Hva skal dere gjøre i jula?

Reaksjonspoeng
3
Hva gjør man egentlig på lille julaften?
Ingenting!

Hva gjør man egentlig kl 12 på juledagen?
Ingenting(bortsett fra å se askepott for 20. gang)

Trenger vi julefred i denne perioden?
Nei!
 

DeletedUser

Guest
Hva gjør man egentlig på lille julaften?
Ingenting!

Hva gjør man egentlig kl 12 på juledagen?
Ingenting(bortsett fra å se askepott for 20. gang)

Trenger vi julefred i denne perioden?
Nei!

Det er hva du gjør det, ja. Men andre folk har kanskje familie eller noen de er glade i som de feirer jula med og heller vil tilbringe juleaften med dem enn foran PC og tagge 200 innkommende fra deg ;)
 

DeletedUser

Guest
Å stakkar Grim, har du ikkje din eigne lego? Og pølsar på julaften!? :eek:

Men kvifor får me ikkje "fred" heile advenstidå?

Men litt meir seriøst, denne "julefreden" fungerar på mange måtar bare så nattbonusen, berre at angrepa ikkje har nokon effekt?
Dersom dette så har den jo minnimalt med effekt dersom den skulle opphøre tidligt på for eksempel fyrste juledag.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Man går jo mest rundt med pakker på lillejulaften av ALLE dagene rundt jul, så ikke si at man ikke har noe å gjøre... Og på julaften er det sikkert flere ting man må gjøre... Sitte pakkene under tre'et, lage mat ( pinne kjøtt ) til familien, hente besteforeldre/tanter,onkler osv, og Mye mere... Ikke si at man ikke gjør noe...



Støtter MD sin post 100%...

Vist man ikke har noe annet å gjøre enn tw på julaften, så hakke mann ett liv!
 

DeletedUser

Guest
Hva gjør man egentlig på lille julaften?
Ingenting!

Hva gjør man egentlig kl 12 på juledagen?
Ingenting(bortsett fra å se askepott for 20. gang)

Trenger vi julefred i denne perioden?
Nei!

lol???
Hva gjør du i jula da?
Sitter og koper foran PC-skjermen eller?
Eller er du ute med venner og hygger deg?
-_-
 

DeletedUser

Guest
Bambam.. Sa fakta, svarte på en post og... Kjønner ikke hvorfor i blomsterengen at vi skal ha så lite fri/trygg på julaften... Burde vært så lenge som MD sa... Man skal spille drar og:S

med det
du har sakt nå då kommer sikkert små unger til å få kjeft sv foreldrene sine for at dem spiller på julaften, selv om dei kun er redd...


Jul skal holdes hellig uansett tid.. Derfor sier eg lillejulaften - første juledag burde passe bedre... Samtidig får man jo tropper til ett smell etterpå, så man taper nå ingenting på det:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Den som angriper meg på julaften får både gløgg og ris på stumpen sin;)

Som jeg sa tidligere, om man tenker etter, så har man nok langt bedre ting å gjøre i julen fremfor å spille tw, med mindre man er et sosialt utskudd da.
 

DeletedUser

Guest
Det e det eg prøver å forklare han med noen eksempler... Men trokke han forstår meg helt...
 

DeletedUser

Guest
Ete god mat og spille brettspill med familien min. Skal og lese litt bok og sånn som jeg alltid gjør om julen.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Får vel farme noen gråbyer, slik at jeg får nok adels i løpet av jula til å adle de jeg trenger å adle etterpå :p
 

DeletedUser

Guest
være med familien og kose meg... og DRITE I Å VÆRE INNPÅ TW!-.-
 

DeletedUser

Guest
Har ingen familje så skal spille TW og kose meg med god mat.
 

DeletedUser

Guest
jeg skal dra på besøks hos farfar, han har ikke PC eller mobil:( så jeg kan ikke være på TW mens jeg er hos han.

PS. han bor nesten på andre siden av landet.
 
Topp