Hvor lavt går VARG?

DeletedUser

Guest
Viktig: Honour


Amstaff den 23.11. klokken 02:52
Alle claims skal sendes pr PM til meg ;)
Alle vil få utdelt forskjellige tidspunkt å angripe på, men allikevel så godt timet at jeg vet hvem som evt lekker ut info til ham, hvis noen claimer og likevel forsyner ham med info ;)


ALLE claims skal claimes MED NR!!! (det nr som står foran byen)

Amstaff


Amstaff den 04.12. klokken 16:27
AVVENTER!

Amstaff i dag klokken 03:01
Da er Honour ute av UnderD, så oppfordrer alle som har mulighet til å sende inn claims så raskt som mulig, for å få satt i gang en aksjon på ham så snart som mulig... :)

Alle claims sendes til terh@ls.

Hvis vi er raske, er det sikkert oppstart i løpet av 1-3 dager :)


Hvor lavt vil VARG gå? De avventer, og går løs på meg når jeg forlater UnderD og er som svakest. Vi i UnderD fikk dette bekreftet med vårt skuespill at de skal ha alt servert på gullfat, og tar folk samme sekund som de er stammeløs.
Men dere skal ikke få èn by.
 

DeletedUser

Guest
He he har du ikke skjønt at dette er et spill, begynne å poste slike irrelevante meldinger som dette. Spillet så vidt eg har forstått det går vel nettopp ut på og adle og adle osv. Så hvorfor ikke adle deg ?
 

DeletedUser

Guest
Honour;128396[COLOR="Navy" skrev:
Hvor lavt vil VARG gå? De avventer, og går løs på meg når jeg forlater UnderD og er som svakest. Vi i UnderD fikk dette bekreftet med vårt skuespill at de skal ha alt servert på gullfat, og tar folk samme sekund som de er stammeløs.
Men dere skal ikke få èn by.[/COLOR]

Selvfølgelig. Du ville gjort akkurat det samme. Hvorfor Amstaff avventet blir vel bare synsing fra din side ?
 
Sist redigert av en moderator:

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Dette er bevisst lagt ut fra min side, for å gi deg litt nerver og enda mer klaging.
Du er jo livredd, og syter og klager til enhver tid.

"jeg har ingen venner, og er helt alene.... Vil du ikke være min venn? bla bla bla...." (ja bare svada)

Eneste jeg får ut av deg, er en lystløgner (sett fra spillets side), der du prøver å manipulere folk til å "bli din venn" og hjelpe deg og servere deg info...

Hvis du er så god som du gir uttrykk for, så kan du for en gangs skyld bevise dette på norske servere...
Her har du aldri bevist noe som helst i mine øyne...

Så våkn opp og spill, og ikke bare klage og ytre dine "stakkerslige" bekymringer....

Resten gidder jeg ikke kommentere ang deg, da det ville gått mer på det personlige jeg har hatt med deg å gjøre via skype og PM....
 

DeletedUser

Guest
sytedogs??

gjør dokkar annet enn å syte egentlig?? ånei vi mister en by... stopp å angrip eller e du ferdig i v4... haha you talk the talk, but dont walk the walk..... skift navn til sytedogs.... passer dokkar mye bedre!!! og det at noen har lyst å ta byer fra deg e no absolutt ikkje noe å legge ut her.... tragisk... :p
 

DeletedUser

Guest
hehe da har vi to forsjellige stamme navn^^



merge vargerene


og sytedogz;) GOOD TO GO!:D
 

DeletedUser

Guest
Dette er bevisst lagt ut fra min side, for å gi deg litt nerver og enda mer klaging.
Du er jo livredd, og syter og klager til enhver tid.

"jeg har ingen venner, og er helt alene.... Vil du ikke være min venn? bla bla bla...." (ja bare svada)

Eneste jeg får ut av deg, er en lystløgner (sett fra spillets side), der du prøver å manipulere folk til å "bli din venn" og hjelpe deg og servere deg info...

Hvis du er så god som du gir uttrykk for, så kan du for en gangs skyld bevise dette på norske servere...
Her har du aldri bevist noe som helst i mine øyne...

Så våkn opp og spill, og ikke bare klage og ytre dine "stakkerslige" bekymringer....

Resten gidder jeg ikke kommentere ang deg, da det ville gått mer på det personlige jeg har hatt med deg å gjøre via skype og PM....



For all del, send alle troppene dere har mot meg om dere har lyst.
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
gjør dokkar annet enn å syte egentlig?? ånei vi mister en by... stopp å angrip eller e du ferdig i v4... haha you talk the talk, but dont walk the walk..... skift navn til sytedogs.... passer dokkar mye bedre!!! og det at noen har lyst å ta byer fra deg e no absolutt ikkje noe å legge ut her.... tragisk... :p

Syter vi og nå? :)
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Amstaff er jo den BESTE spilleren EVER på alle servere...:eek:

Han/hun/det (hundevalp) skriver innlegg rundt omkring som hun/han/det (hundevalp) kan alt, har selv sett endel pm du har sendt rundt omkring hvor du ber folk SKAMME seg fordi de ikk klarer å sende adels på sek.

