Hva er tid? Finnes det noe mellom himmel og jord? Hva er egentlig en god tw-spiller?

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
81da80ddf4e2800ef2c0ab7197fd6a8e.png

Vel, slik startet min aften; Jeg kom hjem fra trening. Ble nominert til den dumme hopp i havet-trenden. Hulket og sukket i ett øyeblikk, og innså at det var på tide å pimpe opp forumet litt. Et forsøk ihvertfall. Ett nobelt ett.

Jeg tenkte over følgende ting mens jeg idémyldret over hva slags post jeg skulle skrive; Hva er tid? Finnes det noe mellom himmel og jord? Hva er egentlig en god tw-spiller? Og da slo det meg. Posten min skulle handle om

tumblr_mg434qMSFV1rv9z5ko1_500.gif

*Forestill dere at det er en trommevirvel lyd, jeg hadde ikke trommer(eller virvler??), så jeg måtte forestille meg det med magen min (Blås i duden med blokken som ser ut som han rigger en snickers)

Tråden min skal da naturligvis handle om; Finnes det noe mellom himmel og jord?
Det er nettopp det jeg mistenker. Det skjer mye rart på v18. Mye rart som tiltrekker oppmerksomhet. For å illustrere det mye rare som tiltrekker oppmerksomhet, har jeg satt opp en potensiell FAQ for v18, uten svar på spørsmålene. De får dere finne selv. Hvis v18 hadde hatt FAQ(Frequently asked questions) ville noen av innleggene omhandlet følgende temaer; Hvorfor får Mao Zedong DR hver dag? (Vel, nesten. Når nukes er ute gjeldes det ikke.)Hvem er nå denne spionenE TW-guiden/Zippy har i Power? Hvorfor er ikke Magic Dude, som er skrytt opp til å være en Magic Gud, høyere på rangen? Hvorfor faker yasir med 100t gangvei? Hvorfor har jeg ikke en komodovaran i garasjen min? Hvordan er det egentlig å være rank 1?


Vel, jeg er ikke en FAQ, og jeg kan derfor ikke svare deg, om dine spørsmål befinner seg i mitt forslag over ting som mest trolig ville funent sted i en v18 FAQ, UTENOM den siste.


Akk, ja. Hvor skal jeg starte? Jeg kan naturligvis begynne med det dere lurer på mest, dere som ikke er vandt med å være rank 1. Noe jeg er. (Vært det tre ganger, tenk) Vel, ja, jeg intervjuer meg selv fordi Magnus spiller kamp.

Hvordan håndterer dere pressen?
Ah, et godt spørsmål jeg stiller meg selv der. Pressen er naturligvis et problem i starten. En får sjeldent sitte i fred. Mails fra naboer strømmer inn. Og da mener jeg virkelig strømmer inn. Til og begynne med, reagerte jeg/vi slik, når fans forstyrret farmingen vår. Men ved hjelp av mitt beherskede og høyst oppegående sinn, har jeg lært meg å ignorere de fleste, og håpe de forsvinner av seg selv. Som virusinfeksjon eller vannkopper.​
9b37f67a811e7d5f5c181ea842c9d387.png

Jeg har naturligvis ikke sendt denne mailen til meg selv. Magnus sendte den heller ikke til seg selv. Det er legit. Lover.

Går det utover hverdagen? Jeg mener, jeg har hørt at jeg er litt av en kjekkas, og en dreven sparkesykler.
Hehe, dreven å dreven, jeg har da et triks eller to i ermet, men jeg har for all del rett i den andre påstanden. Neida. Joda. Hverdagen er stort sett den samme. Man regner naturligvis med at venner irl er litt mye å be om, og det kan bli sene kvelder med ben & jerrys når noen stjeler dagens raner, men hey, hvem har ikke vært borte i slikt? I klassen er jeg stort sett kjent som ''Ånei, ikke han der'', men ellers er jeg normal og oppegåene (til en viss grad, har jeg hørt).​




Her er forøvrig et eksklusivt opptak fra vår spion i Power, som fanget opp Power-spillere i konflikt med tw-appen.






Om jeg har andre spørsmål å spørre meg selv, stiller jeg naturligvis opp til et intervju til, hvis det er det fansen ønsker.
Best regards,
//Agentsicer47

(om du syntes teksten var irrelevant for temaet og overskriften beklager jeg. Jeg ble litt revet med, og dette er trossalt min første PnP. Er det i det hele tatt en PnP? Jeg håper det er en PnP.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Verdens beste .no spiller i Norge er tilbake på v18! :)
 

DeletedUser

Guest
Kan jo forsåvidt svare på hvorfor jeg ikke er høyere på rangstigen. Ettersom jeg må sende tog 30 timer til hver eneste ny by, så tar det tid å vokse raskt. I tillegg er det ekstremt få store byer å ta. Der. Enkelt og greit.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Kan jo forsåvidt svare på hvorfor jeg ikke er høyere på rangstigen. Ettersom jeg må sende tog 30 timer til hver eneste ny by, så tar det tid å vokse raskt. I tillegg er det ekstremt få store byer å ta. Der. Enkelt og greit.

Sløvt av deg å ikke ha bedre plassering :O Jeg mener det er det som skiller en god og en veeeeldig god tw-spiller. Deres evne til å ha gode plasseringer.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Av alt som finnes mellom himmel og jord, så spiller plasseringen en rolle? Hadde du vært like perfekt som universet hadde du vært skeivhendt nå. Makan ass. (btw, jeg er skeivhendt aka perfekt)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Er vel mer som er skjevt på deg? :LOL:

Det som får universet til å utvide seg, er at det ikke er like mye materie overalt, så det er ikke perfekt, og vi får bevegelse og utvidelse. Hadde det vært like mye overalt, (se for deg en vekt med 2kg på ene siden, og 4kg på den andre siden, vs en vekt med 2k på begge sider.) hadde vi ikke hatt noe bevegelse. Stephen Hawking har sagt det selv. Du er btw rapportert for å prøve å peke på at jeg har Downssyndrom.
 

DeletedUser

Guest
Ja, plassering + hva naboene dine gjør har en del å si. Sure, jeg har flotte farmeområder, men når de nærmeste naboene har under 1000 poeng, så tar det tid å bygge seg opp :p

I tillegg så er jeg ikke online 24/7, noe de fleste er :) Er ekstra vanskelig når man er syk også :(
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Ja, plassering + hva naboene dine gjør har en del å si. Sure, jeg har flotte farmeområder, men når de nærmeste naboene har under 1000 poeng, så tar det tid å bygge seg opp :p

I tillegg så er jeg ikke online 24/7, noe de fleste er :) Er ekstra vanskelig når man er syk også :(

Innlegget om evnen til å ha god plassering var sarkasme, jeg vet allerede at du er god, bare tuller litt med deg. Åpenbart er det ingen andre som forstår sarkasmen min. Det er sikkert også mye av grunnen til at jeg ikke har venner. Ingen.
 

DeletedUser

Guest
Innlegget om evnen til å ha god plassering var sarkasme, jeg vet allerede at du er god, bare tuller litt med deg. Åpenbart er det ingen andre som forstår sarkasmen min. Det er sikkert også mye av grunnen til at jeg ikke har venner. Ingen.

Er i en tilstand der jeg sliter med å forstå selv de enkleste ting :p Null søvn over 2 uker gjør det med deg.
Så :/
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Man avgjør halvveis sin egen plassering, det at MD startet sent får nå da følger i form av lite aktive naboer, han straffes ekstra hardt da det kommer 100.000 gråbyer på denne verdenen....
 
Topp