Historien til V2

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
den vil komme i løpet av helga, er mye som skal på plass ;) farer ikke med usannheter u know^^

men tilbake til on topic :)
 

nimbelwhite

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
~Left the building~ (med andre ord sluttet)
Two Hit KO
Opel

~Elite~
One Hit KO
Min Første Multiaccount
Glitter
Ganondorf
Pallin
Gurimalla (the infamous pointwhore?)

~NoVi~

Master Of
Slavko
SIR FORTESKE (the older pointwhore)

-Rome-
runinter (lite kjent, men han styrer tross alt -rome- som har opprettholdt fjerde plassen lenge)

~Ninjaz~
aerk
litt usikker på hvem som egentlig styrer her men han virker som en god kandidat

~Yamato~
Zanmato

Dette var min liste til nominerte til Intervju listen din Grimlock.

Mvh
~Jazcan~

Ey!
Hva med -V-, vi var viktige i starten, det var med oss elite viste at de skulle krige/spille skittent, -V- var en viktig stamme i starten, og fra -V- bør hvertfall Vampyro og Borso bli intervjuet, kan nesten intervjue hele TFS (TheFallenStars) alle der er viktige...
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Ey!
Hva med -V-, vi var viktige i starten, det var med oss elite viste at de skulle krige/spille skittent, -V- var en viktig stamme i starten, og fra -V- bør hvertfall Vampyro og Borso bli intervjuet, kan nesten intervjue hele TFS (TheFallenStars) alle der er viktige...

Intervjuer skal ikke bare være med ledere av stammer, men folk som gjør det bra. Holder en 1 plass lenge, spiller aktivt, har unike egenskaper.. Holder ut Dager og netter med angrep pga forflytniger og sniping av train.

Det er bare de beste av de beste som skal intervjues. Eneste -V- som fortjener ett intervju etter min mening er Thotamond.
 

nimbelwhite

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Intervjuer skal ikke bare være med ledere av stammer, men folk som gjør det bra. Holder en 1 plass lenge, spiller aktivt, har unike egenskaper.. Holder ut Dager og netter med angrep pga forflytniger og sniping av train.

Det er bare de beste av de beste som skal intervjues. Eneste -V- som fortjener ett intervju etter min mening er Thotamond.

Thot ja, han glemte jeg, thot fortjener det!
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ey!
Hva med -V-, vi var viktige i starten, det var med oss elite viste at de skulle krige/spille skittent, -V- var en viktig stamme i starten, og fra -V- bør hvertfall Vampyro og Borso bli intervjuet, kan nesten intervjue hele TFS (TheFallenStars) alle der er viktige...

Hvem er TFS?
hehe right.... vel trenger ikke å kommentere dette engang:
Kan kanskje intevjue noen fra gamle -V-, hvis du finner lister over hvem som var der xD
hvis du ser 2-3 hakk under den andre posten du kommenterte

Thot ja, han glemte jeg, thot fortjener det!
Er en som rømmer når stammen faller sammen og deretter angriper som han vil, gjør det bra ja... Men verdt og intervjue? muligt...

og Woia, -Rome- er da ikke så kjedelige?
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri sett, eller hørt, noe til -Rome- gjengen, likevel er de liksom slaktet så til grader av alle på forumet. Hadde jo vært interessant å se hva en der hadde å si om den saken, selv om jeg har et problem med å se hvem denne uttalelsen skulle kommet fra :confused:

Når det gjelder de andre stammene i toppen er de fleste ganske outspoken på forumet allerede. Tror jeg vet ganske godt hva zanmato mener, og vel, elite har jo sine uttalelser daglig fra forskjellige medlemmer. Avhenger rett og slett litt av hva intervjuet skal gå ut på om det er interessant med flere meninger fra oss i Elite/yamato? ;)

Slavko eller andre fra NoVi kunne derimot vært morsomt å sett. Der er det jo nok av sladder i luften og de aller fleste har meninger om dem. Kunne vært fint med enda litt mer bensin på bålet fra forskjellige drama-queens; for let's face it, we wouldn't be able to keep our eyes of the flames. Konflikt er jo halve moroa :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg blir angrepet av en fra -Rome- akkurat nå, ikke akkurat overbevisende adelstog... over 2 minutt mellomrom på det ene angrepet og fakene oser det ikke kvalitet av for å si det sånn...;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir angrepet av en fra -Rome- akkurat nå, ikke akkurat overbevisende adelstog... over 2 minutt mellomrom på det ene angrepet og fakene oser det ikke kvalitet av for å si det sånn...;)

fikk scout angrep på meg fra N0vi igår. Dodget, og nå er det 3 adler på vei med 30 sek. mellomrom. lol.

Sier litt om de da.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nå?

Er prosjektet lagt på is?

Har ikke hørt noe mer på lenge..
 

DeletedUser

Guest
Egentlig har jeg ikke hatt tid til å ta meg av det. Tro meg, jeg ville heller gjort dette enn lest til eksamen...

Hvis det er noen som føler at de vil være i stand til å gjøre dette på en nøytral måte, kontakt meg.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal ikke uttale meg om NATO som helthet, men de av dem jeg har snakket med har da virket som både erfarene og oppegående personer/spillere.
 
Topp