Hubiladobilado, Divinemos <3/Guinness, ne, mange bokstaver../Uff,såmange,needfantasy!

DeletedUser

Guest
....


vi har spurt han om det var greit
svar: ja , inget problem bare forsyn dere

internt forum
svar: ja det er greit , byene er så små så ingen vil nok ha de og de er langt unna.

hvordan kan dere si vi har tatt flere byer fra dere når dere var enige ?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
vi har spurt han om det var greit
svar: ja , inget problem bare forsyn dere

internt forum
svar: ja det er greit , byene er så små så ingen vil nok ha de og de er langt unna.

hvordan kan dere si vi har tatt flere byer fra dere når dere var enige ?

Jeg kan ikke se noen PM fra noen i fra DN ang denne byen, og da kan jeg si at vi da "ikke er enige om dette". Hva bollebob har sagt er forsåvidt greit, men det handler om en Divine-by, og da er det normalt å forhøre seg med ledelsen.
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg kan ikke se noen PM fra noen i fra DN ang denne byen, og da kan jeg si at vi da "ikke er enige om dette". Hva bollebob har sagt er forsåvidt greit, men det handler om en Divine-by, og da er det normalt å forhøre seg med ledelsen.

LOL, lederen sjekker ikke sitt eget forum engang. Flaut
 

DeletedUser

Guest
tragisk..

Jeg kan ikke se noen PM fra noen i fra DN ang denne byen, og da kan jeg si at vi da "ikke er enige om dette". Hva bollebob har sagt er forsåvidt greit, men det handler om en Divine-by, og da er det normalt å forhøre seg med ledelsen.

lederen(e) kan lære seg å lese i forum før de er kjepphøye og ''har rett''.

jeg regner med at bollebob klarer å bestemme selv hvem han vil gi byene til også, eller regner du en i stammen din som dum? o_O
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Slapp av nå. Det var meint som ein spøk å det var jeg som snakka med bollebob om dette pga ingen av oss ville opp der. Han var egentlig ganske lei v9 pga 450ms gapet. Så derfor hadde han lenge vurdert å slutte å når han mista hovedbyen så gjorde han det. Case closed.
 
Topp