Hvor lavt går VARG?

DeletedUser

Guest
Amstaff er nok ikke den eneste som har sendt en slik PM til en ~vk~ spiller. Det har jeg også gjort. :D
Det var så stor avstand på toget så jeg kunne spist middag i mellomtiden.. Da gikk det en PM vettu :)
Det er jo derimot måten man utrykker seg på som vel kan diskuteres i så fall?
Enkelte ganger, (Husker ikke om det var VK eller andre) så har jeg også sendt tips til angriperen hvordan han/hun kan forbedre angrepet sitt.


Det at noen iverksetter en action på en som har gått ut av en stamme (Ref. trådstarter) og er ubeskyttet, ser jeg da ikke som en "case"? Det er jo spillets gang, og man tar vel de letteste først? De fleste gjør vel det?
Jeg syntes da på ingen måte det er å "gå lavt"? Det mener jeg uavhengig om det er min tidl. stamme det her er snakk om, eller ikke, men at det fra enkelte hvines litt da, er naturlig

Selv har jeg jobbet tett med Amstaff i 2 verdner og kjenner vel ikke helt igjen beskrivelsen av han. Husk at vi alle har forskjellig lederstil og utrykksmåter, og at det da blir helheten som teller i en stamme. Skulle ikke forundre meg om at dette er gjort med overlegg for å få litt mat til "funny mails" eller en form for propaganda. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, Amstaff, du bør av og til skjerpe deg, for du har komt med komentara som tildels: Alle dritt ongane i Aces/Outlaw er samla i ein stamme, "UnderD". Ojda, du blir vist pwna av alle dritt ongane. :p Og når dokke prøver og ta igjen, (rekner med angrepa på Skolehaven er kordinert) so har jamen santen dokke faila rimeli flott mot dritt ongane og. :eek:

Joda, kal oss drittonga, men litt domt og bli pwna av drittonga då??? :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nei, så moralen er, som sagt, undervurder aldri ein drittonge :cool:.
 

DeletedUser

Guest
faila?

ehmmm sist eg sjekket mistet no skolehaven 6 byer på et døgn.... e det fail? isåfall bør du utdype det litt mer!!
 

DeletedUser

Guest
Jeg sender da tog på 40 sekunder. Går inn hver gang fordi folk tror det der er en dårlig skjult fake :)
 

DeletedUser

Guest
Ehm, sist eg sjekka mysta han 3 bya på 1 dag ??? :) Og i forhold til omstendighetane synst eg det ikkje er dårli nei ;) Tolk det som dokke vil :)

Og i forhold til Amstaff som har ein rekord på 13bya på 1 dag synst eg det er heilt Ok :p
 

DeletedUser

Guest
Ehm, sist eg sjekka mysta han 3 bya på 1 dag ??? :) Og i forhold til omstendighetane synst eg det ikkje er dårli nei ;) Tolk det som dokke vil :)

Og i forhold til Amstaff som har ein rekord på 13bya på 1 dag synst eg det er heilt Ok :p


Sannheten er vel at han var heldig i og med at byene mine ble adlet vekk og troppene forsvant, om vi skal være ærlig.? :) Ellers hadde han vel hatt et lite problem. ;) Der var det mye ferdig off. og han var under bygging.
Det faktumet ga han seff en mer avstemmet maktbalanse i det området.
Skulle hatt snillhetsmedaljen jeg da, når jeg tenker meg om? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Sender dykk PMar til folk som angripar dykk for å klage? Det har eg aldri gjort, og har heller aldri mottatt ein sånn PM. Om ein sendar 40 sekunderstog mot meg (slik som gammel fremmed) så nevnar eg det overhovudet ikkje, og drepar alle adlane :)

(Den einaste samtalen eg har hatt med ein person eg er i aktiv krig med var med Sasuke Ushia når eg kriga mot ~VK~, der me avtalte å krige både på TW og på Nintendo DS :) Det var ein koselig krig :) )
 

DeletedUser

Guest
Åååh du er så badass *hjertehjerte*

At Varg må holde skjult hvem som angriper hvor osv er vel et klart tegn på at mergen (og rekruttering ellers?) var fail. Har man spioner etter en merge så har man gjort noe galt. Så enkelt er det. En merge består jo ikke bare av tall ;)
 

DeletedUser

Guest
Til cloyster: Fun og gjere det då :p Blei angrepe av ein seinst i går (eller var det i overigår :confused: ). Men var på tull, eg spurte om han ville ha julefred i heile desember osv :eek:.

Til Zarazel: For å holde on-topic kan eg svare på din :). Ganske vanskli og ungå å få spiona i den situasjonen då. Mange som ikkje ville over. Men alikavel blei med over for og spionere for dei som ikkje gjekk over :p

(Sorry, ikkje mange, men mange nokk :p )
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vel, hvis man har 10 gode spillere man kan få rekruttert inn i stammen sin der 3 ikke vil bli med og 2 er spioner, er de 5 gode spillerene verdt det?
 

DeletedUser

Guest
Vel. Alle disse stammene hadde spioner før mergen, og vi var 100% klar over det.
Som stammeleder(e) skal man handle som om det er spioner i egne rekker, uansett hvilken stamme vi snakker om. Husk at spioner ikke nødvendigvis er negativt. Jeg har lokket mer enn en stamme i en felle som en følge av det, og strategisk gitt informasjon. ;)
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgeleg hadde alle stammane spionar før mergen. Eg vil gjette at Aces hadde ca. 2. No trur eg VARG har ca. 15. Er det positivt? Skal dykk finne alle samen? :)
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Selvfølgeleg hadde alle stammane spionar før mergen. Eg vil gjette at Aces hadde ca. 2. No trur eg VARG har ca. 15. Er det positivt? Skal dykk finne alle samen? :)

Unnskyld meg, men spioner er bare koselig. Det er opp til enhver som tar "jobben" som spion...

Mulig jeg ikke svarer på resten av samtalen, men hver gang jeg ticker inn på forumet ser jeg Cloyster klage på et eller annet...
 

DeletedUser

Guest
Unnskyld meg, men spioner er bare koselig. Det er opp til enhver som tar "jobben" som spion...

Mulig jeg ikke svarer på resten av samtalen, men hver gang jeg ticker inn på forumet ser jeg Cloyster klage på et eller annet...

Jeg kan love det er spioner ikke er koselig. Det er sykt chill uten spioner.. Da slipper man å tenkte på at claim lister osv kommer til en annen stamme
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan love det er spioner ikke er koselig. Det er sykt chill uten spioner.. Da slipper man å tenkte på at claim lister osv kommer til en annen stamme

Jaha.. Og hvordan vet du at dere ikke har spioner da? :) Det kan du aldri sikre deg mot
 
Topp