hvem er den beste spilleren på topp 40??

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hemm altså eg ønsker mer ODA men er kun noobs her nedi GM og gma gir meg ikke nok motstand får jo bare flere og flere nuks som omtrent tar alt di eier uten at eg taper noe stort på det ^^

tapte en halv nuke på lazz og og en halv nuke mot unite -_-
 

DeletedUser

Guest
Xenex - Valley. dette hadde nok blitt en ganske jevn kamp. men opplever at valley er litt for offensiv i.f.t hva som hadde lønnt seg mot gutta på xenexkontoen.

trustie - villaareal - denne er veldig vanskelig synes jeg. Mest fordi gard virker litt lei V9. slik kontoene står P.t vil jeg holde en liten knapp på trustie. om gard pluttselig finner kjempemotivasjon til å sitte 24/7 igjen, tror jeg trustie ville fått litt problemer

carnifex - finntrollet - om tiden og motivasjonen er der for carnifex ville nok dette blitt en grei match.

ORLY - gaarde - litt usikker da jeg ikke kjenner spillerne godt, men ut i fra intuisjonen min, så holder jeg en knapp på ORLY :)

Torg13 - tjilstad - torg13 er vist en ok spiller, men virker for meg som at spilleren ikke har prioritert v9. På denne verdnen ville jeg holdt en knapp på tjilstad :)

321IIok - ozwegian - Ozwegian er en fighter som er en av få som ikke går lei av angrepene fra DN. han har klart å holde hodet over vannet på tross av en del motbør. dette har jeg respekt for. en seig hyggelig kar som jeg har sansen for :)

grisepesten - mattis2 - tror på full grising her :p

McBitch - Lulli - hard denne, egentlig uavgjort, men må jo stemme lojalt her :p

mr. xxx - lord sayver - slik kontoene er atm :p

junior1 - flashback - junior1 er faktisk en utrolig kul kar/mann. ledd så jeg har detti av stolen noen sene nattetimer av PM med ham :) tålig greit nivå, men flashback i storslag ville nok knepent ha trukket det lengste strået her :)

kjetil1 - -=ÅGE= fordi kjetil1 har tålmodighet til å ta 200p gråbyer å bygge opp gang på gang :) hehe

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida - skulle ønske jeg kunne si ensifux her... men atm ville ikke dette vært helt ærlig av meg, sorry...

paausan - DONslaks - Jeg er på denne konto, og snowy har allerede stemt på oss. på bakgrunn av mye tull forrige runde, så avstår jeg fra å stemme her :p

gertpe - keisernico - denne deilige dansken, ville ha tatt keisernico. hvertfall med et par tuborg stående klar i kjøleskapet :p

Dasisti - major zod - dette ville nok blitt en av de jevneste. Jeg mener at major zod er faktisk en av de beste spillerne på .no... første uttalelsen min om ham var helt på tryne. sorry for det :) men dasisti kontoen er også meget høyt oppe, og jeg har selv opplevd hvor vanskelig det er å ta byer av dem :) litt av lojalitet at stemmen min vipper mot dasisti, men majoren, jeg liker spillestilen din meget godt :)

LittleNewbie - Corsix - tror denne er grei nok for LN :p

lurvee - fingreslitte - jevnt

victoryforsylvanes
- zellika - ville tatt denne med overlegen aktivitet :)

tomhawken - secretsanta - plankekjøring!

longshot - black adler - plankekjøring? hehe
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Xenex - Valley

trusti - villareal Gogo gard, gleder meg til pilsen i sommer.

carnifex - finntrollet Carnifex er baaaaaaaaaaaad.

ORLY - gaarde sup?

Torg13 - tjilstad Trur æ, aner isje

321IIok - ozwegian OK

grisepesten - mattis2 Lættis! Grise, se til og gråbyhor de tilbake til steinalderen a!

McBitch - Lulli

mr. xxx - lord sayver sup?

junior1 - flashback sup?

kjetil1 - -=ÅGE=- sup

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida Det var jo ikke direkte vanskelig.

paausan - DONslaks SUP paaaaaaaaaaaaause

gertpe - keisernico Go teach em, Kaiser!

Dasisti - major zod Sup

LittleNewbie - Corsix Ok, tøft nick.

lurvee - fingreslitte Må innrømme at jeg las fingerslitte sitt navn litt feil den første gangen jeg såg det *giggle*

victoryforsylvanes - zellika Sylvanas? WC3 lore jo! Men ja, sup?

tomhawken - secretsanta Booooyah!

longshot - black adler Spiller der selv, men vet at Scar ville GRUSA enhver motstander på egen hand uten at jeg må gjøre så mye som et eneste museklikk. Lett match!
 

