Hunter er tilbake med RIM

DeletedUser

Guest
Var jo en stamme som var på 2. plass på w12.net som het Elite Universe.. kanskje derfra? ;)

Hehe, kan godt hende det du :)
Men vil kanskje ikke si at Elite på v2 er en copycat fra Elite Universe på w12, med mindre Glitter visste om den stammen fra før av.

@Kenn: For all del. Forumbrukernes meninger er det vi elsker mest av alt, så nei, det er nok ikke ulovlig. Det jeg reagerte på var at din post kom relativt fort etter min, spesielt siden jeg var den eneste som hadde sagt noe av likhet i denne topicen ved det tidspunktet. Syntes bare det ble litt flisespikkeri fra din side.
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, kan godt hende det du :)
Men vil kanskje ikke si at Elite på v2 er en copycat fra Elite Universe på w12, med mindre Glitter visste om den stammen fra før av.

Kan hende jeg ikke viste noe om RIM på v1?
Så da vil du vel ikkje kanskje ikke si ta vi er copycats:p
 

DeletedUser

Guest
Kan hende jeg ikke viste noe om RIM på v1?
Så da vil du vel ikkje kanskje ikke si ta vi er copycats:p

Sant nok det du sier der. Men jeg mener uansett at det er lettere å kalle din stamme for copycats, enn Elite. Er bare mitt syn på copycats ;)
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sant nok det du sier der. Men jeg mener uansett at det er lettere å kalle din stamme for copycats, enn Elite. Er bare mitt syn på copycats ;)

Joda, men de fleste navn er nok brukt før, umulig og vite hvem som brukte det først.
 

DeletedUser

Guest
Joda, men de fleste navn er nok brukt før, umulig og vite hvem som brukte det først.

Det er sant. Men ta ett eksempel da. Om noen hadde brukt navnet Core på W1.net, 2 år før vi brukte det på V1 vil jeg ikke kalle oss Copycats, rett og slett fordi vi ikke visste om de, og fordi vi lagde stammen såpass lenge etter de første.

Men nok om det, ender bare opp i en endesløs diskusjon. Lykke til med stammen, så får vi se hvem som når lengst :)
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er sant. Men ta ett eksempel da. Om noen hadde brukt navnet Core på W1.net, 2 år før vi brukte det på V1 vil jeg ikke kalle oss Copycats, rett og slett fordi vi ikke visste om de, og fordi vi lagde stammen såpass lenge etter de første.

Men nok om det, ender bare opp i en endesløs diskusjon. Lykke til med stammen, så får vi se hvem som når lengst :)

Desverre har Hunter lagt ned sin konto på v4.
Stammen styres nå av de andre fra stammen.
 

jøden

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Haha, så nå går jeg plutselig som alle? Du, Mr. Kenn er latterlig. Det var min kommentar til hans topic, noe du bør tåle fint uten å rakke ned på meg å bruke det mot min stilling som mod.

Du er latterlig er vel litt å ta i? ;). Burde i hvert fall ikke bli skrevet av en forum mod ettersom folk kan ta seg nær av det vettu ;P
 
Topp