da. de store skumle stammene blir det verre med.
 

DeletedUser

Guest
claiming er for tapere, stein-saks-papir løser alle claiming problemer!
 

DeletedUser

Guest
har ikke SÅ mye å si dersom folk starter et par timer etter uansett.

skolen har sperret masse sider til meg også. en av få proxysider jeg får til å virke er www.failsurf.info/
 
Topp