Hva skjer med troppene?

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Okei se for dokker at æ ha en by med lojalitet 14 og ett nuke som er på tur hjem. Så for å øke lojaliteten i byen sende æ en adelsmann på mæ selv, og klare selvsagt å erobre byen.

Ka skjer me nuket som e på tur hjemover?
Vil de troppan forsvinne, eller vil æ beholde troppan..

Håper på ett raskt svar :)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Tror Dommola har rett IGJEN!!!
Den dagen han svarer feil, så går jeg i allefall 5 på :p
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Vel, byen blir jo erobret så egentlig burde de forsvinne, men siden det er du selv som erobrer så blir de kanskje. Får vel stole på Dommola til admin kommer :p
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Om du adler en by av deg selv, vil alle tropper som var i den byen dø ut(selvom de var på vei hjem)
Om du mente at de du adler med overlever, så gjør de det, etter at byen er tatt.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
byen du erobrer mister alle troppene uannsett om du erobrer den fra deg selv eller andre, vet ikke hva Dommola svarte på?
 

DeletedUser

Guest
O rly... Nokon som vil legge premium i potten her eller?
Eg satsar 200pp på at *trommevirvel* dei ikkje forsvinn! :eek:

(Chiltarc betaler) :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener også at som dommola sier, at du beholder troppene. dette er vell pga. at det er du som adler byen.

Jeg vill også legge inn i potten, regner med siden Dommola startet dette, så spanderer han de premium poengene?
 

DeletedUser

Guest
Jeg sjekket, og jeg har et resultat. Jeg adlet en by av meg selv, og sendte nuket i byen på en barb. Nuket er fortsatt intakt på vei mot Barbarbyen, og byen er adlet. Så yepp.
 

DeletedUser

Guest
Når du overtar en by fra en annen spiller eller en gråby, så overtar du bare byen, ikke troppene. (de dør).
Når du readler en by fra deg selv, så overtar du ikke noen tropper men beholder de du allerede har, så Dommola har nok rett her. :)
 
Topp