DeletedUser

Guest
Xenex - Valley

trusti - villareal

carnifex - finntrollet

ORLY - gaarde

Torg13 - tjilstad

321IIok - ozwegian

grisepesten - mattis2

McBitch - Lulli

mr. xxx - lord sayver

junior1 - flashback

kjetil1 - -=ÅGE=-

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida

paausan - DONslaks

gertpe - keisernico

Dasisti - major zod

LittleNewbie - Corsix

lurvee - fingreslitte

victoryforsylvanes - zellika

tomhawken - secretsanta

longshot - black adler
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Et lite Forord: Igjen er det mest kontoer vi vurderer og ikke spillere, da kun enkelte kontoer består av 1 spiller. Det viser seg at de fleste er "mørkeredd" og ikke våger å være alene på en konto.

Xenex - Valley...Vil tro at Xenex hiver denne i land på en god dag.

trusti - villareal....Selvom villa virker litt umotivert pt, vil han som vanligt kunne svinge seg opp å prestere. Han er bare god.

carnifex - finntrollet....Humøret svinger på denne konto, men innsatsen feiler ikke noe, så ville nok satse mine penger på Rose og co.

ORLY - gaarde....Er ikke veldig godt kjendt med disse 2, men satser på ORLY.

Torg13 - tjilstad....Vet ikke, så hvorfor ikke Torg.

321IIok - ozwegian.....han er en fighter, så han ville ta denne.

grisepesten - mattis2....Har sansen for grise jeg, og dette er ikke hvilken som helst gris.

McBitch - Lulli.....Burde stemt Lulli her, men har sett hva McBitch står for, så desværre må jeg stemme for han.

mr.xxx - lord sayver....Stemmer på disse, mest pga av tidligere prestasjoner og som en hyllest til Bjellands Fiskeboller.

junior1 - flashback......Er en utrolig sliter og veldig aktiv, ville ikke ha noen problemer med junior.

kjetil1 - -=ÅGE=-......Kjender lite til kjetil1, men har sett at han er veldig bra, når det gjelder å "rote" til seg nye byer :). ÅGE er et ganske ubeskrevet blad for meg, men synes ikke jeg har sett noe spesielt fra han.

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida.....Tja, hvor lite jeg enn respektere denne spiller, da må jeg desværre gi han denne. Han er en fremragene spiller og helt på topp.

paausan - DONslaks....Dette burde kun gå en veg......paausan vegen.

gertpe - keisernico.....Kan om jeg vil.....

Dasisti - major zod....Dette tror jeg ville blive veldig jevnt, så alene min loyalitet gir Dasisti seiren.

LittleNewbie - Corsix.....Mener jeg kjender LN ganske bra, og dette ka ikke gå galt.

lurvee - fingreslitte......Og en spiller jeg har rimelig kjendskap til, og han gir seg ikke om han først går inn for det.

victoryforsylvanes - zellika.....Av en eller annen grunn en veldig utsatt/uglesett spiller, men tror trods alt at han ville ku ta dette i strak arm.

tomhawken - secretsanta......Er veldig gla i hemmeligheter og veldig gla i julen, så da må det bli secretsanta.

longshot - black adler.....Tja, tjo, kanskje, neida longshot vil ordne denne biffen.
 

DeletedUser

Guest
Xenex - Valley - Xenex får seg motstand hos Valley, men bør ikke være så vanskelig for Xenex å ta denne.

trusti - villareal - Dersom Gard er motivert og aktiv, så blir denne rimelig vanskelig for Trustie

carnifex - finntrollet - Om aktivitet og motivasjon er på topp, skal det mye til for å stanse carni kontoen.

