HBT er borte

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
HBT er borte. Det fortjener en egen tråd, vil jeg påstå. Takk for kampen til stammen som ledet v27 gjennom nær sagt hele early- og midgame. Masse lykke til på fremtidige verdener til alle sammen!
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Takk for kampen HBT! Mange fine øyeblikk, men skuffende hvordan dere avsluttet det hele...
 

DeletedUser

Guest
Antar jeg får takke for kampen jeg og. vært ganske gøy til tider, med noen få øyeblikk der jeg var litt svett. (da 250 incs traff i samme sekund) Men v27 har vært preget av mye inaktivitet, akkurat som forrige verden jeg spilte, som var v21. synes det er dritt når sånt skjer, at man taper verdener ene og alene på grunn av inaktivitet. Men kan ikke gjøre så mye med det, får bare ta med seg de gode øyeblikkene videre.
Var lenge ganske tydelig at cllect ville vinne, men jeg hadde fremdeles et håp om at folk skulle manne seg opp og bli aktive igjen. Men da dette ikke skjedde, så ble vi i HBT enige om at det ikke var verdt å bruke så masse tid fremover, som det ville krevd av oss for å vinne v27. Så ikke vitsen med å fortsette da sds mistet byer med typ 10 timers adelstid midt i cluster, uten å forsøke å forsvare dem, readle, eller be oss i hbt om hjelp til readling (noe som først skjedde ca 1 uke etter at byene var mistet.)

Jeg vil forsåvidt gratulere @Kalou med verdenen, du er den eneste jeg mener fortjente å vinne i cllect, og ikke fordi du er bedre enn noen av oss andre, men fordi du hadde den aktiviteten jeg ville forventet av en som spiller TW på en så stor konto. Alle andre på v27 har hatt perioder der de har vært nesten totalt inaktiv. eneste andre jeg er litt usikker på, er Ras, men så igjen så har ikke han utrettet noe særlig i mine øyne.

Til dere som evt. synes vi valgte å slutte v27 på en teit måte, så er jeg helt uenig. Jeg bestemte meg tidlig for at hvis jeg skulle slutte v27, så ville jeg gjøre det ved å sette konto på slett på et tidspunkt der det ikke var incs. ble vel ikke helt sånn, hadde rundt 100 incs fra merc, som kom 2 timer før konto var satt på slett. Men da var avgjørelsen om å slette tatt for mange timer siden.

Gidder ikke lese korrektur, så om jeg har skrevet feil elns, så beklager jeg.

-Knut
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Lmao, blir en smule smålig å rakke ned på 7 av 8 kontoer i cllect i samme innlegg som du også "gratulerer" oss med seieren.
 

DeletedUser

Guest
vel, det jeg mente med det, var at Kalou er den eneste som ikke har vært inaktiv i viktige perioder. kan godt være at han har vært borte i ukesvis tidlig på verdenen, men på slutten var han alltid der.
er forøvrig ikke mange kontoer ellers på v27 som egentlig fortjente seier, så ble vel feil å skrive cllect.
 

DeletedUser

Guest
Ja jag vill också gratulera cllect til segern ( om dom vinner ) ;) för verden är inte slut än.
Sedan har jag en känga att dela ut til alla dessa som slettar sina konton. Dom är inget annat än spel sabotörer klarar inte att ta en andra plats utan grinar och slettar konton. Jag hade hoppas att TW hade satt dom som gör detta i karatän på 3-6 månader för i mina ögon har dom inget i spelet att göra. Så ser jag också att det finns någon som uttalar sig om aktiviteten på verden ( det vet du inget om ) Vi har massa spelare som är i andra stammar än HBT SDS och Cllect som har suttit uppe dag och natt för att göra en god jobb men dom räknas tydligen inte.
Nej ta och gå in på er kammare ni som slettat era konton och tänk över att ger ni er in i ett spill så får man tåla att komma två också. Sedan vill jag också ge alla små konton all kred för att ni jobbar och står på. För vi är många som klarar av att förlora och spelar för att det är ett trevligt förströelse spel.
Stå på och lycka til IRL och i spelen som kommer :)
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Bra innlegg Enok!
Det er fort gjort å glemme de stammene og kontoene som ikke nødvendigvis spiller for å vinne, men fordi man finner tw underholdene og interrsssant.
Jeg er også enig i det du sier om å sette kontoen på slett. Blir veldig rart i mine øyne, men sett med objektive øyne så kan det være forståelig hvis man hadde kun ett mål når man starter opp på verdenen, nemmelg å vinne. Når man innser at det blir vannsklige kan jeg forstå valget, men jeg er langt i fra å støtte det.

