Hvem er den beste tw-spilleren

DeletedUser

Guest
Ah, så det er derfor jeg ikke blir nevnt.

Øhøm.

Må helt ærlig innrømme at jeg tenkte på deg litt, men jeg har helt ærlig ingen erfaring med deg som spiller ^^ Største erfaringen jeg har gjort mtp. direkte ingame kontakt med TW-spillere var vel den første gangen jeg ble nedadlet på v1. All credz til en random spiller som jeg ikke husker navnet på :D
 

DeletedUser

Guest
synes vi kan lage en liste med dårlige spillere så eg og kan bli nevnt :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kanskje en ide å begrunne sine forslag, alltid fun å lese litt mer om hvorfor folk mener noen er bedre enn andre.

1. POKE ME.
Mannen er rett og slett en tw-gud. Hva han får til når han vil overgår alt jeg har sett i løpet av min 3 år lange karriere. Man kan si at utholdenheten er en svakhet hos POKE ME, men magien overgår alt. Så for meg blir det umulig å plassere noen over.

2. Mumle Gåsegg.
Dette er den perfekte twspiller, man skulle nesten tro han var født og oppdratt til å spille tw. God i oppstart, insane på farming, utholdenhet som en gambisk maratonløper. Ja og det finnes ikke teknikker som han ikke mestrer.
Min våte drøm er å ha 20 av denne karen i en medlemstall!

3. Originale Larsal.
Som fiende på v3 så lærte han meg jammen noen triks når det kommer til iherdig clusterfighting. Når man tar hans bakgrunn i betraktning så er det helt klart at han tok ting virkelig raskt.

4. Originale Dommola.
Denne karen er noe av det drøyeste når det kommer til å optimalisere nukesa sine, mengden erfaring han sitter på er også uvurdeelig. På v3 så lagde han spesialoptimaliserte nukes til hver og en av bonusbyene sine, jeg har aldri sett en konto med så mange scripts på i mitt liv før. Han jobber jo med script-utvikling så kanskje ikke så rart. Rent krigsmessig en ringrev uten like!

5. Hansemann.
Seigpining i evigheter er denne karens varemerke. Har du Hansemann mot deg så kan du bare glemme å gå på skole eller sove lenge om morran, han jobber med IT. Og sjefen synes tydeligvis det er helt greit at han spiller dagen lang på jobb. Kan alle triksa, og har laget en lazyversjon av dem alle i tillegg. Ett uvær å spille mot, men en drøm å spille med.

6. Grimlock.
Jeg har ikke spilt alt for mye hverken mot eller med denne karen, men jeg har bitt meg merke i hans overlegne evne til å deffe. Det er noe litt tvangshandlingsaktig ved deffingen hans, men det funker. Det følges alltid opp, stacker kommer alltid der adelsene er. (Utenom en gang hvor jeg tok en by fra ham! \o/) Når det kommer til angrep så er vel brute force hans varemerke.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Jeg mener Grimlock skal MYYYYYYYYE høyere enn 6.....

Har spilt med fyren en stund på V1

Og se guidene han har lagd! Vant V2...

Kan noen av de andre si de vant en Verden?

(Mumle kan snart, V8)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
1. Plass-ingen. Får aldri inc:( selvom jeg nuker IB:O
2. Plass-ingen
3. Plass-ingen

MvH
The Eagle
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Jeg mener Grimlock skal MYYYYYYYYE høyere enn 6.....

Har spilt med fyren en stund på V1

Og se guidene han har lagd! Vant V2...

Kan noen av de andre si de vant en Verden?

(Mumle kan snart, V8)

Bare fordi han kan mange fine guides så betyr ikke det at han er en av dem Beste på tw-.-
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener Grimlock skal MYYYYYYYYE høyere enn 6.....

Har spilt med fyren en stund på V1

Og se guidene han har lagd! Vant V2...

Kan noen av de andre si de vant en Verden?

