Har v2s siste verdenskrig startet?

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Neh, det sier ingenting om oss. Vi tar alt som det faller seg! Men bra at du innrømmer at dere er amatører da! :p
 

DeletedUser

Guest
jepp, Sindle. la oss si at det var det jeg mente. for din skyld ;p
 

DeletedUser

Guest
tja.. nå har jeg vært nabo med, og adlet et par, AriCa-byer allerede. det er vel rundt en mnd siden den første byen ba om å få skifte stamme, og jeg innfridde dens ønske..
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Jeg tror vi begge vet at vi enda ikke deler noen store grenser. Men du kan ta det med ro, deres tid kommer nok :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror vi begge vet at vi enda ikke deler noen store grenser. Men du kan ta det med ro, deres tid kommer nok :)

Enten deg og meg, eller meg og pointwhore som ligger ca. 20 timer unna hverandre og jeg har noen byer som er omringet av katter :p
Men siden jeg er så amatør så burde dere ta meg :D
 

DeletedUser

Guest
Ser ut til at NC er smartere enn begge oss to, Sindle. Jeg tok den ikke heller.. Hvem er Cashew?
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Meg, bare la oss si at han mente det, for din skyld, Redswan! :D

(sånn om du ikke allerede hadde forstått det)
 
Sist redigert:

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Enten deg og meg, eller meg og pointwhore som ligger ca. 20 timer unna hverandre og jeg har noen byer som er omringet av katter :p
Men siden jeg er så amatør så burde dere ta meg :D


BRa du innrømer de nikko

Dem spare vel noobsa til slutt kansje `?. Da blir jeg til siste mann i apc i jen :)

Etter dinne ord :p
 

DeletedUser

Guest
men da skjønner jeg meninga hans godt, siden vi sier at det er deg ;)
 

DeletedUser

Guest
solmåne.. min lille due <3
jeg MÅ bruke slike teknikker for å føle meg bra med megselv, det er det som får mitt liv verdt å leve :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, akkurat... Derfor du blir sur på meg når jeg kaller deg lille venn og sånt?:p
Fra nå av så kommer pisken om jeg ser en hersketeknikk til!

Ouch, du brukte det på meg og.... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Pisken??

Trodde du skulle straffe meg, jeg, søtnos <3
Bring it on!! :D
 
Topp