Hvem synest

Synst du det er greit med kirke på v5


  • Totalt antall stemmer
    102

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kirke er boss. TW.no er boss, og jeg syns det er på tide at admin bestemmer hva folket mener er best sånn at dem trekker mer folk. Det gjør til at Innogames tjener mer (som dem grådige gribbene dem er :rolleyes:), og folk på serveren får det mer gøy med mer action mellom mange flere profilerte spillere. For min del, aventer jeg TWserver til det kommer en som passer mer til hva jeg syns er gøy.Den som er nå (kommer nå), er rett og slett peng ut av glasset. Lykke til med den, det er alt jeg har og si =).

// Kenn
 

DeletedUser

Guest
Word.
Dette var rett og slett en diger blemme av vår CM. Husk at det er lov å ha egne meninger. Du måtte ikke velge kun den der PaBben. Det vet jeg med sikkerhet, da jeg selv snakket med IG om en ny verden på .no.
 

DeletedUser

Guest
Det er nok ingenting vår CM kan gjøre, og nei det var ikke noe annet valg desverre.
 

DeletedUser

Guest
Det er nok ingenting vår CM kan gjøre, og nei det var ikke noe annet valg desverre.

Da var det rart at jeg kunne velge dette, når det sto mellom han og meg på CM jobben. Dette er sludder.
Han kan sikkert svare for seg selv også?
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Genialt, noffe! Da satser jeg på at du har kontaktene som trengs for å få en verden som følger denne avstemmingen? Du trenger ikke å godkjenne noe med meg, for som du ser så har også jeg stemt for å ha en verden uten kirke.

Vi stoler på deg, og jeg gir deg herved ansvar på - både godt og vondt - for å få ordnet bedre innstillinger på V5 :)


PS! Husk å ordne en verden uten kirke!
 

DeletedUser

Guest
Genialt, noffe! Da satser jeg på at du har kontaktene som trengs for å få en verden som følger denne avstemmingen? Du trenger ikke å godkjenne noe med meg, for som du ser så har også jeg stemt for å ha en verden uten kirke.

Vi stoler på deg, og jeg gir deg herved ansvar på - både godt og vondt - for å få ordnet bedre innstillinger på V5 :)

PS! Husk å ordne en verden uten kirke!

Jeg tok dette opp med Nino når vi snakket, og han sa da at dette var på grunnlag etter en dialog mellom CM og IG.
Jeg spurte konkret om Speed, og som han sa var dette ingen umulighet, men han sa ordinær V5 måtte komme først.
Men, gi meg rettighetene dine du, så skal vi kjapt ordne opp i dette. ;)
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Noe av problemet med kirke er jo dritt radiusen. Som er en ujevn sirkel. Dette gjør at du er nødt til å overlappe kirker for å få det til å passe inn. Hvorfor ikke ha firkantete radiuser? Det som har plaget meg mest med kirkeradiuser er når jeg har en by som ikke vil passe inn i mine kirker, og jeg da må lage en ny kirke bare for å få inn den ene byen. Dette taper jeg mye tropper på i lengden.

Endelig et argument for hvorfor kirke er dritt. og jeg må give dig lidt ret, for når felterne er firkanter så hvorfor ikke radiuser? forsøget på at lave en cirkel ville have set bedre ud hvis spillet brugte hexagoner. (men en by der falder udenfor :eek: dårlig planlægning? :p )

Til noffe's og PaBben's forslag uden kirke hvor det vil gøy for alle veteranerne, hvor er inno's mulighed for nye kunder i det billede? kender ingen nybegyndere der syntes der er gøy at blive steamrolled fra start af. Det skaber ikke nye kunder i inno's butik. Og lad os i det mindste være ærlige: Der er et maks på hvor mange verdener vi vil være på og betale for. Det vil næppe blive til flere bare fordi en ny verden starter. I det lange løb stopper vi jo bare på den det går dårligst på...
 

DeletedUser

Guest
Ser poenget Skolehaven.
Vi får se hvor stor suksessen blir da. Med den dårlige markedsføringen IG legger til grunn for sitt konsept, så tipper jeg at dette blir en fiasko. (I hovedsak annonsering på egne brett her til lands) Ryktene er deres sterkeste våpen, og dersom ingen leverer disse, så... blir det liten aktivitet.
Det å ikke lytte på brukerne som legger igjen pengene her, er svært dumt. Blir som en stammeleder som ikke tar hensyn til spillerne det. Fail
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ser også din pointe. Min pointe er bare at råber du om en mening på settings her så får du kun svar fra de som allerede spiller (og det svar kender vi allerede). Hvis inno vil have flere spillere er det ikke kun bra med en balanceret verden med plads til både erfaren og nybegynder. Nye spillere skal jo trods alt vide at spillet eksisterer og at der starter en ny verden for at de joiner.

