Hvilke stammer respekterer du mest?

DeletedUser

Guest
Hey.
Hvilke stammer på topp 20 respekterer du mest utenom din egen stamme?
Skriv gjerne begrunnelse.
Nevn gjerne opp til 5stk ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm..

Rekkefølgen hakke noe å si her :O


RoEm, de var så snille og de stacket alt :) Go Lord Bollis team!

AriCa :cool: No Comment.

X-V Er så flinke til å kaste bort nukene men de der togene må bli bedre :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1. Elite
2. -Rome-
3. V-m-S
4. AWT(Creds for å bare ha to medlemmer :p)

(Regner AriCa som min egen stamme, selv om jeg ikke er der :p)
 

DeletedUser

Guest
G.Gås? Er ikke du i Elite lengre?
Nei du starta på nytt nå med ditt opprinnelige navn? Like ved et av mine cluster :) Dette kan bli gøy... ;)
 

DeletedUser

Guest
Sendte deg litt ress ;)
Men kan se hva du har klart å stable på beina da, du er sikkert stacka av en eller annen idiot :p
 

DeletedUser

Guest
haha ;)
Skal vi se hvor lenge den støtten holder?
Selv med 30% moral, kan vel 100 nukes gjøre litt? ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha ;)
Har ikke tenkt å angripe deg med mindre du blir med i TTA elns :)
 

DeletedUser

Guest
Elite. Kun Elite. Det er ikkje kult å alliera seg med 500 andre.
 

DeletedUser

Guest
1. Arica - De har tendenser til å alliere seg med alt som kan krype å gå, men de fortjener denne førsteplassen uten noe konkurranse ;)
2. RoEm - Stammen som lagde Luxury ;)
3. Rome - Sleipe og aggresive som få, ting har forandret seg her
 

DeletedUser

Guest
Arica: Gode spillere, god propaganda, slemme nukes og hyggelige folk:)
 

DeletedUser

Guest
-Rome- - Respekt for å holde ut på spillbrettet tross massiv motstand fra ubegripelig mange hold. Respekt for å holde en lav figur her i forumet, tross enormt mange "angrep" og "bedømninger" fra andre forumbrukere.

Stammen er oppe på en imponerende 3. plass. Og de har en OD-total som absolutt er aksepterende. De har virkelig vært gjennom en del fighter.

Elite - En OD-tot som vitner om en stamme som har kjempet seg til sin plassering. De har i tillegg holdt seg på en stabil førsteplass så langt tilbake som bare et mindretall av oss kan huske. Hvordan ledelsen der har maktet å opprettholde en god moral, missunnes fra mitt hold iallefall.

Legg merke til at jeg ikke kritiserer Elite på noen måte her, da denne tråden dreier seg om det man respekterer stammene for.


---
Det er mange flere stammer jeg respekterer, men jeg føler mange av dem fremdeles ikke har vist nok ingame enda til å bli nevnt sammen med store navn som -Rome- og Elite.
 
Topp