Hvordan gjøre .no populært!?!?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
nei si det. jeg vet jo ikke hva jeg skriver. jeg er et barn

wynja: enklere forklart, morsomere design og raskere

Ang. designet. Siden dette er et spill basert på middelalderen. Kan vi ikke f.eks ha en rosa bakgrunn med en regnbue over hurtig-linja.
Og hvis du, med raskere, mener mindre tid på å komme deg inn på stammeforumet, f.eks er alt dette avhenget av nettet ditt.

Men hvis du mener speed-en på serveren, er det kun Innogames & Tw-teamet som kan gjøre noe med det.
 

DeletedUser

Guest
nei si det. jeg vet jo ikke hva jeg skriver. jeg er et barn

wynja: enklere forklart, morsomere design og raskere

Så du vil ha en total endring i designet til noe litt simplere så det er færre elementer for nettleseren å laste?
 

DeletedUser

Guest
kanjse en video som viser hvordan man bør bygge i starten

husker jeg bare hoppet over hjelpe guiden med en gang jeg startet
 

DeletedUser

Guest
Det tror jeg faktisk hadde vekket interessen betraktelig hos nye spillere.
 

DeletedUser

Guest
La oss snakke litt om første post igjen.
Jeg vil si meg svært uenig med at fakescripts skal bli lovlig her på .no, da mange nye spillere vil bli farmet ´ihjel´
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet svært lite om hvordan fakescriptet/farmescriptet er oppbygd, hva som må til for at scripts som ikke er lov til å bruke blir oppdaget av mods osv.
Men jeg kommer med forslag likevel, uansett hvor dumt det kommer til å høre for de som kan dette. Om det er mulig å gjøre farmescriptet om til at det er lovlig når man sender x antall tropper (= antall befolkning) ut på farm som gjør det "uøkonomisk" å bruke det som fakescript, og setter dette antallet tropper (= antall befolkning) som minstegrense i bruk av scriptet?


Kunne dette vært en mulighet for å kunne "legalisere" farmescriptet igjen?
 

DeletedUser

Guest
usikker på hvordan et fake script ville ført til at folk blir farmet ihjel, hvis du blir farma blir du farma, er et fåtall som kommer til å bry seg om de blir farma 5 eller 2 ganger daglig, hovedpoenget er vel at hvis de først blir farmet av noen som har peil nok til å bruke farme scriptet vil de mest sansynlig bare fortsette å være farms samme hva...

hvis du mente at de vil bli faket ihjel, så vil jeg si du med dette går utifra at spillerne bare trykker på slett med en gang de ser alle de inkommende angrepene, skal se at etter å ha blitt faket med 1000 incs og 10 av de var ekte nukes så blir kanskje .no spillere endelig litt mindre skremt av høye tall i inc oversikten :0
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
ang. script, så tror jeg .no virkelig trenger en eller annen som faktisk kan scripts til å se over hva som ikke skal være lov/ ikke lov, og gjerne oversette scriptene som ligger der mens han/hun er igang, de meste av scriptene som ligger i godkjent tråden er enten utdatert (nyere versjoner tilgjengelig m/ forbedrede funksjoner) eller ikke oversatt, noe som ikke akkurat hinter til den sterkeste satsingen fra teamets side

Dette har vi fått nå og de er satt på saken når det kommer til scripts, så oversettelser ect vil komme etterhvert.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
*Bump* hadde vært kjempe flott om tog automatisk ble rettet til 150 mms om toget er for kjapt.
 

DeletedUser

Guest
då blir det for lett å sende adelstog -.-

vi må ha litt utfordring :D
 

DeletedUser

Guest
*Bump* hadde vært kjempe flott om tog automatisk ble rettet til 150 mms om toget er for kjapt.

Det er faktsk ikke en dum idè. Jeg har en personlig erfaring med at jeg altfor ofte fikk for korte tog. Problemet mitt var at jeg hadde et mobilt bredbånd som gjorde slik at når jeg sendte tog, så tok det såpass lang tid for å laste ny side, og nettleseren ble ferdig med å lese alle fanene samtidig, noe som gjorde at jeg kunne få adelstog på 10 ms. For å unngå dette måtte jeg sende etter at den forrige fanen var ferdig med å laste, og da ble det gjerne flere sekunder i mellom adelene.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Are sin idee, men hadde vært fint om teamet kunne komt med en tilbakemelding.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp