Heftige krigsstats på V9

DeletedUser

Guest
Både landeplage og fjøsnissn ga opp med engang de kom inn DN og ga oss kv'ene. Så, gratulerer.

Men derimot byene dere har tatt fra Jan helge, zippy og mcbitch er noe annet :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Side 1:
Stammer: DN
Side 2:
Stammer: J.F.F, JFFR, JFFW, JFFS, UN, IP

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 171
Side 2: 117
Forskjell: 54


Side 1:
Stammer: IP
Side 2:
Stammer: FU, DN

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 88
Side 2: 26
Forskjell: 62

Ikke voldsomt store forskjeller.
 

DeletedUser

Guest
Både landeplage og fjøsnissn ga opp med engang de kom inn DN og ga oss kv'ene. Så, gratulerer.

Men derimot byene dere har tatt fra Jan helge, zippy og mcbitch er noe annet :)

jeg har jo snakket utrolig masse med landeplage på skype. der har jeg lett bevis for at han har spilt. og vist dere hadde så stort problem som dere sier nå. så burdre dere fikset det for lenge siden før vi kom så langt inn i dere.
 

DeletedUser

Guest
Både landeplage og fjøsnissn ga opp med engang de kom inn DN og ga oss kv'ene. Så, gratulerer.

Men derimot byene dere har tatt fra Jan helge, zippy og mcbitch er noe annet :)

Det du sier her stemmer delvis. Vi hadde jo startet å angripe landeplage da han var i MC. Men han ga seg ikke før vi satte inn storoffensiven mot ham. han innså vel at han ikke kunne klare seg, og gav seg pga det. Det at fjøsnissn ga opp er av annen karakter. Men om han har hatt kv siden vi begynte å angripe ham, og skulle innadles fra den tid, skurrer det veldig med at kontoen gjenbygger tropper, adler osv. så dere må ikke si så direkte at kontoen missbrukes. huff orker ikke den rundanse igjen :eek: blir bare surmuling ut av det. hehe ;) godt nytt år :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det du sier her stemmer delvis. Vi hadde jo startet å angripe landeplage da han var i MC. Men han ga seg ikke før vi satte inn storoffensiven mot ham. han innså vel at han ikke kunne klare seg, og gav seg pga det. Det at fjøsnissn ga opp er av annen karakter. Men om han har hatt kv siden vi begynte å angripe ham, og skulle innadles fra den tid, skurrer det veldig med at kontoen gjenbygger tropper, adler osv. så dere må ikke si så direkte at kontoen missbrukes. huff orker ikke den rundanse igjen :eek: blir bare surmuling ut av det. hehe ;) godt nytt år :)

*Kremt*
Tropper har ikke blitt produsert siden vi tok vår første by og vi formelt fikk beskjed om at han sluttet, i starten trengte han bare pause til nyttår, men så gikk det som kanskje var forventet, han sluttet ;)
 

DeletedUser

Guest
da har vi litt forskjellig infor om det. hva som stemmer vet vel egentlig bare dere. men vi fikk infor om at han sluttet før dere begynte å innadle. uansett, så spiller det liten rolle for veien videre.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Bra å ta med fjøs. da som har mistet 10 byer etter at han gikk ut av DN...

Slik man får seg ekstra fine states!
 

DeletedUser

Guest
Trolololol

Blir snart adla ej av Fingreslitte :D

heilt sikker på det :D:D:D:D:D

Men fekk ein sjangse
 

DeletedUser

Guest
Naaaw, blir nesten bløthjertet av sånt jeg! :eek: Men kan jo ikke love noe, når du ligger der du ligger :D
 

DeletedUser

Guest
Var KV for fjøs en liten stund.. Knuste nuksa dine.. Eller var det carni? Husker ikke :S
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
[SPOIL]Side 1:
Stammer: DN, FU, Banos
Side 2:
Stammer: J.F.F, JFFA, JFFR, JFFS, JFFW, JFFF, IP

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 42
Side 2: 16
Forskjell: 26

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 314,396
Side 2: 138,246
Forskjell: 176,150

chart


[/SPOIL]
 

ensifux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
[SPOIL]Side 1:
Stammer: IP
Side 2:
Stammer: DN, FU, Banos

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 53
Side 2: 102
Forskjell: 49

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 12
Side 2: 4
Forskjell: 8

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 235,573
Side 2: 594,883
Forskjell: 359,310

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 105,780
Side 2: 31,859
Forskjell: 73,921

chart


[/SPOIL]


Ja må virkelig si dere er flinke <3 kreves mye skills å adle skadeskutte spillere i en familiestamme som desverre rakner helt!


Men non the less :) good job guys! be proud of yourself <3
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ja, planen er jo å ta de beste først, så du er fredet en stund fremover sammen med resten av IP ;)
 

ensifux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Damn nå ble jeg glad! trodde virkelig tw-tiden min var over om ikke lenge jeg asså! fint å høre fra den O hellige at jeg lever trygt litt lenger enn planlagt :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Husker at noen klaget så mye på at McBitch gjorde så lite motstand, vel, nå velger jeg å gjøre det samme angående Lyding123 :eek:
 

DeletedUser

Guest
Urettferdig å sende tog mens jeg sover da :( I tilleg til et par når jeg er på fylla!

Du Skal få igjen Zippyy!! :D
 
Topp