ORLY - gaarde - Kjenner lite til begge, men holder knapp på ORLY

Torg13 - tjilstad - Lite kunnskaper om disse to, Torg13 får en tilfeldig stemme

321IIok - ozwegian - Ozwegian tar denne, np!

grisepesten - mattis2 - Tror grisepesten tar denne rimelig lett

McBitch - Lulli - Må være såpass ærlig og ydmyk å innrømme at McBitch hadde nok tatt meg i det lange løp!

mr. xxx - lord sayver - Mye utskiftninger på disse to kontoene, men må nok stemme mr. xxx slik som det er nå

junior1 - flashback - Tøffe karer, tar denne enkelt

kjetil1 - -=ÅGE=- - Veit så lite om disse to... stemmer blankt

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida - Sikkert ikke den mest likte på offentlige forum, men hans ferdigheter IG mangler det ikke mye på!

paausan - DONslaks - DONslask stopper nok ikke Paausan kontoen alene

gertpe - keisernico - Ryktes at denne gamle dansken er svært farlig IG bare han gidder :)

Dasisti - major zod - Vil gjerne stemme Dasisti her, men Major Zod stiller sterkest. Forundrer meg ikke om Zod er en av de flinkeste på v9 så langt.. Meget flink kar, og e rimelig solid når det kommer til timing, til min store frustrasjon :p

LittleNewbie - Corsix - Vært ganske beskjeden av seg så langt på v9, men når han først setter igang så er Corsix sjanseløs.

lurvee - fingreslitte - Flink og aktiv, bør nok ta denne,

victoryforsylvanes - zellika - Vet lite om disse to, tilfeldig stemme.

tomhawken - secretsanta - Ikke noe særlig imponert over hva jeg har sett så langt, men noe sier meg at kontoen er nogenlunder inaktiv.

longshot - black adler - Sikkert en jevn kamp her og, men Longshot tar denne.
 

DeletedUser

Guest
Xenex - Valley
tror valley tar denne , kjenner ikke helt til xenex men vet hvertfall at valley er en toppspiller .


trusti - villareal gard tar denne om han gidder :)

carnifex - finntrollet
hehe denne tar nok carni gjengen selv om jeg missliker og innrømme det hehe


ORLY - gaarde ??

Torg13 - tjilstad tror torget tar denne



321IIok - ozwegian ?? litt usikker men mulig ozwegian hadde tatt denne



grisepesten - mattis2 je spiller jo her så blir for dumt og stemme på seg selv . litt enig med pausan pusen

McBitch - Lulli denne ville nokk bertil hentet inn i land , er ganske sikker på det

mr. xxx - lord sayver sånn som kontoen ser ut så nå hadde mr.xxx danket ut lorden desverre :mad:

junior1 - flashback utrolige flink fyrer her . blir for dumt om og svare på denne da jeg er litt usikker på hvem som er på flash . men er det han samma som på gullungen så tror jeg at junior1 hadde dratt denne i land

kjetil1 - -=ÅGE=- ???

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida zipperhead hadde tatt denne lett

paausan - DONslaks her må jeg stemme på pausan pusene tror ikke don hadde tatt denne i det lange løp 1vs1

gertpe - keisernico ???

Dasisti - major zod tror nok majorenb hadde dratt denne i land . han har ligget midt i smør øye siden start og har lagd mye helvete for enkelte spillere i ip . blandt annet kongen over støtte knusing

LittleNewbie - Corsix ??

lurvee - fingreslitte lurvee er utrolig flink fyr og når han har hjelpern sin på sin side i tillegg <3 mathilde så er jeg sikker på at de drar denne i land lett

victoryforsylvanes - zellika NU måtte jeg endre meningen min her .. nicehunter tror han er litt bedre enn det han faktisk er . so what om du har den høyeste oda i din stamm :LOL: er jo ikke akkuratt mange gode i stammen din heller

tomhawken - secretsanta

longshot - black adler denne drar du nokk fint i land. du er jo en reser når det kommer til tw hehe skal ikke si noe på det :)
 
Sist redigert av en moderator:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
grisepesten aldri sakt at stammen er beste men har sakt vi har våres spillere tjilstad tok jo ut 4 major zod byer så si at stammen direkte suger blir feil og si (nod)

sier ikke at eg er sånn ekstremt god heller men blir feil og si at eg er noob som du og DN sier ^^
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
grisepesten aldri sakt at stammen er beste men har sakt vi har våres spillere tjilstad tok jo ut 4 major zod byer så si at stammen direkte suger blir feil og si (nod)

sier ikke at eg er sånn ekstremt god heller men blir feil og si at eg er noob som du og DN sier ^^

