Hva i granskauen!

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
PP-verdener kommer med en pris. Personlig hadde jeg aldri giddi og brukt penger på noe sånt, men jeg kan samtidig forstå at noen gjør det, bare for å være jævelig. Hadde det vært annerledes om han brukte katas fra andre byer for å knuse byen?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Husker Punchinello gjorde det samme på en annen verden :D

Punchinello gjorde det fordi han ble backstabbet av et stammemedlem som sendte tog på ham helt ut av det blå. Det er fortsatt galt/teit å bruke PP, men det gjør jo saken litt bedre at han gjorde det for å svare en sviker med samme mynt.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ok backstabbingen rettferdiggjør det noe, ellers er jeg helt enig i at det er unødvendig,
derimot om han hadde hatt 2 byer ville det vært smart, i og med at man ville fått en vesentlig svakere motpart med denne taktikken.

Men til og med da ville jeg kalt det urettferdig spill å brukt pp.
Kata nuking derimot, er helt klart lovlig.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Helt enig. Det kan være strategisk. Men å få et tog på seg - og istedenfor å snipe eller prøve å forsvare seg - så kan man DEGRADERE alt av bygninger kun for å være en drittsekk er så UTROLIG provoserende. Det er direkte ødeleggende for spillet. Ikke rart .no bare blir mindre og mindre.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dette er en liten småspiller som skrøyt over å vinne v13, og så gidder han ikke prøve å snipe toget engang.

Bling vant ikke v13?

Anyhow, det er fullt lovlig & er det samme som å kjøpe seg fordeler. Såklart er det kjedelig, men det er slik reglene er satt opp & det var opplyst om dem før verdenen startet. Godt taktikk spill vil jeg også påstå det er som Magic Dude sier.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Helt enig. Det kan være strategisk. Men å få et tog på seg - og istedenfor å snipe eller prøve å forsvare seg - så kan man DEGRADERE alt av bygninger kun for å være en drittsekk er så UTROLIG provoserende. Det er direkte ødeleggende for spillet. Ikke rart .no bare blir mindre og mindre.

Ja reduksjonen av TW-spillere på .no skyldes åpenbart de to gangene en spiller har brukt PP på å nedgradere byen sin like før den adles.
 

DeletedUser

Guest
Bling vant ikke v13?

Anyhow, det er fullt lovlig & er det samme som å kjøpe seg fordeler. Såklart er det kjedelig, men det er slik reglene er satt opp & det var opplyst om dem før verdenen startet. Godt taktikk spill vil jeg også påstå det er som Magic Dude sier.

Mente v5. Går litt raskt noen ganger.

Jeg skjønner ikke hvordan folk kan mene at det er godt taktisk spill. Når det er godt taktisk spill så skal det være positivt for deg selv eller noen allierte. Hvem var det positivt for i dette tilfellet, utenom naboene våre som Bling ikke hadde ett samarbeid med? Hadde Bling vært i en stamme vi var i stammekrig med og byen hadde vært veldig bra posisjonert, da hadde det vært noe annet. Men dette var bare en drittby langt vekke fra sentrum. Er jævlig irriterende at folk ikke takler at noen er bedre enn de.

Det er forresten ikke god taktisk spill når man bruker PP. Det hadde vært godt taktisk spill hvis han hadde revet byen på en måte uten PP, selv om det og hadde vært unfair. PP er det samme som doping, så det blir det samme som å si dopede syklister var bedre taktikere enn andre syklister.

Nei, jeg er bare jævlig irritert over at folk skal være så jævlig dårlige tapere, spesielt når det bare er snakk om start-up. En helt idiotisk ting å gjøre, i mine øyne.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Kødder du nå? Selvsagt er det usportslig. Hvordan kan du se på dette som bra taktisk spill? Hvis han skal fortsette å spille så har han wastet tusenvis av pp unødvendig bare for å irritere noen. De PPene kunne heller blitt brukt til å få en god start på restarten.

Hadde han vært i en stor stamme, og vi var i krig; da hadde det vært smart. Men så tidlig i spillet ødelegger han bare for andre, uten at det er positivt for verken han eller noen andre. Tvert i mot så taper han IRL-penger på å ødelegge for noen på et virtuelt spill. At han gidder.Dette er en liten småspiller som skrøyt over å vinne v13, og så gidder han ikke prøve å snipe toget engang. DET ER FLAUT DET.

Nå vet jeg ikke om du er interessert i fotball, men hvis ditt favorittlag ledet 5-0 mot ett annet lag, så hadde du vært fornøyd. Men så begynner det tapende laget å skade de viktigste spillerne på det vinnende laget med vilje pga de er sure for å tape. Disse spillerne som blir skadet blir derfor uaktuelle til flere viktige kamper pga skaden. Dette laget taper derfor de neste viktige kampene pga de mangler sine beste spillere. Hadde der vært rettferdig? Mener du at man bør sabotere noen som vinner?

Det kalles å være dårlig taper! Ikke å være taktisk smart.

Nicket hans er Bling forresten, så kan alle vite hvor usportslig han er.

Make peace, not war

Greide ikke å dy meg :p
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Mente v5. Går litt raskt noen ganger.

