Hva tror vi vinnerkravet blir?

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg holder en knapp på skatter. Kanskje 8 skatter, og at hver spiller i stammen må holde 1 skatt?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Uansett er det noe alle i stammen må ha. Jeg setter en knapp på at her blir mange av hver skat, og alle må ha alle
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Jeg håper på 100% dominanse, hadde vært gøy mtp. at det blir max 8 pr. stamme, så da blir det en laaaaaaaaaaang verden :D
 

DeletedUser

Guest
At ODD skal telle ender vel bare med at ingen tørr å nuke?
 

Andrek

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det ble jo offentliggjort når verden åpnet


Verdensdominanse

Hver verden har bruk for en vinner, men hvilken gruppe ledere vil gå sammen og vinne Verden 20?

For å virkelig kunne vise seg selv, er en stamme nødt til å kontrollere 70% av spillerbyene på denne verden. Dette er også kjent som stammedominanse.

For å unngå en tidlig og urettferdig seier, er verden nødt til å være minst 180 dager gammel før en stamme kan erklære seg selv som vinnere.

Når en stamme har tatt seieren, vil verden fortsette i 90 dager.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Njeei, ikke heeelt.. Det vinnerkravet ble satt inn av en på kontoret til Innogames da han åpnet verden for meg tidligere i dag (ikke en gang spør hvorfor. Jeg aner ikke.) Sååå ikke legg dere så mye opp i den der. :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hva blir vinnerkravet da, Dakapo? Hvis du hvisker det til meg i denne skriftstørrelsen så er det bare jeg som ser svaret ditt.
 
Topp