Trengs vell ikke et geni for og sammenligne første store tapet av byer med første gangen det er 30 grader og sol ute...
Men for all del, hvis det og være dedikert nokk til og sitte inne på slike dager er en indikasjon på en god TW spiller skal jeg gi dere den
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Xenex - Valley

trusti - villareal

carnifex -

ORLY - gaarde

Torg13 - tjilstad

321IIok - ozwegian

grisepesten - mattis2


McBitch - Lulli


mr. xxx - lord sayver

junior1 - flashback

kjetil1 - -=ÅGE=-

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida

paausan - DONslaks

gertpe - keisernico

Dasisti - major zod

LittleNewbie - Corsix

lurvee - fingreslitte

victoryforsylvanes - zellika

tomhawken - secretsanta

longshot - black adler
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
grisepesten aldri sakt at stammen er beste men har sakt vi har våres spillere tjilstad tok jo ut 4 major zod byer så si at stammen direkte suger blir feil og si (nod)

sier ikke at eg er sånn ekstremt god heller men blir feil og si at eg er noob som du og DN sier ^^

er vel ikke så vanskelig og ta byer når ip har kjørt fyren i ett set da nicehunter hehe . vet ike om jeg vil kalle det creds en gang . men ip skal ha lit creds , og det skal de få . selv om mojor zod faktisk har pimpet som en guud der borte . kan vel nesten garantere deg at det ikke hadde blirr noen byer på dere om han hadde sitttet på og passet på kontoen selv . sol skinns dager er noe man kjappt blir for svak i tw for
 

DeletedUser

Guest
altså hvordan kan eg og tjilstad vite at er ingen på den kontoen :flau:

Det at det ikke var noen på kontoen kunne dere ikke noe for, det var heller ikke det jeg mente.
Men og skryte av at dere klarte og ta byer fra en konto som ikke engang var aktiv nok til og dodge OFFet
blir jo litt feil
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Xenex - Valley - Xenex har ikke imponert meg nevneverdig. Det har valley.

trusti - Villarreal - Denne hadde jeg vunnet.

carnifex - finntrollet - Carni er ikke sånn veldig god, men hadde vel vunnet denne.

ORLY - gaarde - Aner ikke hvem gaarde er.

Torg13 - tjilstad - Torg13 er god hvis han vil

321IIok - ozwegian - Ozwegian gir ikke opp så lett.

grisepesten - mattis2 - Rutinen tar denne.

McBitch - Lulli - Bertil tar denne.

mr. xxx - lord sayver - Både nåværende og tidligere eiere på LS slår alt som har vært på mr. x.

junior1 - flashback - Trua på Junior1 her.

kjetil1 - -=ÅGE=- - Kjetil1 er ekstremt dårlig, det har jeg selv sett da jeg spilte med han på v5.

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida - Overkjøring.

paausan - DONslask - Paausan hadde vel tatt denne.

gertpe - keisernico - Veldig usikker her.

Dasisti - major zod - Major Zod er rågod.

LittleNewbie - Corsix - Usikker.

lurvee - fingreslitte - Lurvee slår vel nåværende spiller der.

victoryforsylvanes - zellika - Aner ikke hvem Zelika er, men... er det virkelig fire stk. på victory?

tomhawken - secretsanta - Ut i fra aktiviteten på v9 så hadde nok Secret vunnet, men kan ikke stemme på andre enn Tomahawken, da jeg har sett Atle i aksjon både på v2 og v5. Få som slår han.

longshot - black adler - Nåværende eiere på kontoen tar den.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
var fire stykker ja til no nylig :p

grunnen er enkel

TW er sperra hjemme oss meg siden foreldrene mine liker ikke at eg spiller det :eek:

derfor må eg ha folk på brukerne steffen kommer inn som dual og ovetar som hjelper dne tidne eg er borte

men så er det sånn at sønadg er dårlig dag for oss mandag,onsdag og fredag har eg vekt trening med steffen da trenger vi og en til passe på den tiden vi er borte derfor 3 og 4 for ta di vaktene så stikker den ene no er det 3 stykekr her der ene har små vakter mens eg og steffen har meste av ansvaret :p

og takk for meg :D
 

DeletedUser

Guest
var fire stykker ja til no nylig :p

grunnen er enkel

TW er sperra hjemme oss meg siden foreldrene mine liker ikke at eg spiller det :eek:

derfor må eg ha folk på brukerne steffen kommer inn som dual og ovetar som hjelper dne tidne eg er borte

men så er det sånn at sønadg er dårlig dag for oss mandag,onsdag og fredag har eg vekt trening med steffen da trenger vi og en til passe på den tiden vi er borte derfor 3 og 4 for ta di vaktene så stikker den ene no er det 3 stykekr her der ene har små vakter mens eg og steffen har meste av ansvaret :p

og takk for meg :D


må bare si LOL (rofl)
 
Topp