(Mumle kan snart, V8)

Jupp det kan mange andre si ;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Are: en fantastisk spiller og stammefrende. mye p.g.a hans atletiske utseende og frekke, men dog grasiøs, omgang med tungt snekkerutstyr.
en spiller som kan mer en jeg gidder å lære meg. den eneste lille bristen i hans voldsomme renomé, er hans like voldsomme latskap.
kan alle tricksene...og et par til. og noen av dem er til og med lovlig.
er også vilt flink til å få andre med seg på sine raids rundt om på TW-verden.
en fantastisk spiller å ha på sitt eget lag som jeg ved noen tilfeller har hatt den udelte glede av og ha.

Poke-me: jøss og jøss. den eneste spilleren som faktisk er enda latere en Are. jeg skulle gjerne ha sett den karen, eller dama, som hadde klart ham i en 1 vs 1 fight når han hadde vært klar for litt action.
er en vinner når det gjelder offensive tricks, men er en gud i deffensiv jobbing. han er faktisk så flink at selv flinke spillere sier at " jammen er Poke-me flink, du". svært god med andre ord.
et annet lite aber med Poke er at han muligens blir litt for "seriøs".

Glitter: få, om noen, klarer å samle sammen spillere som denne dama. og få dem til å trekke i samme retning. hun har et talent for å lede som er ganske så uvanlig på TW-verden.
missforstå meg rett nå, det er mange flinke ledere der ute, men få er som Glitter.
Glitter minner meg litt om en VW Golf i spillestilen. ikke er hun best på noe, men snittet av hva hun kan og orker drar henne høyt opp på listene.

Brann: denne gutten er umulig for meg å forbigå. kan være litt, skal vi si, utagerende i sine uttalelser på forum o.l. som gjør at mange ikke liker ham. men hans talent for selve spillet er vanskelig å si noe på.
for meg har han gitt ordet aggressiv et ansikt. er totalt fryktløs i angrepsøyeblikket og har sikkert 96% bensin i blodet når han koster på.
eneste svakheten hans er vel at han blir for offensiv i tankegangen. han kan det med forsvar, men kan plutselig bli fri for forsvarstropper i.o.m at han bare har angrepstropper.

Hansemann: har heldigvis bare spillt med denne kroppen. stålkontroll på kontoen sin og jobber knallhardt mot det målet som han har satt seg. er også en urovekkende dyktig kontositter. er så man har lyst til å gremmes når han har hatt den i noen timer og du oppdager at det er bedre etterpå en da du forlot den.

jeg kunne i tellegg ha nevnt navn som Wynja, Ebbern, Villareeal, Vegarado, Ganondorf, Runinter, Grandpa, Suza m.fl. men lar det bli med det.
og jeg velger å ikke rangere dem da det blir vanskelig.
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Mumle Gåsegg
Ja her har vi vell den beste tw playeren på .no i følge meg. Han kan du regne med farmer kvar jæv.. dag han er hjemme og d er som ca alltid. Han har ikke adla 1 gråby under 3k og d er vell ganske vilt. Har som sakt vunnet v8 på Mumle gåsegg med renne 5,6mill snart :O leder med vell over snart 700k. Han er vell ein du kan stole på er der når du trenger pp :) og ja du må bare være stille så gir han deg d :cool:

Are
Are du er rett og slett ein fantastisk leder som du veit når han er leder ender du oppe på 1.plass når du er ferdig med denne verden har vunnet v6 og snart blir d nå v8 jaja han som har gjort at jeg ikke slutter med tw. Gråbyhoring til 1000 på v8 og tar farmer fra Mumle ikke serlig lurt :D haha du er nå leder så pytt pytt 64 byer er d vell ikke mange som har adlet på 1 dag ? med 3 adels tog :)?

Ruab
Om du vil til ein stamme som har en av tw beste ledere så søk deg inn jff, der er nok Ruab som styrer skuta og den skuta kan gå opp og ned. Han er ein som ikke bare stikker fra ein stamme uten og si fra til dem andre i stammen. Han må si d til kvar einaste ein av dem som er i stammen hans uten at han sier d er vell d umulig. V8 er du nok den number 1 som har gjort at jff er der og blir d krig stiller du opp der. Du har sikkert flere mill til sammen på alle verdenen :)
 

DeletedUser

Guest
Siden noen maste på meg for en ukes tid siden så får jeg vel legge inn noen jeg mener er blant de beste på .no, men jeg tror ikke jeg gidder å prøve å rangere dem.

