Hvem ``eier`` K55??

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
joa, jeg er kanskje slem, men hey hva forventer du når noen lager en tråd hovedsaklig for å skryte av seg selv før de har gjort noe. menneh du har rett. Vi får gi de punktum-kåte ulvene en sjanse først :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Wolves er faktisk et fotballag og har særklasse. Derfor skal man aldri undervurdere dem.
 

DeletedUser

Guest
joa, jeg er kanskje slem, men hey hva forventer du når noen lager en tråd hovedsaklig for å skryte av seg selv før de har gjort noe. menneh du har rett. Vi får gi de punktum-kåte ulvene en sjanse først :)

Skryte av oss?? For det første så lagde jeg denne tråden for at folk skal ha noe og snakke om her i k55 :)

jeg sa bare min mening bare 1 gang også sier du at det er og skryte ? -.-
Hvis det er sånn så har dere skryty helle tiden på denne tråden.. :p


-X
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
De er bare ikke så smarte. Ganske nye på spillet. Kermit har jo altid vært en særing uansett, så du må ikke høre på han. Jeg vet dere vil banke poenghorene!
 

DeletedUser

Guest
HAHA! FNTC har ikke sjanse. Vi i wolves kommer til å seire over hele K55 uten problemer!;)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Det blir nok dere to som ligger og kjemper om det kontinentet. De som leder nå blir farms etter np.
 

DeletedUser

Guest
Vi tar bare inn folk som er kjempe bra og som har spillt før.
 

DeletedUser

Guest
vi er ikke så noobs som har under stamme og sånn da. Men vi kan bli allierte så kan vi knuse Psycho og eie kontinetet sammen?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vi kan bli allierte ja, men vi burde begynne å angripe en annen stamme en psycho først... Tror disse er veldig gode :eek: :confused:
 
Topp