Historien til V2

DeletedUser

Guest
Her kommer jeg til å legge opp en del emner som er relevante for historien til V2.

Kronologisk rekkefølge.

Elite Universe ( Historien til Elite )

Historien om Yamato

Historien til RoEm

Historien om TW


Intervjuer

I kronologisk rekkefølge:

Zanmato - Tidligere hertug av Yamato 21/12/08

Vabfs - Hertug i ~SW~ 27/12/08

Poseidon - Tidligere hertug i TW 10/01/09

Ashax - Diplomat i NoVi 21/01/09

Jazcan - PropagandaMinister i Elite 08/02/09

Ganondorf - Diplomat i Elite 09/10/09

runinter - Hertug i -Rome- 18/10/09

Chrk1 - Elites, V2s og hele TWs OD-konge 06/01/10

Renegade90 - "den fredløse hevneren" 04/04/10

Depend - leder av SaD 27/07/10


Dere kan komme med forslag på nye emner som kan legges til her, men alt annet enn seriøse innlegg vil bli slettet og straffet med infraction.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan du prøve å få inn intervjuer med forskjellige ledere og vanlige spillere i de stammene du har satt opp?

Artig med litt forskjellige historier innenfor en stamme!
 

DeletedUser

Guest
God idé. Noe lignende av det Glitter gjorde for V1. Jeg bør nok lese meg litt opp på de forskjellige spillerene, men burde så absolutt være mulig. Kan se litt på det til helga.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kan mekke historien til USA oxo,føler den er meget relevant iom vi har alle som løserøde.....
 

DeletedUser

Guest
Seriøse forslag til spillere som burde intervjues settes pris på. De jeg kunne tenke meg sånn på stående fot er Glitter, Slavko, Zanmato... eh, ja, hertugene av de tre største stammene. Originalt. Og One Hit KO. Noen andre, innflytelsesrike, spillere som kunne være med?

Og ikke deg, Legend, du er bare irriterende. Men selvfølgelig Jannas.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Seriøse forslag til spillere som burde intervjues settes pris på. De jeg kunne tenke meg sånn på stående fot er Glitter, Slavko, Zanmato... eh, ja, hertugene av de tre største stammene. Originalt. Og One Hit KO. Noen andre, innflytelsesrike, spillere som kunne være med?

hmm. Kanskje gurimalla? Ettersom hun er den største spilleren på v2?
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og ikke deg, Legend, du er bare irriterende. Men selvfølgelig Jannas.

Javel ja. Først fjerner du posten min. Og da tar jeg det som seriøst. Da får du fjerne det du skrev og for det gikk inn på meg. Skriver at jeg er irriterende. Tja. Gjør meg en tjeneste da. Fjern det jeg skrev som irriterte deg, og så fjerner du det du skrev om meg...

(og jeg er seriøs)... -.-
 

DeletedUser

Guest
Dere kan komme med forslag på nye emner som kan legges til her, men alt annet enn seriøse innlegg vil bli slettet og straffet med infraction.

Vær glad jeg har holdt meg unna infractions, Legend. Back on-topic, ja?
 

DeletedUser

Guest
Jazcan? En flink propagandaist som har påvirket forumet i det siste, spesielt med The puppetmaster-tråden:p

Ellers tenker jeg på Lofotlam?
 

DeletedUser

Guest
Ett intervju her også! Jeg er plutselig veldig populær. Hmm, er det nå jeg bør innrømme hvor feil jeg hadde om Elite? =)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Edvard Grieg, Loke440, Rennex, Fizzmann og selvfølgelig Oddi2... Er man nødt til å holde seg i toppsjiktet hele tiden?

Greit og avvekslende å kunne lese om flere forskjellige stammer, ikke bare de som går igjen på v1 og v2...

Spørs hvor mye tid du kan ta deg da...
 

DeletedUser

Guest
Ikke bare intervjuer fra topp3 men kanskje de som har vært der helt fra starten av stammene som har blitt knust og kommet opp igjen osv...?
 

DeletedUser

Guest
Ikke bare intervjuer fra topp3 men kanskje de som har vært der helt fra starten av stammene som har blitt knust og kommet opp igjen osv...?

Hvem er det du hinter til? :p

Jeg syntes han skal ta de han har valgt til nå..og hvis det blir bra så evt. lage flere..
 

DeletedUser

Guest
...

Jeg har ikke så god peiling på fremstående spillere som forandrer v2, men jeg ville likt å sett et intervju med Ganondorf.
 
Topp