Hvem synest

Synst du det er greit med kirke på v5


  • Totalt antall stemmer
    102

DeletedUser

Guest
V5 er jo identisk med v3, med unntak av 120 stammemedlemmer og v 6.0
 

DeletedUser

Guest
kanskje alle sammen bare skulle droppet v5 for å vise at vi ikke liker instillingene :p

de kunne ikke klart å finne noen verre settings? :rolleyes:

Kirke er ikke noe gøy å spille med, og speeden er for treg mener jeg.
 

DeletedUser

Guest
Må nok innrømme jeg og, at jeg ble litt overraska når jeg fikk se instillingene. At denne voten gir et helt klar inntrykk av hva de aktive og erfarne ønsker, overrasker meg ikke.

Kirke, speed 1 etc sørger nok mer for at nybegynnere og personer med lav spilltidkapasitet får en større sjanse til å overleve, og ikke bare de mest aktive.

Kansje tribalwarsteamet har tenkt på alle, og ikke tenkt på at dette er et krigspill der de sterkeste (mest aktive) vinner.. ;)

For de som lurer, det var ikke mange instillinger jeg er enig med i V5, men hva har vel mine meninger å si? ;)
 

DeletedUser

Guest
...

Enig Johvij, men så er det jo de aktive og mest erfarne spillerne de tjener penger på, for tilbakestående noobs som er på en gang om dagen kjøper jo aldri i verden Premiumkonto, så jeg vil si at de taper på å gi de nye og/eller uerfarne bedre muligheter :(
 

DeletedUser

Guest
Det var nok mer standard setting som har blitt satt her av InnoGames, uten at de har tenkt på hvor vidt de skal tilpasse den enkelte spillertype osv.
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Jeg forstår ikke denne diskussion imod kirker, men er det fordi jeg har lært at: Pro's adapt and shine, while noob's crumble and whine? :p
 

DeletedUser

Guest
Kunne iallefall tatt w47 settingsene da, så hadde vi sluppet kirka
 

DeletedUser

Guest
Pabben har stemt at han ikke synes det er greit:eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Følte en usigelig trang til å spenne et belte av dynamitt rundt magen og dra rett til innogames når jeg så innstillingene til V5. Men det er ihvertfall veldig lett å bestemme seg for å droppe den fullstendig... :)

V3 skal vel oppdateres til 6.0 også, så den eneste forskjellen jeg kan se blir armycampen... Setter min lit til at verden 6 blir bedre, at vi slipper disse noob-settingene som nattbonus, 20:1 regel og fakelimit. Kirker er vi vel mildt sagt imot her på .no, mener ihvertfall å huske en avstemning på det for en tid tilbake. Min premium får de i allefall ikke når de setter sammen en perfekt idiotserver for å lansere noe som kunne blitt veldig morsomt med litt skikkelige innstillinger...
 
Sist redigert av en moderator:

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hahaha. Det bekræfter blot hvad jeg skrev tidliger i tråden. Pro's adept and shine, while noobs crumble and whine.

Jeg har altid lært at når jeg spiller et strategispil, så skal jeg hele tiden tilpasse mig situationen. Men noget så simpelt som dette er jo bare at sætte sig på pærer og man vinder. Ligesom man sætter sig på æblerne i et spil uden kirke. Metaforisk ment :) Det er jo ganske simpelt alle dem der har lært spillet at kende før kirken blev opfundet som whiner over at de ikke gider at spille med det. Blot fordi de skal tilpasse sig noget nyt. Vil i så også whine over noget så intet sigende som army camps? Kom dog videre og hvis jer som rigtige hjemmestrateger og vend det til jeres egen fordel.

Giv mig bare en setting der ikke kan ses positivt og jeg bøjer mig...
 

