Hvilke stammer respekterer du mest?

DeletedUser

Guest
AriCa - turte å ta opp krigen mot Elite :D
Elite - leda v2 siden jeg starta å spille TW megen imonert over deres tid på topp men tror de vil falle nedover etter hvert:D
BIRKI - eier k33 og mange spillere på 1mill noe jeg syns er bra:D
 

DeletedUser

Guest
elite og roem :)

de er to stammer som klarer seg opp i mot arica og resten av V 2 :)
 

DeletedUser

Guest
RoEm er det vel ingen som er i krig mot så langt som jeg vet så mener Elite er den som er i krig mot Arica, -rome- og videre ikke RoEm de er jeg skuffa over:D
 

DeletedUser

Guest
jeg vet lite om dem :/
trodde bare at de hjalp til XD

men elite :)
de har klart seg så langt :)
arica har jo hele v2 som allierte :/
 

DeletedUser

Guest
ja men det har Elite og Arica valgt selv de var jo Allierte eller hadde IAP i starten de også:D
 

DeletedUser

Guest
AriCa ville ha en IAP med Elite, men Elite nektet, så AriCa ble tvunget til å krige mot Elite.
 

DeletedUser

Guest
Egentlig har ingen stammer utmerket seg noe veldig i toppen. V2 er på en måte som et stortingsvalg. Folk fokuserer mest på hvor dårlig, umoralsk osv motstanderen er istedet for å fokusere på egen stamme.

Men om jeg skal trekke fram en stamme som er bedre enn de andre på det området, så lander jeg vel på -Rome-.
 

DeletedUser

Guest
Egentlig har ingen stammer utmerket seg noe veldig i toppen. V2 er på en måte som et stortingsvalg. Folk fokuserer mest på hvor dårlig, umoralsk osv motstanderen er istedet for å fokusere på egen stamme.

Men om jeg skal trekke fram en stamme som er bedre enn de andre på det området, så lander jeg vel på -Rome-.

Jeg har spilt litt i v1, men gikk for v2 når den verdenen åpent. Jeg har i tillegg til dette fulgt med på v3 og har en liten konto i v4.

Mulig jeg er litt subjektiv nå, men ingen verdener kan måles med mitt elskede v2. Intriger, hat, store fete kriger - u name it - v2 got it! ;-)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har spilt litt i v1, men gikk for v2 når den verdenen åpent. Jeg har i tillegg til dette fulgt med på v3 og har en liten konto i v4.

Mulig jeg er litt subjektiv nå, men ingen verdener kan måles med mitt elskede v2. Intriger, hat, store fete kriger - u name it - v2 got it! ;-)

Joda, det er mye bra med V2. Men nå var jo temaet respekt til andre stammer enn din egen. Som var det jeg svarte på :p
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
-ROME-: fortjener absolutt min respekt for måten som de har stått i mot alle angrep på seg. både verbalt og på mer handfaste måter.

ELITE: på grunn av at de bygde seg opp til en supermakt i V2. og beholder enda den posisjonen.

ARICA: på grunn av at de klarte og samle mange stammer i et forsøk på og ta ut ELITE. men aner vi en lite sprekk i det samarbeidet??
 

DeletedUser

Guest
Sitat:
"Gunnar Gås
Ble medlem: May 2009
Sted: V3
#11 08-11-2009, 02:56 Topp
Svært lite vil jeg tro... Eneste du ender opp med tilslutt er en by på 600 poeng...
__________________
U don't think i got 'em skillz?


NikkoP
Ble medlem: Apr 2009
#12 08-11-2009, 03:17 Topp
Haha
Har ikke tenkt å angripe deg med mindre du blir med i TTA elns
__________________
Propaganda ansvarlig i BIRKI er nå NikkoP aka Kracked

Gunnar Gås
Ble medlem: May 2009
Sted: V3
#13 08-11-2009, 03:26 Topp
Da sender jeg søknad nu ;o)
__________________
U don't think i got 'em skillz? "


__________________________________
_____________

He he, dette her har/er nok fra V3, dere ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hm, var vel Yamato som hadde ally med Elite, som senere ble til AriCa. Altså - almost the same shit.
 

DeletedUser

Guest
Radio, han sa han skulle adle meg i v3 og var større enn meg der. Nå er rollene byttet om ;)
 

DeletedUser

Guest
Vil si at Elite og Rome er de stammene jeg respekterer mest, hyggelige folk og ikke minst holdt seg lenge på topp 10
 

manu11

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hele Rome familien- synes dere er flinke å støtte deres allierte.


V-M-S- samme som Rome familien......


Må også skryte litt av min egen stamme.
Synes det står respekt av at K-M-S fortsatt er topp 20 etter alt vi har vært igjennom...:D
 

DeletedUser

Guest
-Rome- er den jeg respekterer mest. når spillerene der først begynner, da har du incs lenge :p
 
Topp