Hvem er egentlig VA?

DeletedUser

Guest
Her er det mange spekulasjoner, og det er selvsagt vanskelig å unngå, all den tid man må være i VA for å vite 100% hva som stemmer eller ikke. Og å kaste seg inn i en diskusjon rundt enkeltpåstander er også lite fruktbart, det har vi erfart tidligere. Både her og på andre verdener.

Men enkelte ting er selvsagt enklere å imøtegå enn andre, så jeg tar noen få punkter her.

  • Ulovligheter/uregelmessigheter - Vi har hatt 2 mods i stammen, som begge holder knallhardt på at alt skal gå riktig for seg, noe vi også har etterlevd.
  • Medlemmer som er blitt kicket - Like lite populært hos oss som hos andre. Men når folk har stukket fingeren i jorda og innsett at å spille TW ikke er forenelig med det de trenger å gjøre IRL, så må det være lov å slutte. Noe de selv har valgt.
  • Forhold til våre allys/diplomati - Vi har mistet 1 alliert som altså oppløste seg selv pga indre forhold. Alle våre andre venner har ikke hatt noe å klage på. Tvertimot er våre bånd enda sterkere enn før.
  • Spionasje - Dette kan man like eller ikke, det foregår uansett. Den nevnte spilleren har ikke jeg hatt kontakt med, og har nok blitt tillagt mer betydning enn hva som rimelig er.




Vårt største dillemma er at vi er såpass få, og vi blir dermed ekstra følsomme når folk faller fra. For vår del betyr det at vi må tilpasse strategi etterhvert som ytre forhold endrer seg. Eller for å sitere min eks-svigerfar dengang jeg bygde hus: "Når kartet og terrenget ikke stemmer overens, må vi gå ut fra at terrenget har rett."

Så med disse ord ønsker jeg dere alle lykke til på verden 7, og husk for all del å ha det moro. Ellers er det ikke noe poeng i å spille.

Mvh,
Buddha
 

DeletedUser

Guest
Må si det var en cool story.
Ikke noe nytt med spioner osv.
that´s life.

Men mange artig svar og likte første siden som ble fult av care svar :p

Hvem er egentlig VA som trådstarteren spør.
VA er en stamme som kan komme til å finne på mye mer spennende ting framover ;)
Og det å skaffe seg spioner i andre stammer er egentlig ingen problem ;)

Lykke til videre både VA og HG
 

DeletedUser

Guest
Mange kritisirer de proffe innen idrett, "Du er en skitten fotball spiller!! Ey kast ballen hit a!!!" Det er tydeligvis det samme med gode TW spillere "Du bruker spioner!!! Du er bedre enn meg, skittent spill!!!"..

Mange fantaserer at de egentlig er gode, men de vet innerst inne.. De kommer aldri til å virkelig være gode.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
De tre siste svarene her har absolutt ingenting med tråden å gjøre. Til dere som ikke gidder å lese den superduperepickjempelange førsteposten kan jeg oppsumere i noen punkter:

- Tråden handler om at VA har hatt en spion i HG som HG visste om.

- Spilleren klarte nesten å adle en spiller i Cresta - VA's alliert

- VA angriper selv spionen (mest sannsynlig fordi den luktet så godt) og er samtidig uvitende at HG har visst om han hele tiden

EDIT: Kom mange svar her, med de tre siste mente jeg: buddha, the-underdog og just4fun
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
De tre siste svarene her har absolutt ingenting med tråden å gjøre. Til dere som ikke gidder å lese den superduperepickjempelange førsteposten kan jeg oppsumere i noen punkter:

- Tråden handler om at VA har hatt en spion i HG som HG visste om.

- Spilleren klarte nesten å adle en spiller i Cresta - VA's alliert

- VA angriper selv spionen (mest sannsynlig fordi den luktet så godt) og er samtidig uvitende at HG har visst om han hele tiden

EDIT: Kom mange svar her, med de tre siste mente jeg: buddha, the-underdog og just4fun

og er samtidig uvitende at HG har visst om han hele tiden

Ser ikke sån ut :) holt ut en stund :) synd at 2rkill ikke fikk Sick and Twisted 003 :( Men nå får Free name den :)¨å håper den passer bra på den :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Viste dere om spionen?
Hvorfor ble han ikke kicket da vi fikk jo høre på deres fine forum da ^^

Jeg foreslår at du tar til vettet og leser hele førsteposten før du gidder å kommentere ^^

@heralf: Selvfølgelig visste vi om deg hele tiden og selvfølgelig visste ikke du om noen ting. Det er vel igrunn ganske logisk?
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Royal flush, kom fram med noen beviser om du har noen, så slipper du å diskutere det:)
 

DeletedUser

Guest
Artig hvordan VA kommenterer tråden, det må jeg si.