Jeg skjønner ikke hvordan folk kan mene at det er godt taktisk spill. Når det er godt taktisk spill så skal det være positivt for deg selv eller noen allierte. Hvem var det positivt for i dette tilfellet, utenom naboene våre som Bling ikke hadde ett samarbeid med? Hadde Bling vært i en stamme vi var i stammekrig med og byen hadde vært veldig bra posisjonert, da hadde det vært noe annet. Men dette var bare en drittby langt vekke fra sentrum. Er jævlig irriterende at folk ikke takler at noen er bedre enn de.

Det er forresten ikke god taktisk spill når man bruker PP. Det hadde vært godt taktisk spill hvis han hadde revet byen på en måte uten PP, selv om det og hadde vært unfair. PP er det samme som doping, så det blir det samme som å si dopede syklister var bedre taktikere enn andre syklister.

Nei, jeg er bare jævlig irritert over at folk skal være så jævlig dårlige tapere, spesielt når det bare er snakk om start-up. En helt idiotisk ting å gjøre, i mine øyne.

PP er ikke doping. PP er lovlig.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
For meg handler det om å lage mest mulig helvete for en fiende som mulig. Det er det bling har gjorr her og er han villig til å svi av masse penger på det, får det være hans sak. Ikke at jeg skjønner at han gadd det.

Jeg skjønner det er jævlig kjipt og at det er feigt gjort. Men for min del er det ikke noe mer etisk galt enn å bruke hundrevis av kroner for å bygge opp byen sin.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
du syntes det er som doping? men du bruker det fortsatt selv.

Bare ikke i den grad bling gjorde det.
 

DeletedUser

Guest
Kødder du nå? Selvsagt er det usportslig. Hvordan kan du se på dette som bra taktisk spill? Hvis han skal fortsette å spille så har han wastet tusenvis av pp unødvendig bare for å irritere noen. De PPene kunne heller blitt brukt til å få en god start på restarten.

Hadde han vært i en stor stamme, og vi var i krig; da hadde det vært smart. Men så tidlig i spillet ødelegger han bare for andre, uten at det er positivt for verken han eller noen andre. Tvert i mot så taper han IRL-penger på å ødelegge for noen på et virtuelt spill. At han gidder.Dette er en liten småspiller som skrøyt over å vinne v13, og så gidder han ikke prøve å snipe toget engang. DET ER FLAUT DET.

Siden PP funksjonene faktisk er der, så har dere ingenting dere skulle ha sagt. De kan både brukes til godt og vondt. Desto raskere dere innser der, desto bedre. Ja, han taper IRL penger, men det virker ikke som spilleren bryr seg om det. Her er det egentlig begge parter som er dårlige tapere. Nå vet dere at dette kan skje.
 

DeletedUser

Guest
Siden PP funksjonene faktisk er der, så har dere ingenting dere skulle ha sagt. De kan både brukes til godt og vondt. Desto raskere dere innser der, desto bedre. Ja, han taper IRL penger, men det virker ikke som spilleren bryr seg om det. Her er det egentlig begge parter som er dårlige tapere. Nå vet dere at dette kan skje.

Jo, vi har selvsagt noe vi skulle ha sagt. Man kan nesten si hva man vil i dette flotte landet. Og jeg står fast ved at dette var utrolig idiotisk og usportslig fra hans side. At han ikke bryr seg om at han tapte penger gjør det ikke mindre usportslig.

Og ja, selvfølgelig er vi bitre. Det hadde de fleste i vår posisjon vært. Her jobber vi for å holde tritt med PP-horene, samtidig som at vi setter ting i landsbyen på vent for å få adelstog raskt. Og når han bestemmer seg for å "lure" systemet, som går utover oss, så blir vi selvfølgelig sure. Vi kunne umulig regnet med det. Jeg synes det ikke er gøy når slike idiotiske ting hemmer veksten vår ganske mye.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jo, vi har selvsagt noe vi skulle ha sagt. Man kan nesten si hva man vil i dette flotte landet. Og jeg står fast ved at dette var utrolig idiotisk og usportslig fra hans side. At han ikke bryr seg om at han tapte penger gjør det ikke mindre usportslig.

Og ja, selvfølgelig er vi bitre. Det hadde de fleste i vår posisjon vært. Her jobber vi for å holde tritt med PP-horene, samtidig som at vi setter ting i landsbyen på vent for å få adelstog raskt. Og når han bestemmer seg for å "lure" systemet, som går utover oss, så blir vi selvfølgelig sure. Vi kunne umulig regnet med det. Jeg synes det ikke er gøy når slike idiotiske ting hemmer veksten vår ganske mye.

Det er idiotisk at du gjentar deg selv når du egentlig ikke har noe å si. Ingen regelbrudd er gjort. Om du vil diskutere dette kan du vel ta det over PM med vedkommende?
 

DeletedUser

Guest
Det er idiotisk at du gjentar deg selv når du egentlig ikke har noe å si. Ingen regelbrudd er gjort. Om du vil diskutere dette kan du vel ta det over PM med vedkommende?

Jeg kritiserer hva han har gjort og svarer på Magic dude på kommentaren hans om dette var taktisk smart. Så vidt jeg vet så har jeg ikke sagt at det er ulovlig det han har gjort(mulig at jeg har nevnt det før i 1-2 setninger).
 
Sist redigert av en moderator:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Bling i dag klokken 02:59
lykke til med en gråby på 400 poeng :D

En ny æra i usportslighet kan man si..

Usportslig??? Hva kaller du det når folk hiver mengder av pp for å skaffe seg et forsprang. Denne duden har bare gått motsat veg.
 
Topp