DeletedUser

Guest
Pøh, jeg betaler ikke for å spille et drittspill, så enkelt kan det også sies. :rolleyes:

At man ikke liker innstillingene på en verden har ikke noe med å være noob å gjøre, det går på smak og behag. De som liker innstillingene på V5 må gjerne spille der, jeg, og tydeligvis mange andre, velger å vente på V6... Det vi reagerer på er at flertallet ikke ønsker å spille med kirke, likevel kommer det en ny verden med spennende nye muligheter som ødelegges fordi innogames har en trangsynt virkelighetsoppfatning. Å slenge ut enda en kirkeverden på en norsk server når folk skriker etter å slippe det er bare tull, men, det er ikke mine penger de sløser bort. :p
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Et lidt pudsigt svar. Men ja der er nogle der ikke spiller i verdener med en kirke fordi de ikke bryder sig om den. Men langt største delen gør det ikke, fordi de ikke forstår dens brug. Min pointe er mest at skal det blive skæbnen med alle nye tilføjelser? de skal skrottes fordi de gamle spillere ikke bryder sig om dem? Det var da en underlig tanke, for på mig virker det som om at mange hellere ser en verden hvor man selv og de andre 2-500 andre hardliners bitchslapper resten ud af verden. Jeg kan ikke se hvordan det kan gavne inno i det lange løb. Du eller andre hardliners har vel ikke flere penge at spille for bare fordi der er flere verdener med jeres yndlingsindstillinger?
For mig at se drejer dette sig om at give spillet mere dybde. Mere dybde er lig at der er mere strategi over spillet, som jeg føler dette drejer sig om. Og ikke et spil lig wow hvor det her er antallet af soldater der er lig ens healthpoints.
I sidste ende gentager jeg mig selv når jeg siger at folk der ikke bryder sig om kirke er de som ikke forstår brugen af denne. Og det er stadig den som flest er modstandere af.

At der er smag og behag er jo ikke det der er til diskussion egentlig, men du har ret: den er forskellig. Man skal bare vide hvad smag og behag bunder i. For eksembel er jeg ikke jobløs og kan ikke sidde foran skærmen 24/7 og overvåge min konto i en speed 3 verden. Med det grundlag ser jeg helst nattbonus så jeg kan sove roligt om natten og møde frisk og veludviklet på arbejde (eller i skole). Eller... det kan jeg jo ikke, da nattbonus kun gælder angreb der lander om natten. og ikke de der bliver sendt der. Hvilket umuliggør at jeg kan se hvad som er fake og hvad som er rigtigt når jeg kigger ind om morgenen. Og hvis det hele lander kl 08:00:01 giver den regel mig så nogen fordel? den tvinger kun andre til at planlægge. Ondt sagt så kan kun noobs ikke overkomme den opgave, for jeg har brugt dette med stor succes og det længe inden jeg havde et års erfaring i spillet. Jeg har bare måtte nøjes med at bruge det i weekenderne.

Btw så tog jeg også en diskussion med en hardline modstander af disse settings på skype (dansker, men samme indstillinger på V4.dk) Han tilbød sjovt nok at vi skulle spille dual, da han så hvordan det hele kunne vendes til vores fordel... So try me, because you have no good argument against these settings :p
 
Sist redigert:

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hmmm... gør det den store forskel om jeg sender angrebene om natten eller de lander om natten? Du skal ikke have din fjende til at bo ret langt væk for at han er nødt til at sende sine angreb imens du er vågen, for at ramme dig om natten. Omvendt er angrebene sendt om natten efter du(eller jeg) har lagt dig og rammer kl 8, hvor stor er chancen så for at du kan afværge angrebet? De fleste står vel op omkring 7 for at tage i skole/ på arbejde, så... :p
 

DeletedUser

Guest
Noe av problemet med kirke er jo dritt radiusen. Som er en ujevn sirkel. Dette gjør at du er nødt til å overlappe kirker for å få det til å passe inn. Hvorfor ikke ha firkantete radiuser? Det som har plaget meg mest med kirkeradiuser er når jeg har en by som ikke vil passe inn i mine kirker, og jeg da må lage en ny kirke bare for å få inn den ene byen. Dette taper jeg mye tropper på i lengden.
 
Topp