Skal si deg noe jeg: ikke alle som tar dette spillet like seriøst, det er et spill.. og hva gjør man i et spill? jo, man spiller, dette er ikk liv og død som du skal ha det til (ref endel pm du som sagt har sendt til endel av våre medlemmer) , dere i varg (ikke alle håper jeg men mange) spiller dette som om dere ikk har noe annet å foreta dere IRL, og rakker ned på alle andre hele tiden)

Vi er de beste de aller aller beste... det kaller jg å oppføre seg som småunger.

Zilda derimot (varg) hun er en topp dame hun, hun er en dame med et våkent hode og forsåvidt bena plantet godt på jorden. så dere har ihvertfall 1 medlem som dere burde være stolte av!;)

skal poste et innlegg her som du sendte på pm til min kjære venn stompen.

ALexi lalas
VK
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Amstaff den 30.11. klokken 13:54
Du burde SKAMME deg overå sende så dårlige tog.
Tog på 30-40 sekunder burde desverre aldri ha gått inn...
I det øyeblikket du treffer på en spiller som kan sitte 24/7 foran skjermen, vil du aldri få en eneste by fra vedkommende.
Skjerp deg, og ta lærdom av hvordan spillet fungerer...

Amstaff


ja nå sitter faktisk stompen og skammer seg...;) hehehe:eek:
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
og da er det vel heler du som burde skamme deg siden du ikke klarte å ta det toget, og byen ble stompen sin:p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Nå er Amstaff eneste personen på .no jeg virkelig (!) misliker sterkt. Mange idioter her, men Amstaff er noe...mer.....

MEN....Akkurat her har han helt rett.

40 sekunders tog er triste saker, og det tar rundt 3 minutter å lære å sende 1 sec tog.

Spiller man ikke for å vinne er man bare vomføde for resten. Hvis du vil ha den rollen i dette spillet er det helt greit det Alexi. By all means.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Her hadde jeg ikke forventet noe støtte her (spesielt ikke av Hansemann :eek: )
Men tog på over 10 sek (ja, hadde lyst å korte ned på den tiden også), er helt latterlige for dem som spiller for å holde seg i toppen.

Grunnen til de PM`ene som du refererer til, så er de sendt med tanke på å heve den standarden vi har her i Norge.
Og da er vel en av kriteriene å sende tog på under 2 sek i allefall...

At det skjer noen glipp i blandt, er mulig!
Jeg sitter heller ikke foran skjermen 24/7, selv om jeg bruker mer tid her enn de fleste, Alexi :p
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
triste saker;) jaja;)

vet at stompen lett klarer å sende adels på sek, men hva er vitsen når du vet du tar byen uansett:D

Amstaff kommer med så mye sprøyt/svada og hvis du ser mitt innlegg over så sier han at stompen burde skamme seg, noe jeg ikk klarer å forstå, da stompen tok byen med et mellomrom på 40 sek.

Og hvis du ser på godeste stompen så har han ikk kommet ditt han er idag hvis han ikk kan spille dette spillet;)

Og hvis du oxo ser hvor mange byer han har tatt fra amstaff den siste tiden, så blir den han/hun/det (hundevalp) sier her bare tull som resten av innlegene stort sett er.

Jeg klarer oxo å sende adels på sekundet, men ikk alltid jeg tar meg tiden til å gjøre det:eek:
 

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er nok en fullstendig avsporing i forhold til trådstarter, men som det blir sakt her så er du ikke i noen stamme da er man fritt vilt.

Klart at de fleste agerer på det, så hvorfor ikke VARG skulle sette opp en plan fort og ta så mange byer som mulig stiller jeg meg uforstående til.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
forsåvidt ingenting.

Jeg har bare fått nok av amstaff sin arrogante holdning og følte det var på rett plass og si ifra til han/hun/det (hundevalp). Jeg har så mange meld liggende her som han/hun/det har sendt til forskjellige medlemmer i VK, og andre forsåvidt hvor han ber folk lære seg å spille, skamme seg, nivået ditt er dårlig, du er dårlig osv osv. :eek:

Sånne meld kan du spare deg for, greit at du føler det sånn, men si det til deg selv der du sitter foran dataskjermen hvis det gir deg noen form for tilfredstillelse, og dine stammefrender, ingen av oss andre som har lyst til å høre på sånt svada, og samt hvor god du er i den verden og den verden.


Greit du er god, who cares?:cool:

Alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
Jeg har en litt kul en om at han blokka meg fordi jeg sa jeg ikke hadde flere defbyer enn 3 bland mine 12 første byer :D
 
Topp