Hva vil bli det store snakket nå?

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva vil egentlig bli det store snakke på verden 4 nå?

Vi ser jo at VARG faller sammen, noe som er litt trist men samtidig gøyalt og spennende.

VARG kommer til å bli tatt ut om ikke så veldig lenge til antar jeg, flere spiller som sletter seg selv osv osv.

7BULLS er jo stammen som har tatt over tabell toppen med BNP hakk i hell.

Hva tror dere?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Det neste temaet blir vel hvordan verdenen blir nå.

Om det blir 7Bulls & BNP Vs Easy, eller BNP & Easy Vs 7Bulls osv. Vil tro det vil bli mange hypoteser om det.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Noen som har info over hvem som nå er allierte, IAPs og fiender med hvem så vi har noe å gå utifra?:)
 

DeletedUser

Guest
Noen som har info over hvem som nå er allierte, IAPs og fiender med hvem så vi har noe å gå utifra?:)
BNP har vel en form for samarbeid med både GHB, 7BULLS og EASY.
GHB har vel en form for samarbeid med BNP og EASY.
EASY har vel en form for samarbeid med BNP og GHB.
SDDN samarbeidet med 7BULLS mot Capes, usikker på forholdet der nå siden Capes ble borte.
7BULLS har så vidt jeg ikke vet noe samarbeid med GHB og EASY, men det trengs vel heller ikke enda da de ikke grenser noe sted. Som sakt usikker på om de har noe med SDDN for tiden.

Så jeg vil tro vi får se noen forandringer i diplomatiet rundt om i v4 nå fremover, for BNP, EASY og GHB hadde vel Varg som sin eneste ordentlige fiende, og 7BULLS har i det siste kost på Capes sine grå.

Vil hele verden kjempe om restene av Vargspillere og gråbyer, eller tørr man å gå til nye kriger før kjernen er fylt igjen? :confused:

For v4 sin skyld håper jeg at nye kriger oppstår ganske kjapt, ellers er det fare for at enda flere spillere vil bli kjedet til døde av de mange barbarene.
 

DeletedUser

Guest
Her er det jeg vet og tenker:

BNP, EASY & GHB: Venner, og vil mest sansynlig sammarbeide videre..

7BULLS: Hadde en IAP med BNP (vet ikke situasjonen der nå, men de hadde) har sammarbeidet med SDDN.. men har hørt rykter fra 7BULLS side om at de planlegger krig med SDDN pga situasjonene og de har et dårlig snakke sammarbeid ( har nå jeg hørt )

SDDN har sett at KA88 fra VARG har gått til dem.. vet ikke om EASY liker dette nå som de sikkert til ta hevn for at han gikk fra dem i den verste tiden til fienden VARG.. så har tro på at EASY vil prøve å ta dem.. så Kanskje 7BULLS og EASY vil sammarbeide på dette for å ta dem. så vil BNP ta 7BULLS så blir det kjæs i hele V4 og det blir masse drama :) som ender sikkert med at EASY sammarbeider ikke med 7BULLS og tar på seg SDDN og 7BULLS.

Så det jeg tror vil skje er:

  1. BNP & EASY vs 7BULLS
  2. 7BULLS vs SDDN
  3. GHB flyttes til en front, går sikkert inn i BNP eller EASY
  4. 7BULLS ligger på nøkkelen om hvordan V4 vil se ut.. om de vil sammarbeide mer med BNP & co



 

DeletedUser

Guest
...har hørt rykter fra 7BULLS side om at de planlegger krig med SDDN pga situasjonene og de har et dårlig snakke sammarbeid ( har nå jeg hørt )

he he, dårlig snakke samarbeid.... hvor har du det fra, er på god talefot med alle i SDDN, og adlingen av Gråbyerne som Capes etterlot seg, har vi fordelt smerte frit mellom oss.

Fremtidens verdens kart, diskuteres og analyseres vel i de fleste stamme, i denne tiden. det spørs vel om hvorhen de rastende medlemmer i Varg, går hen, når stammen legges ned, ser ikke just frem til måneder med fortsatt gråby adling igjen, hvis alle velger og gå grå.

Verden 4 går vel inn i en ny tid etter Varg sitt fald -> The New World 4
 

DeletedUser

Guest
Noen her er god til å komme med sånne falske rykter har nå jeg hørt :rolleyes:

7BULLS er en super gjeng, på god talefot med dem alle :)
 

DeletedUser

Guest
Er det en ting jeg har lært her i livet, så er det at alt kan skje :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jeg tror det blir mye grått frem til noen bestemmer seg til å gå til krig.. Jeg tror det blir 7BULLS som tar inativet, å går på Easy. 7BULLS får med seg SDDN og Easy knytter sterkere bånd med BNP. G~H~B Vet jeg ingenting om, men at Easy vil ha noe bånd med de nå etter Varg er gone tror jeg ikke:jkul:
 

Sønsteby

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvilken stamme tror dere er den med mest makt i V4 nå? Den som alle egentlig skulle ønske var på deres side :D
 
Topp