Hva skal dere gjøre i jula?

DeletedUser

Guest
Feirer jul hjemme for første gang på 10 år. Dropper fjellet i år.

Drikke, spise, sosialisere i tillegg til noe festing og pliktbesøk i romjulen
 

DeletedUser

Guest
Man skal ikke utnytte jula i det hele tatt. Eller hvis man vil ødelegge for andre, så kan du jo prøve. Det å i det hele tatt starte en tråd som det her, sier jo litt... -_-

For en gangs skyld er jeg enig med MD. Selvfølgelig kan man utnytte julefreden, men jeg vil tro de fleste kommer til å holde seg for god for det.

@Bambam; Kan det være at folk ikke har noen interesse av å finne ut hvordan man kan utnytte julefred i TW, men heller foretrekker å utnytte den utenfor TW?
 

DeletedUser

Guest
Sove lenge, spise god mat, og rett og slett bare slappe av og kose meg. :)
 

DeletedUser

Guest
game tw, okupere tv til klokka6, hive snøbll på vinduet til folk jeg ikke likker , opp til mormor og spise og allt man pleier

også døyne :D
 

DeletedUser

Guest
game tw, okupere tv til klokka6, hive snøbll på vinduet til folk jeg ikke likker , opp til mormor og spise og allt man pleier

også døyne :D

Hehe
Gutta mine har litt forskjellig definisjon av det med å "døyne".. Hva er rett? Oppe til etter midnatt? klokken 02.00, eller hva?
 

DeletedUser

Guest
Det er å være oppe i minst 24 timer. Rekorden min er vel på 30 timer. Spilte på en sykt gøy hl2dm server og der ble jeg værende :p
 

DeletedUser

Guest
Aha.. Thx.

Synd dere ike får oppleve de 7 dagers "helvetes-ukene" i forsvaret lenger da ;) En uke uten mat og søvn med masse terror ispedd :d

Topic:
Fint å døyne i julen ja :)
 

DeletedUser

Guest
Man får vel noen korte powernaps under helvetesuka, gjør man ikke?

Ikke slik det var før..
Dvs, på en av disse fikk vi en boks RSP siste dag etter å ha trålet et stort område på leting etter den. På en annen 1 flaske solo på deling. (20 mann) På en siste måtte vi masjere fra skogen og inn i matsalen den sjette dagen. Husker det var kjøttkaker og ertestuing da.. Vi måtte stå i grunnstilling ved bordet å se de andre spise, før vi ble kommandert et døgn til ut. (Har som du skjønner flere av disse. ;)
En gang måtte vi stå timesvis ved en liten bekk å kikke etter ubåter... lol

Hva?? Dette var da topic? Typiske juleøvelser? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hehe
Gutta mine har litt forskjellig definisjon av det med å "døyne".. Hva er rett? Oppe til etter midnatt? klokken 02.00, eller hva?

normale er vell:stå opp normall tid ca:10:00 også vere våken helle det døyne og lege seg normal tid etter det døyne altså ca 00:00

blir vell 1 og et halvt døyn :D
 
Topp