Og netop som stammeleder skal man ikke kun lytte til medlemmerne, men også potentielle medlemmer eller allierede og så videre. Intet er så simpelt at man kun kan lytte til de der allerede er der ;)
 

DeletedUser

Guest
Helt enig i dette, men da bør de markedsføre seg på en helt annen måte. Nå henvender de kun seg til eksisterende spillere slik du profilerer seg. (Adds på div spillsider)
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Jeg tok dette opp med Nino når vi snakket, og han sa da at dette var på grunnlag etter en dialog mellom CM og IG.
Jeg spurte konkret om Speed, og som han sa var dette ingen umulighet, men han sa ordinær V5 måtte komme først.
Men, gi meg rettighetene dine du, så skal vi kjapt ordne opp i dette. ;)

Det er jo en ordinær V5 det er snakk om nå. Det er en global lansering der alle versjoner får samme innstillinger. Store versjoner som f.eks .net får 2 verdener med forskjellige innstillinger. Det er null-nix-nada-ingenting jeg kan gjøre med det, og har du virkelig snakket med nino, vet du det like godt som meg.
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Helt enig i dette, men da bør de markedsføre seg på en helt annen måte. Nå henvender de kun seg til eksisterende spillere slik du profilerer seg. (Adds på div spillsider)

Ja det bør de. Markedsføring handler jo om finde sin målgruppe og sørge for at de ved hvad der sker. Fejler man der så tjener man ikke så meget som man kunne. Det er jo bra på .net med en verden for de som helst vil spille med det de kender og en lidt mere jordbunden til alle andre. Men er det markedsført nogen steder? tror kun det er grepolis der bliver det og det lidt synd...
 

DeletedUser

Guest
Det er jo en ordinær V5 det er snakk om nå. Det er en global lansering der alle versjoner får samme innstillinger. Store versjoner som f.eks .net får 2 verdener med forskjellige innstillinger. Det er null-nix-nada-ingenting jeg kan gjøre med det, og har du virkelig snakket med nino, vet du det like godt som meg.

Jeg tror deg så gjerne jeg PaBben, men fikk en helt annen forståelse etter å ha snakket med han. Det er jo en mulighet at han snakket generelt om dette, og at V5 som du sier er ett unntak siden den har endel nyheter.
Anyhow. Det er dumt for lille .no, dersom vi ikke får fyllt den skikkelig opp. Det vil bare bringe oss enda lenger bak i køen i forhold til de store landene, men men. Jeg er sikker på du bringer vårt syn på saken videre. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja det bør de. Markedsføring handler jo om finde sin målgruppe og sørge for at de ved hvad der sker. Fejler man der så tjener man ikke så meget som man kunne. Det er jo bra på .net med en verden for de som helst vil spille med det de kender og en lidt mere jordbunden til alle andre. Men er det markedsført nogen steder? tror kun det er grepolis der bliver det og det lidt synd...

De kjører egne tag på Grepolis, The West, TW og noen til. Det holder jo ikke. :)

BTW: Jeg er oxo på .se - Alfa ;) Så Hermann der, og regner med at du er på samme sted? Hehe
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Jeg tror deg så gjerne jeg PaBben, men fikk en helt annen forståelse etter å ha snakket med han. Det er jo en mulighet at han snakket generelt om dette, og at V5 som du sier er ett unntak siden den har endel nyheter.
Anyhow. Det er dumt for lille .no, dersom vi ikke får fyllt den skikkelig opp. Det vil bare bringe oss enda lenger bak i køen i forhold til de store landene, men men. Jeg er sikker på du bringer vårt syn på saken videre. ;)

Lad os nu først se om det bliver så slemt. Kun lande der har lov at starte flere servere får bedre indstillinger end os trods alt ;)
 

BLÆ.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
btw. vet noen hvor lenge militærleiren er aktiv? står 5 dager på .net forumet...
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
De kjører egne tag på Grepolis, The West, TW og noen til. Det holder jo ikke. :)

BTW: Jeg er oxo på .se - Alfa ;) Så Hermann der, og regner med at du er på samme sted? Hehe

Ved det, men håber da at det er folk med meget mere forståelse for markedsføring end jeg der sidder hos dem og vejleder. Selvom jeg godt til tider kan betvivle deres evner :D

Grepolis? spiller det ikke, og jeg kunne kun snakke med HH ingame så ved slet ikke hvad han laver :(
 
Sist redigert:
Topp