Hva tror vi vinnerkravet blir?

DeletedUser

Guest
Da tror jeg nesten det er noen stammer som allerede sliter :D
 

DeletedUser

Guest
at det er folk som bruker mye pp, er ikke siktet til noen speisielle. og skal ikke si noe på det selv, har vært en av de som har brukt ekstremt mye pp i oppstarten på tidligere verdner, men kjører en annen strategi nå.
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nå spiller vanligvis ikke jeg på P2Win-servere, og holder meg til .Net, men hvordan skal folk ha klart å brukt så mye PP allerede nå? Er ingen tilbud ute på markedet såvidt jeg ser.
 

DeletedUser

Guest
Nei, men går ann å bruke pp for å bruke mindre ress får å oppgradere byggninger osv.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
+ Ressboost i en uke
+Halvering av konstruksjoner
+Flaggpakker

Så joda -TK-, er mye å gå på hvis man vil enn så lenge
De tre tingene du nevner er neppe det som det er brukt mest på. 20% reduksjon på prisen til bygningene topper nok helt klart. Halveringer koster relativt lite og er ofte unødvendig, en god del har flagg fra før eller venter med å kjøpe det til det faktisk er behov (forskjellen fra 4 til 18% ressursproduksjon f eks er ikke akkurat enorm så tidlig), mens ressboost og PK er naturlig, samt koster lite.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Verdensdominanse

Hver verden har bruk for en vinner, men hvilken gruppe ledere vil gå sammen og vinne Verden 20?

For å virkelig kunne vise seg selv, er en stamme nødt til å kontrollere 70% av spillerbyene på denne verden. Dette er også kjent som stammedominanse.

For å unngå en tidlig og urettferdig seier, er verden nødt til å være minst 180 dager gammel før en stamme kan erklære seg selv som vinnere.

Når en stamme har tatt seieren, vil verden fortsette i 90 dager.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Verdensdominanse

Hver verden har bruk for en vinner, men hvilken gruppe ledere vil gå sammen og vinne Verden 20?

For å virkelig kunne vise seg selv, er en stamme nødt til å kontrollere 70% av spillerbyene på denne verden. Dette er også kjent som stammedominanse.

For å unngå en tidlig og urettferdig seier, er verden nødt til å være minst 180 dager gammel før en stamme kan erklære seg selv som vinnere.

Når en stamme har tatt seieren, vil verden fortsette i 90 dager.

Dakapo har allerede skrevet i denne tråden at dette er feil, med begrunnelse.
 
Topp