Hva skjedde med ære og lojalitet? Til både stamme og konto ^^

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Merker no at er mer og mer vanlig og bytte stammer. Men er ikke bare der er også mer vanlig og bare bytte konto? Bare ting ikke går bra en dag bytter man konto noe som er idiotisk i seg selv. Dem kan også gjerne bytte til andre kontoer som er i stammen. Noe som gjør det like latterlig ^^

Men hvorfor gjør folk det? Noe er selvfølgelig grunnet dårlig sammarbeid eller at to eller flere personer ikke funker sammen. Andre er for det at dem rett og slett er giddalaus og vil gjøre minst mulig selv og at dem bare skifter dem må ta 1 ekstra vakt eller kontoen går litt ned.


Samme gjelder vel innfor stammer også ^^

Det jeg vil fram til her. Er at du er inntrisert i og være en ulojal drit kan du pelle deg vekk til et annet spill. Er personlig lei av slike folk.

Har også opplevd folk som er i skypegruppe konto gruppe også. Som ikke orker eller er for eineveik til og gi beskjed om at dem ikke skulle spille på kontoen eller at dem har bytta. Noe som gjør at ikke bare kontoen dem forlater men kontoen dem går til kunne bli utvist (bannet) grunnet multi ^^

så igjen hvorfor være ulojal (en dritsekk) hva tjener du på det?

Så hva skjedde med god moral og lojalitet?
 
Sist redigert:

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Disse illojale spillerne har enten blitt såpass gode at de kan konkurrere seg opp til en toppstamme, eller så har snittet blitt mye lavere. For illojale spillere har blitt funnet hele tiden, det er bare nå de har virkelig kommet frem i rampelyset. Jeg tror, og missliker, at hovedgrunnen for at disse "drittspilleren" har hevdet seg såpass er pp-funksjonene...
 

DeletedUser

Guest
Litt vanskelig å helt lukte hvor du vil her, men slik jeg tolker det du skriver så er det snarveiene til toppen du vil til livs.

For å begynne litt tilbake i tid. Back in the days var det sånn at man gjerne hadde en konto fra man startet til man gav seg, men allerede da var det noen som "hoppet" kontoer i og med at de gjerne dukket opp på andre kontoer når de enten ble nedadlet eller ikke helt klarte å slutte selv om de sa de skulle det.

I dag har jaget etter å ligge på topp blitt helt hinsides all fornuft, men noe som jeg tror bare vil øke etter hvert.
Med alle nye muligheter som PP-funksjonene inngir til, så kan egentlig hvem som helst funke som en ok spiller bare man kan basics, og det gjør igjen at alle "shit-kids" som tidligere aldri har klart seg pga sin egen oppførsel får mye større spillerom om de bare har nok PP.

Om dette gjør spillet TW bedre eller verre får være opp til den enkelte spiller å vurdere
 

DeletedUser

Guest
vurdert, og kommet frem til at når v1 er over, så er jeg borte herfra. tw har ikke lenger noe med skills å gjøre, kun farming, og bruk av pp. før var man avhengig av taktikk, strategi og samarbeid for å overleve. nå holder det med nok pp og nok duals til å farme døgnet rundt.
så for min del, tw blir bare verre og verre.. og det er grunn nok til at jeg gir meg.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er enig med Magnar her, er blitt mere dritt. Selv jeg som var ekstremt umoden før gjorde ikke slikt, er fortsatt umoden men har kommet mer fornuft i skollen. Men skal si deg eneste såkalte "backstab" jeg gjorde var på hp5 da jeg leave SoRandom og stammen hans, grunnen var at det ble laget en søsterstamme og en ally som endte opp eie mesteparten av kontinentet.

Men disse pp funksjonene må til for at dårlige spillere skal bli store, blir verdene store som v1/2 så får de lære av å spille siden det er så mange konti og forskjellige stammer som spiller og de får spille ei stund før de får en storkonto mot seg.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Verdener åpnes hyppig, og folk tenker som så at de heller stabber en stamme i ryggen der og da og tjener på det for en kort tid, og går det dårlig er det bare å kjøre igang på neste verden.

Største problemet er vel kanskje at det er så mange som gjør dette nå, og de samme spillerne får nye sjanser på nytt i nye verdener. Det er rett og slett for få skikkelige stammer igjen på de nyere verdenene som setter pris på skikkelig lojalitet og pågangsmot. For meg virker det også som at gjennomsnittsalderen på de nyere verdenene i de ledende stammene er langt lavere enn hva den var på de tidligste verdenene.
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Back in my days people were loyal to their tribes.

Except from me, because I was a tribe jumping ass (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Hva i all verden får deg til å tro at lojaliteten var noe særlig å skryte av før i tiden? Nå er det bare litt mindre verdener, og ting blir mer synlige og skjer raskere, ikke unaturlig. Tviler sterkt på at det var noen større lojalitetsfølelse når TW startet opp her på .no du. Allianser var nå i hvertfall ikke spesielt mye verdt på den tiden for flere, og det var mer enn nok av spillere som hoppet stamme. Det var dog kanskje litt vanskeligere å slippe unna med stammehopping, siden man satt på samme kontoen en stund og lojaliteten var enklere å vurdere...
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Siden jeg er en notorisk illojal drittunge så lurer jeg på en ting: Hva er egentlig galt med å skifte stamme?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Siden jeg er en notorisk illojal drittunge så lurer jeg på en ting: Hva er egentlig galt med å skifte stamme?

Er vel mer måten det blir gjort på.

Slenger meg på det Grim sa. Før i tiden var det også mange flere spillere, så det var ikke verdens undergang om en av de på toppen skiftet stamme.
 
Topp