Besvart HP5 info etter nyttår

DeletedUser

Guest
Godt spørsmål.
Jeg er litt usikker på neste runde starter. Må se det litt an.

Ingenting før til neste år.

litt over 2 månder har gått nå siden det har blitt vist interesse for en ny HP verden. Jeg vet ikke helt hvordan man kan markere de forrige trådene med "[Besvart]" når svaret er "senere". Hvor mye senere? det er litt forskjell på å svare at man er usikker på når neste runde starter og å svare ærlig med en gang at det ikke kommer før om minst 2 månder. Det å svare at HP5 ikke kommer før til neste år når det er 2 dager igjen av året er heller ikke et tilfredstillende svar. Hvis det er mulig, så vær så snill og gi et omtrentlig svar som f.eks: "en gang i løpet av sommeren" eller "en gang i fra 15. januar til 22. januar".

Server-instillinger som er bestemte eller vurderes er også av interesse å vite så tidlig som mulig. Jeg vil tro at flere også ønsker å gi tilbakemeldinger på instillinger som ikke er helt bestemte før dem er fastsatt.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
enig der vi bør snart få et svar synes dette har tate usmaklig lang tid??

eg er litt inntrisert i og få et svar og eg vil ikke tro eg og hophoolio er det eneste som vil ha svar no :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
haha :D ingen skal dømmes daniel men viss vi tar ut skype chatten og micc samtalene er eg redd for at vi begge blir dømt :D

men så er jo eg og linn enig om å få deg innlagt også :p
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Kort forklart: Dakapo (merk at jeg skrev rett nick denne gangen) bestemmer utrolig lite. Joda, d er hun som er "vår" øverste leder, men når en ny verden kommer, er ikke hun som bestemmer (for en tung setning). Der er d kun innogames som bestemmer. Hennes jobb er egentli å være deres talerør, og den som skal mota all dritten fra oss :mehe:

Grunnen til at hun ikke kan gi mer eksakte svar er rett og slett at hun ikke vet, og tør dermed ikke å si noe konkret.

Dette er vel egentli ting dere vet, men virker som dere glemmer d :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kort forklart: Dakapo (merk at jeg skrev rett nick denne gangen) bestemmer utrolig lite. Joda, d er hun som er "vår" øverste leder, men når en ny verden kommer, er ikke hun som bestemmer (for en tung setning). Der er d kun innogames som bestemmer. Hennes jobb er egentli å være deres talerør, og den som skal mota all dritten fra oss :mehe:

Grunnen til at hun ikke kan gi mer eksakte svar er rett og slett at hun ikke vet, og tør dermed ikke å si noe konkret.

Dette er vel egentli ting dere vet, men virker som dere glemmer d :)

hvordan kan jeg påvirke når en HP-server starter da? Tenkte kanskje det var dakapo (eller noen andre i teamet?) som måtte ta initiativ og si ifra til innogames. Hvis det er en dialog på gang mellom .no-teamet og innogames så er jo det verdt å nevne. Akkurat nå ser det jo ut som teamet bare morer seg på HP-verdenen (siste 2 måndene). Er det liksom meningen at vi skal vente til teamet har moret seg ferdig før serveren starter så kan de jo være ærlige og si det...

Også er det litt missvisende at Dakapo svarer "Jeg er litt usikker på neste runde starter. Må se det litt an." om hun ikke er med på å bestemme når en HP-server starter.

[SPOIL]http://no.twstats.com/noc1/index.php[/SPOIL]
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
HP er den serveren vi i teamet (eller til syvende og sist Dakapo) har størst påvirkning på.
Om jeg har forstått alt dette riktig, skal stort sett bare Innogames godkjenne våre innstillinger og utføre selve oppstarten.

Det er riktig at vi i teamet har kjørt en lukket runde den siste tiden, men dette har vært helt bevisst for å stressteste serveren, og hvor langt vi kan dra enkelte ting før den krasjer. Dette er noe som kommer alle til fordel ettersom vi får større innsikt i hva som faktisk kan velges av innstillinger for å gjøre det til et morsomt sted å spille.

Det er også riktig som janrune sier at dakapo ikke sitter på den endelige avgjørelsen på når nye verdener åpner, men hun har nok litt mer innflytelse enn det han legger fram her.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Grunnen til at jeg ikke har gitt noe konkret tidspunkt for når HP starter opp igjen, er pga at jeg ikke har noen dato å gi dere akkurat nå. Jeg må vente til alle i teamet har kommet seg ordentlig hjem etter jul- og nyttårsferie + at alle de rette folka på kontoret i Tyskland er nødt til å være tilgjengelig i tilfelle noe skulle gå fryktelig galt, men jeg kan si at det ikke vil bli noen runder før uke 2 eller 3.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jo fortere jo bedre sier eg :D

men gjerne bruk 3 uker :)

vil gjerne ha en verden med FA og PP kun ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva er poenget med å mase sånn? Dakapo sier ifra så fort hun får vite noe selv så jeg ser ingen grunn til å mase sånn. Har vært ganske mange poster om HP5 nå.
 
Topp