Hva skjer ? :O

DeletedUser

Guest
Nye regler vettu :D Du er på rett vei :p

Pfft... Snart må de fjerne endre noen av disse såkalte reglene... Først får vi ikke lov til å ha multiaccs lenger og nå dette? :eek:

Kanskje det er en idé? Dersom vi lempet litt på et par regler ville v3 være mye mer... interessant, i hvert fall :D
 

DeletedUser

Guest
I'm a Russian Winter! :D Les Uncyclopedia sin versjon av Napoleon Bonaparte :D

Men må jo b2t siden dette ikke er off topic forum... Så er det noen som har flere ideer? :) Jeg begynner å bli litt tom '^_^
 

DeletedUser

Guest
Den ene halvparten mot... den andre halvparten ;) Dersom du er ute etter en liste bør du spørre noen mer velinformert enn meg :eek: Kanskje vi kan splitte den store krigen opp i mange små, sånn at folk i safe-land får mer å gjøre? :D

And as you fall, I shall arise, triumphantly,
As the night calls, the toss of the dice, eternally.

Fikk bare lyst å skrive et rim :) Aner ikke om det gir noen mening for dere, ikke engang om det gir noen mening for meg, men... :p Nåja, det kunne i hvert fall gjort min hverdag mer interessant :D
 

DeletedUser

Guest
Kunne vært en idé det også, da :D Vi kunne separere v3 med en diger kløft og oppløse alle stammer :D Alle må klare seg selv, og alle er mot alle :D

Slenger bare ut forslag i løse luften :cool:
 

DeletedUser

Guest
Skjekk topp 5 her a! ;)

*From the last 1 days
Rang Spiller Erobret
1 Gjengis Khan 9
2 Kongen av verden 3 8
3 EliteWolf 8
4 Poddi78 7
5 RDI-rsr 6

Og siste 7 dager!

*From the last 7 days
Rang Spiller Erobret
1 EliteWolf 67
2 Gjengis Khan 42
3 Kongen av verden 3 27
4 RUAB 25
5 Dr.Killer 24

Yakuza! :D
 
Sist redigert av en moderator:

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
;)
Oh yeah, nå kommer Yakuza i sin loco periode, bænge noobza på v3, det blir en skikkelig jackpot på oss her! Dette er schpaa :D
 

DeletedUser

Guest
kjedelig

v3 er drittttt kjedelig, jeg ollikii gidder ikke engangå spille igrunn! var jo aktiv hver dag jeg, men synes verden 3 skal avsluttes jeg!


tror ingen synes det er spes artig der!
 

DeletedUser

Guest
det er litt kjedelig på v3 og ser mange stammer mister medlemmer på grunn av at v3 er kjedelig og syntes at vi skulle ha av stemmning om at vi skal stenge v3 eller ikke
 

DeletedUser

Guest
Dere sier det er kjedelig på V3, men da synes jeg dere skal gjøre noe med det. Det er ikke mer moro enn det man lager selv ;)
 

DeletedUser

Guest
Har spilt på v3 selv, og må si det er den kjedeligste verdenen jeg har vært borti. Speed 1 er for tregt for meg, og kirker har jeg aldri likt. Vet ikke med andre, men hele V3 var ganske lame synes nå jeg. :p
Heller ikke mange aktive, som sagt før i denne tråden.

Derfor holder jeg meg til V4 :D
 

DeletedUser

Guest
Ja innstillingene har mye å si på at v3 er så kjedelig ja, men da nr 1 og 2 er i krig mot hverandre burde ikke v3 stenges, ettersom UNI langt ifra har verdensherredømme.
 

DeletedUser

Guest
Men stemmer gjerne for at den skal bli stengt for nye spillere. :)
 

DeletedUser

Guest
Syntes de skal skifte litt på tingene på v3 som f.eks billigere gull mynter. Vet at det har blitt tatt opp før..
 
Topp