Hunter er tilbake med RIM

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
-|TS|- er en nyoppstartet stamme som ligger hovedsaklig i K34. men tar og inn folk som er nermt grensa.
Vi har ikkje som mål og vere best, bare og spille og ha det gøy mens vi erobrer rimmen.

Du kan sende søknaden til Hunter eller Sebsed på V4.

Takk, hilsen Hunter og -|TS|- :D

(Om noen skal klage ta det opp med meg personlig ;P )
 
Sist redigert:

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Å faen :p
Vent litt, får bytte navn da :D

Vi heter nå -|TS|- - TigerSharks
 

DeletedUser

Guest
Haha, latterlig forsøk på å kopiere stammen Rim som du finner inne på V1.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Oh, hvorfor må alle ripe opp i det samme når det alt har blitt kommentert? Unødvendig posting her mr Forum.Mod :).

Håper du når målene du setter deg ved og åpne denne stammen, Hunter ;). Lykke til.

- Kenn93x
 

DeletedUser

Guest
Oh, hvorfor må alle ripe opp i det samme når det alt har blitt kommentert? Unødvendig posting her mr Forum.Mod :).

Håper du når målene du setter deg ved og åpne denne stammen, Hunter ;). Lykke til.

- Kenn93x

Haha, så nå går jeg plutselig som alle? Du, Mr. Kenn er latterlig. Det var min kommentar til hans topic, noe du bør tåle fint uten å rakke ned på meg å bruke det mot min stilling som mod.
 

DeletedUser

Guest
egentlig er alle spillerne på V4 copycats av meg :0
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Egentlig så er Rim v1 copycats av stamen jeg hadde i v3 :p

Proof : http://www.no.twstats.com/no3/index.php?page=tribe&id=7805

Hihi, copycat av DarkMoon.

Og til alle dere andre, ettersom alle skal klage så jævligt på et stamme navn bytter vi navn.
Vi bestemmer oss snart, dette var bare et forsøk på og få medlemmer.
Hadde heller ikke noe anelse om RIM på v1, og om det er DarkMoons RIM så har jeg vert i den :p

Elite på v2 er ikke dem og copycats?:rolleyes:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Haha, så nå går jeg plutselig som alle? Du, Mr. Kenn er latterlig. Det var min kommentar til hans topic, noe du bør tåle fint uten å rakke ned på meg å bruke det mot min stilling som mod.

Når starta du og snakke om og "rakke" ned på andre? Var vel mer offansiv den kommentaren din enn min noen gang ville bli, hehe. Sa bare min mening ang din posting, er det ulovlig og blitt? Om du ikke har merket det, så blir ting sagt om og om igjen. Hva hadde skjedd om f.eks Glitter skrev at hun likte BOL. Skulle alle som gjorde det skrive "ja, helt enig" bak da? Um, nei, da ville det blitt mange infractions/bans ute og gå :). Så - om du såg på den som så offensiv, slett den vel da uten og lage mer problemer ut av det? Eller vil du overbevise det motsatte? Jaja.

- Kenn93x
 

DeletedUser

Guest
Namnet på stammen har vel ikkje noko å si uansett? Er ikkje akkurat som om "Rim" er et helt unormalt stammenamn..
 

DeletedUser

Guest
Lykke til!

Blander meg ikke borti navnevalg, driter i det..
Ønsker deg og stammen din lykke til og håper vi ses på slagfeltet en gang.
 
Topp