Khadidufs får mene hva han vil, men særlig innsyn i denne verdenen eller i tw har jeg mine tvil på at han har. Mer er det ikke verdt å kommenterte, men vær vennlig å se bort fra de kommenteraene. De gir null mening og har null innsikt.

Det kan se ut som verdenen går mot sin slutt, men den er ikke over før det hele er avgjort. Så fortsett å kjempe og fortsett å ha det gøy på v.27!
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg har forståelse for valget til HBT. Gjengen der har vist mye inaktiv fra midgame frem til slettingen. De som sitter igjen så sannsynligvis ikke noe glede ved å spille mot en kamp som virket tapt. De man skal skylde på er de inaktive kontoene, som startet noe de ikke kunne avslutte. Det har vært viktig for meg å rekruttere spillere som har et mål om å vinne, og ikke bare spillere som var gode, og masse poeng på det tidspunktet de ble rekruttert. Det er kanskje noe av faren ved å samle sammen en premade. Man vet ikke helt om spillerne kommer til å satse eller ikke. Jeg tror ærlig ikke Collect var HBT's største fiende. Jeg tror w90 var det største problemet.

kalep har gjort det bra han, og har nok innsikt i tw. I Collect har dog de fleste stått på gjennom hele verden 27. Dersom aktiviteten har vært laber, så har de fått beskjed om å skjerpe seg. Oxcyder likte dårlig å få den beskjeden, og vi vet hvordan den historien utartet seg. Alle har naturligvis sine inaktive perioder, men i alt så synes jeg at aktiviteten til de fleste spillerne har vært stabil og bedre enn resten av v27. Det er derfor vi leder.
 

DeletedUser

Guest
Jag är enig i det meste men då skall vi inte klage på aktiviteten. För jag tror att vi har glömt det viktigaste och det är att ha morro. Jag ser att du ( Kalou ) bara har en tanke när du startar ( dina ord ) det är att vinne men alla kan inte vinne och med att slätte konton efter konton är att inte ha respekt för sina med/mot spelare på verden. Många har satt både PP och timmar på att spela detta spel och så kommer det in grinungar och saboterar ( ursäkta uttrycket ). För vi är ju här för att vi tycker spelet är morro. Men vi tar död på detta spel med slik uppförsel. Vad blir nästa steg skall vi godkänna robbotar som kör spelet ? Och vi har redan idag problem med spelare som inte kan hålla sig til vad spelet är tänkt att vara. Nej börjar vi på en verd så va med til man blir adlad eller att någon vinner det är respekt inte bara sluta mitt i för att man inte är i ledar stammen. Vi har flera hundra spelare som aldrig har varit i närheten av vinst men fortsätter ändå det är Respekt.
Men ni har gjort en otrolig go jobb i stammen (Kalou) det skall ni ha.:)
Mvh
Enok
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Det burde hete takk for kampen, men khasidfus sitt innlegg (spesielt andre avsnitt) virker først og fremst bare bittert slik jeg leser det.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
*Yawn*

Takk for kampen elns. Tok turen innom Roxor fra midten av januar(?). Planen var å bli med i SDS, men etter jeg fikk vite at Zombie samarbeidet med de(HBT+SDS), så var det ikke aktuelt på en flekk(Jostein er kul btw). Angrer dog ikke på valget, flott gjeng både i VW og Cllect.
 
Topp