Når det er sagt, er det ikke første gang en spion blir svikta av VA. VA-spionen i Snipe for en stund tilbake ble også lovet plass i stammen da "rekrutøren kom tilbake", men det skjedde ikke. Det å forsøke å adle sin egen spion.. kvalmt. :)

Jeg er glad at vi i Snipe takket nei til å merge med dere, tror ikke jeg hadde holdt ut å spille i en stamme med sånn moral.
 
Sist redigert av en moderator:

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Beviser om hva? :confused:

Beviser om det han prøver å overbevise de andre folka om....

Jeg har ikke fulgt med i denne tråden;P

Leste bare de tre siste innleggene, så jeg tenkte jeg skulle blande meg inn og slenge inn en tullete kommentar:)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Beviser om det han prøver å overbevise de andre folka om....

Jeg har ikke fulgt med i denne tråden;P

Leste bare de tre siste innleggene, så jeg tenkte jeg skulle blande meg inn og slenge inn en tullete kommentar:)

Du har rett i at det var en veldig tullete kommentar...
Forum regler skrev:
For å unngå repetesjon av argumenter, spesiellt i store tråder så vennligst les hele tråden før du poster et svar.
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Artig hvordan VA kommenterer tråden, det må jeg si.

Når det er sagt, er det ikke første gang en spion blir svikta av VA. VA-spionen i Snipe for en stund tilbake ble også lovet plass i stammen da "rekrutøren kom tilbake", men det skjedde ikke. Det å forsøke å adle sin egen spion.. kvalmt. :)

Jeg er glad at vi i Snipe takket nei til å merge med dere, tror ikke jeg hadde holdt ut å spille i en stamme med sånn moral.

Vist du tenker på Spioner , så var du temligt flink på v2 :)

med Haavardunited kontoen :)
 

DeletedUser

Guest
De tre siste svarene her har absolutt ingenting med tråden å gjøre. Til dere som ikke gidder å lese den superduperepickjempelange førsteposten kan jeg oppsumere i noen punkter:

- Tråden handler om at VA har hatt en spion i HG som HG visste om.

- Spilleren klarte nesten å adle en spiller i Cresta - VA's alliert

- VA angriper selv spionen (mest sannsynlig fordi den luktet så godt) og er samtidig uvitende at HG har visst om han hele tiden

EDIT: Kom mange svar her, med de tre siste mente jeg: buddha, the-underdog og just4fun

Mitt innlegg var svar på hvem VA var, akkurat som det du ville fram til med din tittel.
Om VA driver med spion spill, så er vel det dems valg.
For alt vi andre veit kan dere selv sitte med ugler i mosen selv ;)
 

DeletedUser

Guest
Artig hvordan VA kommenterer tråden, det må jeg si.

Når det er sagt, er det ikke første gang en spion blir svikta av VA. VA-spionen i Snipe for en stund tilbake ble også lovet plass i stammen da "rekrutøren kom tilbake", men det skjedde ikke. Det å forsøke å adle sin egen spion.. kvalmt. :)

Jeg er glad at vi i Snipe takket nei til å merge med dere, tror ikke jeg hadde holdt ut å spille i en stamme med sånn moral.

Dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Hvis du tenker på medlemmet dere hadde som lekket informasjon til oss i starten når dere started offensiven mot dere blir det litt merkelig. Dette var en spiller vi ikke kjente som sendte oss informasjon om den ene operasjonen, og vi hadde ingen avtale med han om at han skulle joine VA. Pluss vi har ikke en "rekrutør" o_O
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg føler meg så utenfor fordi jeg ikke er smart nok til å skrive her på forumet:( Jeg er ikke så smart i hjernen min som deg Royal flusj:(
 

DeletedUser

Guest
Vist du tenker på Spioner , så var du temligt flink på v2 :)

med Haavardunited kontoen :)

Hva har det med saken å gjøre? Jeg kritiserer VA's respekt for egne spioner, ikke det å bruke spioner generelt.
 
Topp