Jeg bruker følgende kriterier;
  • Dette er spillere som har bevist ved minst en anledning at de har både ferdighetene og utholdenheten som må til for å gjøre det bra.
  • Jeg har personlig spilt med eller mot dem.
  • De har spilt på .no.
  • De er folk jeg kunne tenke meg å samarbeide med, ikke egoistiske nisser. Folk som er villig til å stå i for stammen, siden dette tross alt er et lagspill.
  • De vokser fort, og gjør det over lang tid. Sorry Yoda, men i TW så har faktisk størrelsen en god del å si.

Freps/Jarlebast
Har du spilt på V2 eller V3 så veit du hvem dette er. Du skal lete lenge for å finne noen som er seigere og tøffere enn henne, og stiller opp gjør hun alltid. Hun har vært i toppen på både V2 og V3, og spør du meg er det bare et uhell i RL som gjorde at hun ikke vant V2, og fort V3 óg.

Ruffiro
En spiller og leder av ypperste klasse. Jeg ville ikke møtt han på slagmarken.

Chrk1
Usedvanlig seig fyr, aggressiv som få, og en kompetent kriger. Den eneste jeg kan huske som neste lurte meg når han angrep en jeg var KV for i løpet av V2.

Magic Dude
Det er få ting på TW det er verdt å være redd for, men en stor spiller som kan å utnytte størrelsen sin er en av dem. MD er en spiller som stiller opp for stammen, både i angrep og forsvar.

Pointwhore
Både på V2 og V4 har han hevdet seg godt. Han er kanskje litt overdrevent opptatt av klustre, og litt for perfeksjonistisk ( skrekk og gru ), men han veit hva han driver med. Det er herlig å samarbeide med denne fyren når han er gira.

POKE ME
Heller enn å liste opp det positive ved han her tar jeg heller å nevner argumenterbart den eneste mangelen; Utholdenheten kunne vært bedre.

Nå skal jeg innrømme at denne lista ble ganske preget av AriCa spillere, men pytt sann. Andre spillere som også fortjener å bli nevnt som meget gode spillere men som jeg ikke tror rekker helt opp - delvis fordi jeg ikke har spilt nok med noen av dem, utvilsomt - er;
  • Paalodin
  • 176-176/Originale Arcon
  • Tejn/Marlowdude
  • Ciao ( Han vant V6 - noe må han ha gjort riktig )
  • Hansemann
  • Runinter
  • Dommola ( Originale )
  • Fizzmeister
  • Scotland
  • Eyoh
  • Brann2006
  • Lady Ibex/Black Rose

@Are: Hvis det funker med rå kraft, hvorfor gjøre noe annet? :eek:

@Dr. McQueen: Jeg mistenker at Kleppe sitt spørsmål var lettere retorisk, med det korrekte svaret 'nei', i den forstand at ingen av de andre på Are sin liste foreløpig har vunnet en verden.
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg mener Grimlock skal MYYYYYYYYE høyere enn 6.....

Har spilt med fyren en stund på V1

Og se guidene han har lagd! Vant V2...

Kan noen av de andre si de vant en Verden?

(Mumle kan snart, V8)

Både Hansemann og Originale dommola var nøkkelspillere på v6 som dem vant, Mumle Gåsegg og POKE ME er snart ved målstreken på v8. Eneste på lista mi da som ikke har vunnet eller kommer til å vinne en verden må være originale Larsal.

@Are: Hvis det funker med rå kraft, hvorfor gjøre noe annet? :eek:

Si ikke at det ikke funket :p Sa bare at det var ditt varemerke^^
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Både Hansemann og Originale dommola var nøkkelspillere på v6 som dem vant, Mumle Gåsegg og POKE ME er snart ved målstreken på v8. Eneste på lista mi da som ikke har vunnet eller kommer til å vinne en verden må være originale Larsal.



Si ikke at det ikke funket :p Sa bare at det var ditt varemerke^^

Are hvor er ruab hen da?
 

DeletedUser

Guest
1. Pappa betaler - Hyggelig, dyktig og samtidig beskjeden. En fantastisk kar og en utrolig spiller.

2. Mumle

3. Are

4. Giri raja

5. Jerle
 
Topp